eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoUtrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie miasta Mrągowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-02

Mrągowo: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie miasta Mrągowo
Numer ogłoszenia: 345593 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318243 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie miasta Mrągowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi położonymi w Mrągowie: 1. przy ul. Brzozowej 3 o powierzchni 412 m2, zamknięty 2. przy ul. Brzozowej 5 o powierzchni 19 857 m2, zamknięty, wpisany do rejestru zabytków 3. przy ul. Brzozowej 6 o powierzchni 15 260 m2, zamknięty, wpisany do rejestru zabytków 4. przy ul. Młodkowskiego o powierzchni 57 580 m2 1. Sprawowanie funkcji zarządcy cmentarza polegające na: a) wyznaczanie miejsc grzebalnych pod poszczególne rodzaje grobów a także innych miejsc stosownie do planu zagospodarowania cmentarza oraz przepisów wykonawczych do ustawy z dnia 31 stycznia 1959r., o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2000r. Nr 23, poz. 295) z późn. zmianami), a w szczególności: - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1.08.2001r., w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001r., Nr 90, poz. 1013 ze zmianami). - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7.12.2001r., w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (DZ. U. z 2001r., Nr 153, poz. 1783). - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 7.03.2008r., w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby, i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. Nr 48, poz. 284). b) prowadzeniu nadzoru nad wykonywaniem przez inne podmioty gospodarcze usług pogrzebowych, cmentarnych i innych. Przestrzegania aby teren cmentarza nie tracił powagi miejsca kultu zmarłych. c) prowadzeniu dokumentacji cmentarnej w formie elektronicznej i pisemnej (ksiąg wieczystych osób pochowanych na cmentarzu, księgi grobów, alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu w układzie rocznikowym, rejestru kart zgonu, rejestru miejsc zarezerwowanych). d) pobieraniu stosownych opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego, zgodnych z cennikiem ustalonym przez Zamawiającego i przekazywaniu tych opłat na rzecz Zamawiającego. e) wykonywaniu innych czynności nie wymienionych w umowie, a ciążących na Zarządcy, wynikających z obowiązujących przepisów. f) ubezpieczenie (na cały okres trwania umowy) na własny koszt terenu cmentarza wraz z obiektami na nich znajdującymi się od następstw zdarzeń losowych oraz odpowiedzialności cywilnej w zakładzie ubezpieczeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i przedłożenie kserokopii dokumentów ubezpieczenia. 2. Całoroczne utrzymanie cmentarzy polegające na wykonywaniu niżej wymienionych robót: 1) pielęgnacji trawników tj. a) nawożeniu - 2 x w roku ( wiosną i latem)- 2 930m2, b) koszeniu wraz z zagrabieniem skoszonej trawy - w kwietniu 1 x , w maju 3 x, w czerwcu 3 x, w lipcu 2 x, sierpniu 2 x, wrześniu 2 x, październiku 1 x. - 29990,60 m2, c) podlewaniu - w okresie suszy - co dwa tygodnie, d) pieleniu - w okresie od wiosny do jesieni co 2 tygodnie, e) dosiewaniu traw w miejscach wydeptanych - 1 x w okresie wegetacji, f) wygrabianiu liści - na bieżąco w okresie jesiennym, 2) pielęgnacji nasadzeń krzewów ozdobnych, żywopłotów i drzew tj., a) pieleniu - w okresie od wiosny do jesieni co 2 tygodnie, b) nawożeniu - 2 x w roku ( wiosną i latem), c) cięciu formującym - 2 x w roku ( wiosną i latem), d) podlewaniu - w okresie suszy - 1 x w tygodniu, e) usuwaniu odrostów - 2 x w roku (wiosną i latem), f) usuwanie samosiewów drzew i krzewów do 10 lat - 2 x w roku ( wiosną i latem). 3) utrzymaniu obiektu wraz z terenami przyległymi w czystości i porządku poprzez: a) zamiatanie ciągów komunikacyjnych o powierzchni 6 578,19 m2 - 2 x w tygodniu, b) odchwaszczanie ciągów komunikacyjnych - co dwa tygodnie, c) codziennym oczyszczaniu terenów z zanieczyszczeń, d) wyposażenie cmentarzy w niezbędną liczbę kontenerów na odpady oraz bieżące ich opróżnianie i postępowanie z odpadami zgodnie z obowiązującym stanem prawnym ( art. 3 ust. 3 pkt 22 i art. 5 ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r., Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251). e) usuwaniu roślinności dziko rosnącej między grobami i z terenów przyległych do cmentarzy - 2 x w miesiącu, f) bieżące prowadzenie zimowego utrzymania (odśnieżanie i posypywanie piaskiem oraz likwidacja gołoledzi) ciągów komunikacyjnych (gruntowych i utwardzonych) i parkingów o łącznej powierzchni 11 143,49 m2, g) Wykonawca nie może używać soli oraz sprzętu ciężkiego, h) codziennym sprzątaniu pomieszczeń domu przedpogrzebowego i toalet, i) usuwaniu tzw. dzikich wysypisk odpadów z terenu cmentarza i terenów przyległych do cmentarzy - 3 x w roku, j) utrzymaniu porządku na kwaterze mogił poległych milicjantów zlokalizowanej na cmentarzu przy ul. Brzozowej 6 oraz mogiły żołnierza armii niemieckiej z okresu I Wojny Światowej zlokalizowanej na cmentarzu przy ul. Brzozowej 5. 4) utrzymaniu w należytym stanie technicznym obiektów zlokalizowanych na cmentarzach i całej infrastruktury, a mianowicie: - wykonywanie bieżących remontów i napraw w domu przedpogrzebowym między innymi: usuwanie śniegu z dachu, naprawa dachu, likwidacja zacieków (w roku 2009 wystąpił przeciek dachu), utrzymanie w czystości pomieszczeń domu przedpogrzebowego, odnowienie ścian raz w roku, - wykonywanie bieżących napraw i usuwanie awarii w sanitariatach, sieci wodno- kanalizacyjnej, - wykonywanie bieżących napraw ciągów komunikacyjnych (uzupełnianie brakujących płytek, likwidacja nierówności), - wykonywanie bieżących napraw i utrzymanie drożności przepustów, cieków odprowadzających wody opadowe, - bieżące usuwanie skutków dewastacji, odnowienie raz w roku ławek, koszy na śmieci, krzyży (ustawione na cmentarzu przy ul. Młodkowskiego i Brzozowej 6) itp., - dla potrzeb realizacji poszczególnych zadań Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt materiały i narzędzia niezbędne do realizacji umowy, transport oraz utylizację odpadów, - wykonywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami przeglądów technicznych obiektów budowlanych i instalacji, prowadzenie książki obiektu oraz wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznej zgodnie z przepisami art.61-65 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 5) ponoszeniu kosztów zużycia energii elektrycznej, dostaw wody, wywozu nieczystości stałych i płynnych. 6) zabezpieczeniu obiektów wraz z nagrobkami przed uszkodzeniem i zniszczeniem przez osoby trzecie (nadzorowanie zamykania i otwierania bram). 7) udostępnianie sanitariatów ( przy domu przedpogrzebowym) w godz. 7oo - 19oo w okresie od maja do września, a poza tym okresem w zależności od warunków atmosferycznych ale nie krócej niż w godzinach 7oo- 15oo..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remondis Mrągowo Sp. z o.o., ul. Lubelska 5, 11-700 Mragowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171086,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174125,50

  • Oferta z najniższą ceną: 174125,50 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.