To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Kępno: Przebudowa nawierzchni ulicy Wieniawskiego w Kępnie
Numer ogłoszenia: 345458 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270946 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ulicy Wieniawskiego w Kępnie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. Przebudowa nawierzchni ulicy Wieniawskiego w Kępnie, na które składa się min.: 1) wykonanie nawierzchni asfaltowej jezdni dróg gminnych o długości 200 mb, powierzchnia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego ok. 1380 m2 , grubość 5 cm, 2) wykonanie podbudowy jezdni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm oraz z betonu asfaltowego o grubości 7 cm i powierzchni ok. 1380 m2 3) wykonanie chodników i zjazdów wraz z podbudową o powierzchni ok. 810 m2, 4) rozebranie istniejących warstw nawierzchni 5) regulacje studzienek urządzeń podziemnych 6) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, 7) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 8) budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego o długości ok. 290 mb, oraz latarń z oprawami w ilości 9 szt. 9) budowa kanalizacji deszczowej o średnicy 300 mm i długości ok. 260 m wraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami deszczowymi. 10) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania brakującego odcinka chodnika przy ulicy Powstańców Wielkopolskich pomiędzy obecnie zaprojektowanym a wykonanym wcześniej fragmentem chodnika długości ok. 17 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w przedmiarach robót, a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. 2. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacja, - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (3 egzemplarze), - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną (budowlaną) zadania. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.11.25.00 - Usuwanie gleby 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KĘPIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
KĘPIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
- Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe SA, Ul. Przemysłowa 8, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 608819,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 575608,50
Oferta z najniższą ceną: 575608,50 / Oferta z najwyższą ceną: 662316,83
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznaniu na terenie osiedla Krzyżowniki-Smochowice
więcej: Usuwanie gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.