To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-17
Malbork: Dostawa materiałów
budowlanych, elektrycznych, sanitarnych oraz oświetlenia lotniska dla Jednostki
Wojskowej 1128 w Malborku oraz Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim.
Numer ogłoszenia: 345540 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293160 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1128, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 261 536 216, 261 536 713, faks 261 536 275, 262 536 713.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych oraz oświetlenia lotniska dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku oraz Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych oraz oświetlenia lotniska dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku oraz Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim Obowiązki Wykonawcy: -Wykonawca zapewni bezpłatny transport i rozładunek towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę na terenie Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku oraz Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim. Terminy i miejsca dostawy do terminu wskazanego w ofercie, z możliwością wcześniejszej dostawy. -Dostawa winna być realizowana w godzinach od 8.00 do 14.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku). -Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pustych opakowań po telefonicznym ustaleniu terminu i miejsca - podstawa: art. 16 ust. 3 Ustawy z dnia 11 maja 2005 roku o opakowaniach i odpadach po opakowaniach (Dz. U. Nr 63, poz. 638 z późn. zm.). -Asortyment dostarczony przez Wykonawcę musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego, z wyjątkiem produktów chemicznych, gdzie okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. -Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie obowiązywania umowy. -Wraz z dostawą towaru Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie przydatności do użycia danego produktu, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. -Na dostarczony sprzęt będzie obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego, z wyjątkiem produktów chemicznych, gdzie okres ten na wynosić minimum 12 miesięcy. -W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonego towaru, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W tym przypadku Wykonawca wymieni towar na nowy, wolny od wad, w terminie 30 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji (załącznik nr 2 do projektu Umowy) za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. -Do każdego produktu chemicznego Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia, dostarczy w wersji papierowej karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego w myśl ustawy z dnia 25 luty 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tj. Dz. U. 2015, poz. 1203). -Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji, terminu przydatności do użycia oraz parametrów technicznych. -Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w Formularzu cenowym poszczególnych zadań. W przypadku braku takiego oznaczenia, Wykonawca przy dostawie towaru, zobowiązany jest przedstawić odpowiednią dokumentację (w języku polskim) potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa, nie zostanie przyjęty. -W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. -Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego posprawdzaniu ilości, rodzaju i kompletności przedmiotu zamówienia. -Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utrata środków czystości ponosi Wykonawca. -Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę asortymentu równoważnego w stosunku do artykułów opisanych przez Zamawiającego za pomocą nazw handlowych. Przez artykuły równoważne Zamawiający rozumie te, które posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. - W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do oferty dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. W takich przypadkach oprócz wpisania w formularzu cenowym nazwy równoważnego produktu, Wykonawca dołączy do oferty opis techniczny równoważnego artykułu, kartę katalogową lub inny dokument potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego. -Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości towaru. -W ramach Wartości zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych, w trakcie realizacji umowy, w poszczególnych pozycjach Formularza cenowego w ramach wartości umowy. - Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienie w formularzu cenowym kolumny, ze wskazaniem Producent lub nazwa handlowa lub oznaczenie umożliwiające jednoznaczną identyfikacje przedmiotu zamówienia. Brak uzupełnienia powyższej kolumny będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. -Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia towaru wraz z fakturą, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. -Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umieścił na fakturze następujące informacje: a) numer umowy, której dotyczy faktura, b) numer Części zamówienia, której dotyczy faktura, c) nazwę produktu zgodną z dostarczonym asortymentem. -Wjazd na teren lotniska należy uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem pismem skierowanym do osoby merytorycznie odpowiedzialnej za odbiór wskazanej w umowie podając: - imię, nazwisko oraz numer dowodu osobistego operatora / kierowcy; - rodzaj pojazdu / urządzenia oraz numer rejestracyjny. -Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę wyroby były: a) nowe, nieregenerowane; b) pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz nie noszące śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia; c) gatunku I; d) dopuszczone do obrotu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 31.68.20.00 - Wyroby elektryczne 44.51.00.00 - Narzędzia 34.99.72.00 - Oświetlenie lotnisk 34.96.82.00 - System oświetlenia lotniska (PAPI) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów budowlanych dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku oraz dla Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Metalzbyt-Hurt Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-400 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70989,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68518,05
Oferta z najniższą ceną: 67409,50 / Oferta z najwyższą ceną: 72977,27
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów sanitarnych dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku oraz dla Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
- Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, ul. Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7917,69
Oferta z najniższą ceną: 7917,69 / Oferta z najwyższą ceną: 12042,92
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów elektrycznych dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku oraz dla Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LEMAR Electric Sp. z o.o., ul. Stadionowa 4, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7353,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4794,21
Oferta z najniższą ceną: 4794,21 / Oferta z najwyższą ceną: 8817,67
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa części zamiennych do oświetlenia lotniska dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Waligóra Mariusz Firma Handlowa OLMEX
jakie przetargi wygrała firma
Waligóra Mariusz Firma Handlowa OLMEX
- Firma Handlowa OLMEX Mariusz Waligóra, Pl.M.C.Skłodowskiej 24, 28-530 Skalbmierz, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74156,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123600,00
Oferta z najniższą ceną: 123600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123600,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa osiedla zabudowy wielorodzinnej w Gniewie dz. Nr 1/25, 1/26, 1/28, 1/29 obręb 0019 Gniew.
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W KRAJU I ZA GRANICĄ w 2025 r. NA RZECZ MIASTA MALBORK
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych na potrzeby Gdańskich Nieruchomości SZB w roku 2025.
- Dostawa wyposażenia pomiarowego oraz instalacja i uruchomienie stanowisk Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku OSP Jełowa - II postępowanie
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
- Dostawa materiałów hydraulicznych i monterskich
- ARANŻACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NALEŻĄCYM DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY UL. STRAŻACKIEJ 7 NA POTRZEBY BIUROWE
więcej: Wyroby elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.