To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-17
Ogłoszenie nr 345394 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.
Aleksandrów Łódzki: Budowa ulicy Jana Machulskiego na odcinku od ulicy Pabianickiej do ulicy Jankiela wraz z ulicą Jankiela na odcinku do ulicy Wallenroda w Aleksandrowie Łódzkim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 322388 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325958 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Aleksandrów Łódzki, krajowy numer identyfikacyjny
472057738, ul.
Pl. Kościuszki
2,
95-070
Aleksandrów Łódzki, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
422700300, faks
422700313, e-mail
gmina@aleksandrow-lodzki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.aleksandrow-lodzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Jana Machulskiego na odcinku od ulicy Pabianickiej do ulicy Jankiela wraz z ulicą Jankiela na odcinku do ulicy Wallenroda w Aleksandrowie Łódzkim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.33.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Jana Machulskiego na odcinku od ulicy Pabianickiej do ulicy Jankiela wraz z ulicą Jankiela na odcinku do ulicy Wallenroda w Aleksandrowie Łódzkim, działki o nr ewid. 133, 335/1, 334/8, 364, obręb A-4 oraz działki o nr ewid. 119/4 i 120/4, obręb A-5. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) budowę układu drogowego, w tym: a) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni; b) roboty ziemne; c) wykonanie konstrukcji nowej nawierzchni jezdni obejmującej: - krawężniki 15x30 cm - 513 mb, - obrzeża betonowe - 552 mb, - oporniki 12x25 cm - 167 mb, - nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego - 1 396 m2, - nawierzchnia miejsc postojowych z kostki betonowej - 654 m2, - chodniki i ciąg pieszo-jezdny z kostki betonowej - 1 297 m2, - wjazdy z kostki betonowej - 198 m2, - roboty wykończeniowe, - urządzenie zieleni; 2) budowę sieci kanalizacji deszczowej, w tym: a) roboty ziemne; b) roboty montażowe, w tym: - montaż kanału z rur PVC-U o śr. 250/7,3 mm w wykopie - 258,16 mb, - przewiert rurą D400 dla kanału PVC 250 mm - 21,0 mb, - montaż przykanalików z rur PVC-U o śr. 200/5,3 mm - 41,20 mb, - studzienki rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 800 mm - 10 szt, - studzienki ściekowe uliczne o śr. 500 mm - 13 szt; 3) budowę instalacji oświetlenia ulicznego, w tym: a) budowę odcinka linii kablowej, b) ustawienie słupów oświetleniowych c) montaż opraw oświetleniowych z lampami typu LED, d) demontaż trzech istniejących słupy oświetleniowych wraz z liniami zasilającymi i przekazanie na stan ich obecnego właściciela, e) odkopanie i obłożenie istniejących kabli elektrycznych osłonowymi rurami dwudzielnymi pod projektowaną jezdnią oraz wjazdami; 4) przebudowę istniejącej sieci telekomunikacyjnej w celu usunięcia kolizji teletechnicznych, w tym: a) wykonanie wykopu dla budowy kanalizacji telefonicznej, b) wykonanie przecisków dla budowy kanalizacji telefonicznej, c) wykonanie wykopów dla budowy studni kablowych i ich montażu, d) wykonanie wykopów dla rurociągów, e) wciągnięcie do kanalizacji nowych kabli, f) wykonanie złącz równoległych i przełączenie kabli, g) demontaż nieczynnych studni telefonicznych i kabli, h) zasypanie wykopów. 3. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w "dokumentacji projektowej" stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 7 do SIWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z poźn. zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) przy budowie układu drogowego: a) wykonywanie robót pomiarowych i przygotowawczych, b) wykonywanie robót rozbiórkowych, c) wykonywanie robót ziemnych, d) układanie krawężników betonowych i obrzeży, e) wykonywanie konstrukcji nawierzchni jezdni, f) wykonywanie konstrukcji nawierzchni miejsc postojowych, g) układanie chodników i wykonywanie ciągów pieszo-jezdnych, h) układanie nawierzchni z kostki betonowej w obrębie wjazdów, i) wykonywanie prac wykończeniowych, j) urządzanie zieleni, k) wykonywanie robót towarzyszących; 2) przy budowie kanalizacji deszczowej: a) wykonywanie robót pomiarowych i ziemnych, b) wykonywanie robót montażowych związanych z instalacją elementów sieci kanalizacji deszczowej; 3) przy budowie instalacji oświetlenia ulicznego: a) wykonywanie robót ziemnych pod układanie kabli, b) ułożenie rur osłonowych, c) układanie kabli, d) montaż uziomów poziomych, e) instalowanie przewodów instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych, f) podłączanie przewodów, g) montaż i stawianie słupów oświetleniowych, h) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupach, i) demontaż słupów oświetleniowych; 4) przy montażu elementów sieci telekomunikacyjnej. 6. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu pracowników, o których mowa w pkt. 5, wykonujących powyższe czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wskazanymi we wspomnianym wykazie. 7. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIV.2.2 SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium "gwarancja i rękojmia", będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45317000-2,
45311200-2,
45231400-9,
31527210-1,
45314000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT657330.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 577973,61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA ŁÓDZKIEGO
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Aleksandrów Łódzki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.