Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-03
Kościan: Adaptacja istniejących pomieszczeń w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościanie na Siedzibę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kościanie, 64-000 Kościan, ul. Ks. Piotra Bączkowskiego 5a
Numer ogłoszenia: 34540 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kościanie , ul. Piaskowa 42a, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 512 22 33, faks 65 512 22 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pssekoscian.pis.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja istniejących pomieszczeń w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościanie na Siedzibę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kościanie, 64-000 Kościan, ul. Ks. Piotra Bączkowskiego 5a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja istniejących pomieszczeń w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościanie na siedzibę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kościanie, 64-000 Kościan, ul. Ks. Piotra Bączkowskiego 5a. Zakres prac przewiduje wykonanie: a) robót przygotowawczych, b) robót murowych - zamurowanie ścian - izolacje przeciwwilgociowe, c) tynków i okładzin ścian , ścianki gipsowe - tynki i okładziny ścian w pomieszczeniach mokrych (sanitarnych) - tynki i okładziny ścian , d) podłoży i posadzek - posadzka klatki schodowej - podłogi w sanitariatach - inne podłogi e) malowania - malowanie ścian w pomieszczeniach sanitarnych - malowanie ścian - malowanie elementów stalowych (ślusarsko - kowalskich) - malowanie ścian w korytarzach i na klatkach schodowych, f) osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej - okna - drzwi wewnętrzne - ościeżnice, g) wykonanie elementów kowalsko - ślusarskich - balustrady, h) zagospodarowanie terenu - podjazd dla osób niepełnosprawnych - parking dla samochodów osobowych - rogatka zaporowa przy wjeździe na parking, i) wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych - przebudowa wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania - przebudowa wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, j) wykonanie instalacji elektrycznych, sieci komputerowej i telefonicznej - przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji sieci komputerowej - wykonanie instalacji telefonicznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.31.14 - 45.42.31.14 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.43.22.00 - Wykładanie i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.10 - Układanie kabli .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania w następujących przypadkach: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, 3) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku wydłużenia terminu realizacji strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy i postoju
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pssekoscian.pis.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitaro-Epidemiologiczna w Kościanie
ul. Piaskowa 42a
64-000 Kościan.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitaro-Epidemiologiczna w Kościanie ul. Piaskowa 42a 64-000 Kościan.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- PRZEBUDOWA PODDASZA NA SALE CHORYCH W ODDZIALE PSYCHIATRYCZNYM W WONIEŚCIU.
- Konserwacja, naprawa, renowacja i archiwizacja ksiąg meldunkowych oraz kopert dowodowych znajdujących się na stanie archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego Kościana zgodnie ze sztuką konserwatorską.
- Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze w obiekcie krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kościanie (64-000), przy ul. Nacławskiej 84.
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej 3916P od km 5+600 do km 6+029,66 w miejscowości Donatowo
- Budowa ul. Granicznej w Nowym Luboszu i Starym Luboszu
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie - instalacja wentylacji mechanicznej na drugim piętrze budynku
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.