eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaDostawa sprzętu medycznegourządzenia do masażu klatki piersiowej, respiratora stacjonarnego oraz analizatora parametrów krytycznych z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-17

Ogłoszenie nr 345544 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.

Iława: Dostawa sprzętu medycznego: urządzenia do masażu klatki piersiowej, respiratora stacjonarnego oraz analizatora parametrów krytycznych z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, krajowy numer identyfikacyjny 51087919600000, ul. ul. Gen. Wł. Andersa  3, 14200   Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 449 601, e-mail , faks 896 492 425.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
www.szpital.ilawa.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.szpital.ilawa.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
operator pocztowy
Adres:
Pwiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie u. Andersa 3 14-200 Iława


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego: urządzenia do masażu klatki piersiowej, respiratora stacjonarnego oraz analizatora parametrów krytycznych z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Numer referencyjny: 26/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.5) Główny kod CPV: 44.61.12.00 - Respiratory
Dodatkowe kody CPV:33172200-8, 38434520-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 28/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczeni o niepodleganiu wykluczenia raz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczeni o niepodleganiu wykluczenia raz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy, 3. Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składani oświadczeń woli. 4. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt 1.1 SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której owa w art. 24 ust. pkt 23 ustawy pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informaji o których mowa w art. 86 ust. 3 słda powyższe oświadczeni, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
ocena techniczna20
gwrancja20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/11/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 21-11-2016 r. (art. 38 ust.1). Zasada ogłoszenia wyników przetargu O wyniku postępowania zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z wymogami art. 92 ustawy. Zasady udostępniania dokumentów 1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu wraz z załącznikami po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania oraz prawo wglądu do ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad: - Przekazanie protokołu lub załączników następuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. - W przypadku protokołu lub załączników sporządzonych w postaci papierowej, jeżeli z przyczyn technicznych znacząco utrudnione jest udostępnienie tych dokumentów przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w szczególności z uwagi na ilość żądanych do udostępnienia dokumentów, zamawiający informuje o tym wnioskodawcę i wskazuje sposób, w jaki mogą być one udostępnione. - Bez zgody zamawiającego wnioskodawca w trakcie wglądu do protokołu lub załączników, w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego, nie może samodzielnie kopiować lub utrwalać za pomocą urządzeń lub środków technicznych służących do utrwalania obrazu treści złożonych ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Zamawiający udostępnia wnioskodawcy protokół lub załączniki niezwłocznie. W wyjątkowych przypadkach, w szczególności związanych z zapewnieniem sprawnego toku prac dotyczących badania i oceny ofert, zamawiający udostępnia odpowiednio oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w terminie przez siebie wyznaczonym, nie później jednak niż odpowiednio w dniu przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty lub w dniu przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków albo w dniu przekazania informacji o unieważnieniu postępowania. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Urządzenie do masażu klatki piersiowej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie do masażu klatki piersiowej spełniające wymogi opisane w tabeli nr 1.1 oraz zadeklarowane w formularzu ofertowym parametry dodatkowe i okres gwarancji sztuka 1 Tabela nr 1.1 Parametry wymagane Lp. Parametr wymagany Potwierdzenie parametrów wymaganych TAK/NIE* 1. Prowadzenie ucisków za pomocą taśmy piersiowej lub mechanicznego tłoka w trybie 30 ucisków / 2 oddechy ratownicze oraz możliwość pracy w trybie ciągłym 2. Parametry pracy: ? głębokość uciśnięć: 20% głębokości klatki piersiowej (przód - tył) dla urządzenia prowadzącego uciski za pomocą taśmy piersiowej lub min. 5 do 6 cm dla urządzenia pracującego w technologii mechanicznego tłoka, w całym zakresie masy ciała pacjenta ? częstość uciśnięć min. 80 +- 5 /minutę, dla urządzenia prowadzącego uciski za pomocą taśmy piersiowej ? częstość uciśnięć min. 100 /minutę, dla urządzenia pracującego w technologii mechanicznego 3. Automatyczne dostosowanie siły uciśnięć do podatności klatki piersiowej, niezależnie od rozmiarów klatki piersiowej pacjenta 4. Zasilanie akumulatorowe, w komplecie min. 3 akumulatory ze wskaźnikiem poziomu naładowania, czas pracy na kpl. akumulatorów minimum 90 minut, możliwość szybkiej wymiany akumulatora bez użycia dodatkowych narzędzi, w zestawie ładowarka akumulatorów z funkcją testowania i rekondycjonowania 5. Możliwość transportu pacjenta bez przerywania uciśnięć na miękkich noszach/ płachcie ratowniczej 6. Waga urządzenia gotowego do pracy do 12 kg 7. W kpl. torba transportowa z funkcją płachty do przenoszenia pacjenta, z miejscem na akcesoria 8. Kompletne wyposażenie jednorazowego użytku, min. 6 kpl. 9. Warunki środowiskowe: 1. temperatura pracy min. 0-40 oC 2. wilgotność wzgl. min. 5-95% 3. uderzenia min. 50g wg IEC 60068-2-27 4. stopień ochrony min. IP24 wg IEC 60529 10. Okres gwarancji min. 12 miesięcy 11. Wraz z urządzeniem należy dostarczyć materiały informacyjne, instrukcję obsługi producenta w języku polskim potwierdzającą oferowane parametry oraz wymagane prawem dokumenty dopuszczające urządzenie do działań medycznych 12. Paszport techniczny, szkolenie z obsługi sprzętu wliczone w cenę oferty 13. Wymagane zgodnie z zaleceniami producenta przeglądy techniczne w okresie trwania gwarancji wliczone w cenę oferty (wszelkie koszty związane z ich wykonaniem), końcowy przegląd w ostatnim miesiącu okresu gwarancji (obowiązkiem wykonawcy jest nadzór nad terminowym wykonaniem przeglądów)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33172200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Respirator stacjonarny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Respirator stacjonarny spełniające wymogi opisane w tabeli nr 2.1 oraz zadeklarowane w formularzu ofertowym parametry dodatkowe i okres gwarancji sztuka 1 Lp. Parametry wymagane Potwierdzenie parametrów wymaganych TAK/NIE* 1. Respirator do długotrwałej terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia na podstawie jezdnej, przeznaczony dla noworodków, dzieci i dorosłych 2. Zasilanie w tlen i powietrze z sieci centralnej o ciśnieniu w zakresie minimum od 3,0 do 5,0 bar 3. Możliwość awaryjnej pracy przy zasilaniu tylko jednym gazem (O2 lub powietrze) 4. Możliwość zainstalowania ekranu respiratora (ekranu do sterowania i prezentacji parametrów wentylacji) niezależnie od modułu pneumatycznego. 5. Zasilanie sieciowe AC 230V, 50/60 Hz 6. Awaryjne zasilanie z wewnętrznego akumulatora do podtrzymania pracy urządzenia na minimum 30 minut przy typowych nastawach wentylacji Tryby wentylacji 7. CMV, CMVAssist 8. SIMV 9. PEEP/CPAP 10. Oddech na dwóch poziomach ciśnienia typu BiLevel, DuoPAP, BIPAP 11. Oddech VCV (objętościowo kontrolowany) 12. Wentylacja ciśnieniowo kontrolowana z gwarantowaną objętością (typu PRVC, VG, AutoFlow) 13. Wentylacja nieinwazyjna na maskę NIV minimum w trybach CPAP, CPAP/PS i CMV i A/CMV 14. Ręczne przedłużenie fazy wdechu 15. Ręczne przedłużenie fazy wydechu 16. Automatyczne westchnienia, z regulacją poziomu PEEP 17. Oddech spontaniczny wspomagany proporcjonalnie typu PAV lub PPS Parametry Regulowane 18. Częstość oddechów przy wentylacji CMV minimum 2- 120 1/min (podać) 19. Objętość pojedynczego oddechu minimum od 5 do 2500 ml (podać) 20. Regulowane ciśnienie wdechu dla wentylacji ciśnieniowo kontrolowanych w zakresie minimum 5 do 95 cmH2O (podać) 21. Ciśnienie wspomagania PSV w zakresie minimum 0 do 90 cmH2O (podać) 22. Możliwość ustawienia PEEP/CPAP minimum od 0 do 50 cmH2O (podać) 23. Regulowany czas wdechu przy VCV od minimum 0,1 do 10,0 sek (podać) 24. Stężenie tlenu w mieszaninie oddechowej regulowane płynnie w granicach 21-100 % (elektroniczny mieszalnik gazów) 25. Wyzwalanie oddechu, czułość przepływowa: minimalny zakres czułości triggera 0,2 l/min -15 L/min (podać) 26. Wyzwalacz oddechowy z kompensacją i adaptacją przecieków 27. Regulacja czułości zakończenia fazy wdechu dla oddechów ciśnieniowo wspomaganych minimum 5-70% szczytowego przepływu wdechowego Obrazowanie parametrów wentylacji 28. Rzeczywista częstość oddychania 29. Częstość oddechów spontanicznych 30. Częstość oddechów wymuszonych 31. Objętość pojedynczego oddechu 32. Rzeczywista objętość wentylacji minutowej MV 33. Wartość wentylacji minutowej przecieku 34. Ciśnienie PEEP 35. Szczytowe ciśnienie wdechowe 36. Ciśnienie średnie 37. Ciśnienie fazy Plateau 38. Ciśnienie AutoPEEP 39. Ciśnienie na poziomie tchawicy 40. Objętość ,,pułapki powietrznej'' przy AutoPEEP 41. Ciśnienie zaklinowania P0,1 42. Maksymalny wysiłek wdechowy NIF 43. Podatność dynamiczna płuc, i oporność 44. Kalkulacja indeksu dyszenia RSB 45. Monitorowanie stałej czasowej płuc 46. Monitorowanie częstości oddechów wymuszonych 47. Możliwość rozbudowy o kalkulację wentylacji przestrzeni martwej Vds i produkcji dwutlenku węgla VCO2 Prezentacja graficzna 48. Prezentacja na kolorowym minimum 15 calowym dotykowym ekranie respiratora (pojedyncza matryca) krzywych oddechowych 49. Prezentacja na kolorowym minimum 15 calowym dotykowym ekranie respiratora (pojedyncza matryca ) pętli oddechowej 50. Prezentacja na kolorowym minimum 15 calowym dotykowym ekranie respiratora (pojedyncza matryca): trendów wybranych mierzonych parametrów graficznych i tabelarycznych Alarmy 51. Kategorie alarmów według ważności 52. Wadliwej pracy elektroniki aparatu 53. Braku zasilania w energię elektryczną 54. Niskiego ciśnienia gazów zasilających 55. Za wysokiego i za niskiego stężenia tlenu 56. Całkowitej objętości minutowej za wysokiej i za niskiej 57. Za wysokiej objętości oddechowej TV 58. Za wysokiej częstości oddechów 59. Zbyt wysokiego ciśnienia szczytowego 60. Zbyt niskiego ciśnienia wdechu lub przecieku 61. Alarm bezdechu z automatycznym uruchomieniem wentylacji zastępczej Inne wymagania 62. Zabezpieczenie przed przypadkową zmianą nastawionych parametrów (opisać) 63. Kompletna instrukcja obsługi wyświetlana na ekranie respiratora 64. Automatyczna funkcja pre i post oxygenacji do toalety oskrzeli 65. Monitorowanie stężenia O2 - pomiar tlenu za pomocą elektronicznego bezobsługowego czujnika 66. W komplecie aktywny nawilżacz F&P MR850 lub równoważny oraz minimum 10 zestawów składających się z jednorazowych układów pacjenta, komór, przewodów połączeniowych 67. Respirator wyposażony w pneumatyczny nebulizator synchroniczny z fazą przepływu wdechowego, wielorazowego użytku 68. Na wyposażeniu płucko testowe 69. W komplecie regulowany uchwyt do drenów pacjenta. W ofercie firmy dostępny uchwyt do mocowania respiratora na wózku do łóżka pacjenta 70. Polski interfejs i oprogramowanie aparatu 71. Polska Instrukcja Obsługi do respiratora (z dostawą) 72. Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2016 73. Gwarancja min. 24 miesiące 74. Paszport techniczny, szkolenie z obsługi sprzętu wliczone w cenę oferty 75. Wymagane zgodnie z zaleceniami producenta przeglądy techniczne w okresie trwania gwarancji wliczone w cenę oferty (wszelkie koszty związane z ich wykonaniem), końcowy przegląd w ostatnim miesiącu okresu gwarancji (obowiązkiem wykonawcy jest nadzór nad terminowym wykonaniem przeglądów)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44611200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Analizator parametrów krytycznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Analizator parametrów krytycznych spełniające wymogi opisane w tabeli nr 3.1 oraz zadeklarowane w formularzu ofertowym parametry dodatkowe i okres gwarancji sztuka 1 Lp. Parametr wymagany Potwierdzenie parametrów wymaganych TAK/NIE* 1. Automatyczny analizator parametrów krytycznych pracujący w systemie ciągłym, umożliwiający jednoczesne oznaczenie minimum: pH, pCO2, pO2, ctHb, MetHb, O2Hb, HHb, COHb, HbF, sO2, cNa+, cK+, cCa++ (zakres pomiarowy cCa++ od 0.1 mmol/L), cCl-, glukoza, mleczany, bilirubina całkowita (wymagany zakres pomiarowy dla bilirubiny od 0,0 mg/dl do przynajmniej 50 mg/dl) 2. Analizator pracujący w oparciu o dwa elementy zużywalne tj. wielotestowe sensorowe kasety pomiarowe oraz pakiety odczynnikowe zawierające odczynniki, kalibratory i płyny kontroli jakości inne niż kalibratory 3. Możliwość aspiracji próbki bezpośrednio ze strzykawki i z kapilary 4. Możliwość wykonania pełnego panelu oznaczeń zarówno z kapilary jak i strzykawki (gazometria, oksymetria, metabolity, elektrolity) z próbki o objętości nie większej niż 65ml dla pełnego panelu w czasie maksymalnie 45 sekund 5. Wbudowana codzienna automatyczna kontrola jakości na trzech poziomach. 6. Odczynniki zintegrowane z pojemnikiem ściekowym 7. Trwałość kaset pomiarowych oraz pakietów odczynnikowych nie mniejsza niż 30 dni (liczona od dnia zainstalowania w aparacie) 8. Możliwość podglądu mapy równowagi kwasowo-zasadowej zawierającej wykresy wyników pacjenta w odniesieniu do wyników standardowych 9. Pomiar wszystkich parametrów w jednym torze pomiarowym z jedną elektrodą referencyjną 10. Możliwość re-instalacji pakietu odczynnikowego oraz kasety sensorowej bez utraty pozostałych testów 11. Wbudowana drukarka oraz czytnik kodów 12. Możliwość przechowywania kaset odczynnikowych w temperaturze pokojowej 13. Czas kalibracji i kontroli analizatora w ciągu doby nie dłuższy niż 50 minut 14. System detekcji i eliminacja skrzepów 15. Brak konieczności kalibracji po każdym oznaczeniu 16. Automatyczne mieszanie próbki 17. Możliwość wyłączania aparatu bez utraty pozostałych w kasecie sensorowej testów 18. Zasilanie awaryjne urządzenia z wbudowanego akumulatora w wypadku zaniku zasilania sieciowego 19. Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2016 20. Gwarancja minimum: 24 miesiące 21. Przeglądy techniczne wymagane przez producenta urządzenia w okresie gwarancji (w tym jeden na koniec okresu gwarancji) wliczone w cenę oferty 22. Instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczona wraz z urządzeniem) 23. Oprogramowanie i komunikaty w języku polskim 24. Przeszkolenie personelu z obsługi analizatora
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434520-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.