Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-17
Ogłoszenie nr 345544 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.
Iława: Dostawa sprzętu medycznego: urządzenia do masażu klatki piersiowej, respiratora stacjonarnego oraz analizatora parametrów krytycznych z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, krajowy numer identyfikacyjny
51087919600000, ul.
ul. Gen. Wł. Andersa
3,
14200
Iława, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
896 449 601, e-mail
, faks
896 492 425.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.ilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.szpital.ilawa.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.szpital.ilawa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
operator pocztowy
Adres:
Pwiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie u. Andersa 3 14-200 Iława
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego: urządzenia do masażu klatki piersiowej, respiratora stacjonarnego oraz analizatora parametrów krytycznych z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Numer referencyjny: 26/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.5) Główny kod CPV: 44.61.12.00 - Respiratory
Dodatkowe kody CPV:33172200-8, 38434520-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 28/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Oświadczeni o niepodleganiu wykluczenia raz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczeni o niepodleganiu wykluczenia raz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy, 3. Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składani oświadczeń woli. 4. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt 1.1 SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której owa w art. 24 ust. pkt 23 ustawy pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informaji o których mowa w art. 86 ust. 3 słda powyższe oświadczeni, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
ocena techniczna | 20 |
gwrancja | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/11/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 21-11-2016 r. (art. 38 ust.1). Zasada ogłoszenia wyników przetargu O wyniku postępowania zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z wymogami art. 92 ustawy. Zasady udostępniania dokumentów 1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu wraz z załącznikami po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania oraz prawo wglądu do ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad: - Przekazanie protokołu lub załączników następuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. - W przypadku protokołu lub załączników sporządzonych w postaci papierowej, jeżeli z przyczyn technicznych znacząco utrudnione jest udostępnienie tych dokumentów przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w szczególności z uwagi na ilość żądanych do udostępnienia dokumentów, zamawiający informuje o tym wnioskodawcę i wskazuje sposób, w jaki mogą być one udostępnione. - Bez zgody zamawiającego wnioskodawca w trakcie wglądu do protokołu lub załączników, w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego, nie może samodzielnie kopiować lub utrwalać za pomocą urządzeń lub środków technicznych służących do utrwalania obrazu treści złożonych ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Zamawiający udostępnia wnioskodawcy protokół lub załączniki niezwłocznie. W wyjątkowych przypadkach, w szczególności związanych z zapewnieniem sprawnego toku prac dotyczących badania i oceny ofert, zamawiający udostępnia odpowiednio oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w terminie przez siebie wyznaczonym, nie później jednak niż odpowiednio w dniu przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty lub w dniu przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków albo w dniu przekazania informacji o unieważnieniu postępowania. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Urządzenie do masażu klatki piersiowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie do masażu klatki piersiowej spełniające wymogi opisane w tabeli nr 1.1 oraz zadeklarowane w formularzu ofertowym parametry dodatkowe i okres gwarancji sztuka 1
Tabela nr 1.1 Parametry wymagane
Lp. Parametr wymagany Potwierdzenie parametrów wymaganych TAK/NIE*
1. Prowadzenie ucisków za pomocą taśmy piersiowej lub mechanicznego tłoka w trybie 30 ucisków / 2 oddechy ratownicze oraz możliwość pracy w trybie ciągłym
2. Parametry pracy:
? głębokość uciśnięć: 20% głębokości klatki piersiowej (przód - tył) dla urządzenia prowadzącego uciski za pomocą taśmy piersiowej lub min. 5 do 6 cm dla urządzenia pracującego w technologii mechanicznego tłoka, w całym zakresie masy ciała pacjenta
? częstość uciśnięć min. 80 +- 5 /minutę, dla urządzenia prowadzącego uciski za pomocą taśmy piersiowej
? częstość uciśnięć min. 100 /minutę, dla urządzenia pracującego w technologii mechanicznego
3. Automatyczne dostosowanie siły uciśnięć do podatności klatki piersiowej, niezależnie od rozmiarów klatki piersiowej pacjenta
4. Zasilanie akumulatorowe, w komplecie min. 3 akumulatory ze wskaźnikiem poziomu naładowania, czas pracy na kpl. akumulatorów minimum 90 minut, możliwość szybkiej wymiany akumulatora bez użycia dodatkowych narzędzi, w zestawie ładowarka akumulatorów z funkcją testowania i rekondycjonowania
5. Możliwość transportu pacjenta bez przerywania uciśnięć na miękkich noszach/ płachcie ratowniczej
6. Waga urządzenia gotowego do pracy do 12 kg
7. W kpl. torba transportowa z funkcją płachty do przenoszenia pacjenta, z miejscem na akcesoria
8. Kompletne wyposażenie jednorazowego użytku, min. 6 kpl.
9. Warunki środowiskowe:
1. temperatura pracy min. 0-40 oC
2. wilgotność wzgl. min. 5-95%
3. uderzenia min. 50g wg IEC 60068-2-27
4. stopień ochrony min. IP24 wg IEC 60529
10. Okres gwarancji min. 12 miesięcy
11. Wraz z urządzeniem należy dostarczyć materiały informacyjne, instrukcję obsługi producenta w języku polskim potwierdzającą oferowane parametry oraz wymagane prawem dokumenty dopuszczające urządzenie do działań medycznych
12. Paszport techniczny, szkolenie z obsługi sprzętu wliczone w cenę oferty
13. Wymagane zgodnie z zaleceniami producenta przeglądy techniczne w okresie trwania gwarancji wliczone w cenę oferty (wszelkie koszty związane z ich wykonaniem), końcowy przegląd w ostatnim miesiącu okresu gwarancji (obowiązkiem wykonawcy jest nadzór nad terminowym wykonaniem przeglądów)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33172200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 2
Nazwa: Respirator stacjonarny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Respirator stacjonarny spełniające wymogi opisane w tabeli nr 2.1 oraz zadeklarowane w formularzu ofertowym parametry dodatkowe i okres gwarancji sztuka 1
Lp. Parametry wymagane Potwierdzenie parametrów wymaganych TAK/NIE*
1. Respirator do długotrwałej terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia na podstawie jezdnej, przeznaczony dla noworodków, dzieci i dorosłych
2. Zasilanie w tlen i powietrze z sieci centralnej o ciśnieniu w zakresie minimum od 3,0 do 5,0 bar
3. Możliwość awaryjnej pracy przy zasilaniu tylko jednym gazem (O2 lub powietrze)
4. Możliwość zainstalowania ekranu respiratora (ekranu do sterowania i prezentacji parametrów wentylacji) niezależnie od modułu pneumatycznego.
5. Zasilanie sieciowe AC 230V, 50/60 Hz
6. Awaryjne zasilanie z wewnętrznego akumulatora do podtrzymania pracy urządzenia na minimum 30 minut przy typowych nastawach wentylacji
Tryby wentylacji
7. CMV, CMVAssist
8. SIMV
9. PEEP/CPAP
10. Oddech na dwóch poziomach ciśnienia typu BiLevel, DuoPAP, BIPAP
11. Oddech VCV (objętościowo kontrolowany)
12. Wentylacja ciśnieniowo kontrolowana z gwarantowaną objętością (typu PRVC, VG, AutoFlow)
13. Wentylacja nieinwazyjna na maskę NIV minimum w trybach CPAP, CPAP/PS i CMV i A/CMV
14. Ręczne przedłużenie fazy wdechu
15. Ręczne przedłużenie fazy wydechu
16. Automatyczne westchnienia, z regulacją poziomu PEEP
17. Oddech spontaniczny wspomagany proporcjonalnie typu PAV lub PPS
Parametry Regulowane
18. Częstość oddechów przy wentylacji CMV minimum 2- 120 1/min (podać)
19. Objętość pojedynczego oddechu minimum od 5 do 2500 ml (podać)
20. Regulowane ciśnienie wdechu dla wentylacji ciśnieniowo kontrolowanych w zakresie minimum 5 do 95 cmH2O (podać)
21. Ciśnienie wspomagania PSV w zakresie minimum 0 do 90 cmH2O (podać)
22. Możliwość ustawienia PEEP/CPAP minimum od 0 do 50 cmH2O (podać)
23. Regulowany czas wdechu przy VCV od minimum 0,1 do 10,0 sek (podać)
24. Stężenie tlenu w mieszaninie oddechowej regulowane płynnie w granicach 21-100 % (elektroniczny mieszalnik gazów)
25. Wyzwalanie oddechu, czułość przepływowa: minimalny zakres czułości triggera 0,2 l/min -15 L/min (podać)
26. Wyzwalacz oddechowy z kompensacją i adaptacją przecieków
27. Regulacja czułości zakończenia fazy wdechu dla oddechów ciśnieniowo wspomaganych minimum 5-70% szczytowego przepływu wdechowego
Obrazowanie parametrów wentylacji
28. Rzeczywista częstość oddychania
29. Częstość oddechów spontanicznych
30. Częstość oddechów wymuszonych
31. Objętość pojedynczego oddechu
32. Rzeczywista objętość wentylacji minutowej MV
33. Wartość wentylacji minutowej przecieku
34. Ciśnienie PEEP
35. Szczytowe ciśnienie wdechowe
36. Ciśnienie średnie
37. Ciśnienie fazy Plateau
38. Ciśnienie AutoPEEP
39. Ciśnienie na poziomie tchawicy
40. Objętość ,,pułapki powietrznej'' przy AutoPEEP
41. Ciśnienie zaklinowania P0,1
42. Maksymalny wysiłek wdechowy NIF
43. Podatność dynamiczna płuc, i oporność
44. Kalkulacja indeksu dyszenia RSB
45. Monitorowanie stałej czasowej płuc
46. Monitorowanie częstości oddechów wymuszonych
47. Możliwość rozbudowy o kalkulację wentylacji przestrzeni martwej Vds i produkcji dwutlenku węgla VCO2
Prezentacja graficzna
48. Prezentacja na kolorowym minimum 15 calowym dotykowym ekranie respiratora (pojedyncza matryca) krzywych oddechowych
49. Prezentacja na kolorowym minimum 15 calowym dotykowym ekranie respiratora (pojedyncza matryca ) pętli oddechowej
50. Prezentacja na kolorowym minimum 15 calowym dotykowym ekranie respiratora (pojedyncza matryca): trendów wybranych mierzonych parametrów graficznych i tabelarycznych
Alarmy
51. Kategorie alarmów według ważności
52. Wadliwej pracy elektroniki aparatu
53. Braku zasilania w energię elektryczną
54. Niskiego ciśnienia gazów zasilających
55. Za wysokiego i za niskiego stężenia tlenu
56. Całkowitej objętości minutowej za wysokiej i za niskiej
57. Za wysokiej objętości oddechowej TV
58. Za wysokiej częstości oddechów
59. Zbyt wysokiego ciśnienia szczytowego
60. Zbyt niskiego ciśnienia wdechu lub przecieku
61. Alarm bezdechu z automatycznym uruchomieniem wentylacji zastępczej
Inne wymagania
62. Zabezpieczenie przed przypadkową zmianą nastawionych parametrów (opisać)
63. Kompletna instrukcja obsługi wyświetlana na ekranie respiratora
64. Automatyczna funkcja pre i post oxygenacji do toalety oskrzeli
65. Monitorowanie stężenia O2 - pomiar tlenu za pomocą elektronicznego bezobsługowego czujnika
66. W komplecie aktywny nawilżacz F&P MR850 lub równoważny oraz minimum 10 zestawów składających się z jednorazowych układów pacjenta, komór, przewodów połączeniowych
67. Respirator wyposażony w pneumatyczny nebulizator synchroniczny z fazą przepływu wdechowego, wielorazowego użytku
68. Na wyposażeniu płucko testowe
69. W komplecie regulowany uchwyt do drenów pacjenta. W ofercie firmy dostępny uchwyt do mocowania respiratora na wózku do łóżka pacjenta
70. Polski interfejs i oprogramowanie aparatu
71. Polska Instrukcja Obsługi do respiratora (z dostawą)
72. Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2016
73. Gwarancja min. 24 miesiące
74. Paszport techniczny, szkolenie z obsługi sprzętu wliczone w cenę oferty
75. Wymagane zgodnie z zaleceniami producenta przeglądy techniczne w okresie trwania gwarancji wliczone w cenę oferty (wszelkie koszty związane z ich wykonaniem), końcowy przegląd w ostatnim miesiącu okresu gwarancji (obowiązkiem wykonawcy jest nadzór nad terminowym wykonaniem przeglądów)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44611200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 3
Nazwa: Analizator parametrów krytycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Analizator parametrów krytycznych spełniające wymogi opisane w tabeli nr 3.1 oraz zadeklarowane w formularzu ofertowym parametry dodatkowe i okres gwarancji sztuka 1
Lp. Parametr wymagany Potwierdzenie parametrów wymaganych TAK/NIE*
1. Automatyczny analizator parametrów krytycznych pracujący w systemie ciągłym, umożliwiający jednoczesne oznaczenie minimum: pH, pCO2, pO2, ctHb, MetHb, O2Hb, HHb, COHb, HbF, sO2, cNa+, cK+, cCa++ (zakres pomiarowy cCa++ od 0.1 mmol/L), cCl-, glukoza, mleczany, bilirubina całkowita (wymagany zakres pomiarowy dla bilirubiny od 0,0 mg/dl do przynajmniej 50 mg/dl)
2. Analizator pracujący w oparciu o dwa elementy zużywalne tj. wielotestowe sensorowe kasety pomiarowe oraz pakiety odczynnikowe zawierające odczynniki, kalibratory i płyny kontroli jakości inne niż kalibratory
3. Możliwość aspiracji próbki bezpośrednio ze strzykawki i z kapilary
4. Możliwość wykonania pełnego panelu oznaczeń zarówno z kapilary jak i strzykawki (gazometria, oksymetria, metabolity, elektrolity) z próbki o objętości nie większej niż 65ml dla pełnego panelu w czasie maksymalnie 45 sekund
5. Wbudowana codzienna automatyczna kontrola jakości na trzech poziomach.
6. Odczynniki zintegrowane z pojemnikiem ściekowym
7. Trwałość kaset pomiarowych oraz pakietów odczynnikowych nie mniejsza niż 30 dni (liczona od dnia zainstalowania w aparacie)
8. Możliwość podglądu mapy równowagi kwasowo-zasadowej zawierającej wykresy wyników pacjenta w odniesieniu do wyników standardowych
9. Pomiar wszystkich parametrów w jednym torze pomiarowym z jedną elektrodą referencyjną
10. Możliwość re-instalacji pakietu odczynnikowego oraz kasety sensorowej bez utraty pozostałych testów
11. Wbudowana drukarka oraz czytnik kodów
12. Możliwość przechowywania kaset odczynnikowych w temperaturze pokojowej
13. Czas kalibracji i kontroli analizatora w ciągu doby nie dłuższy niż 50 minut
14. System detekcji i eliminacja skrzepów
15. Brak konieczności kalibracji po każdym oznaczeniu
16. Automatyczne mieszanie próbki
17. Możliwość wyłączania aparatu bez utraty pozostałych w kasecie sensorowej testów
18. Zasilanie awaryjne urządzenia z wbudowanego akumulatora w wypadku zaniku zasilania sieciowego
19. Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2016
20. Gwarancja minimum: 24 miesiące
21. Przeglądy techniczne wymagane przez producenta urządzenia w okresie gwarancji (w tym jeden na koniec okresu gwarancji) wliczone w cenę oferty
22. Instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z urządzeniem)
23. Oprogramowanie i komunikaty w języku polskim
24. Przeszkolenie personelu z obsługi analizatora
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434520-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Dostawa znaków drogowych
- Artykuły spożywcze różne ( 2024 )
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Mięso i wędliny ( 2 /24 )
- "Utrzymanie czystości budynku Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, budynku Wydziału Polityki Społecznej ul Chełmińska 1, Schronu przy ul. Chełmińskiej 1 i Świetlicy "Stare Miasto"
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu gminy Iława w roku 2025
więcej: przetargi w Iławie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.