Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Jastrzębie-Zdrój: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy ulicy Wolności
w Jastrzębiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 345612 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji , Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, faks 032 4785350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy ulicy Wolności w Jastrzębiu-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ulica Wolności jest drogą gminną klasy D. Droga posiada szerokość jezdni 3,00m ÷ 4,50m, pobocza gruntowe o zmiennej szerokości, odwodnienie poprzez rowy odwadniające. Zakres zadania obejmuje odcinek o dł. ok 1500 m od budynku nr 20 do ul. 3 Maja. Na odcinku tym występują szkody górnicze i spowodowane nimi deformacje rowów oraz ich całkowite zanikanie. Występują również okresowe zalewania i podtopienia drogi. W zakres zadania wchodzi m.in.: 1. Przebudowa drogi polegająca m.in. na poszerzeniu jezdni i poboczy oraz podniesieniu niwelety drogi z uwzględnieniem występujących szkód górniczych oraz planowanej eksploatacji górniczej 2. Odwodnienie drogi wraz z odprowadzeniem wód do odbiorników 3. Przebudowa istniejących zjazdów i skrzyżowań 4. Przebudowa i zabezpieczenie kolidujących urządzeń podziemnych, naziemnych i nadziemnych wraz z oświetleniem ulicznym 5. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją całości projektu w tym w tym nadzorów branżowych. Zakres prac wchodzących w sprawowanie nadzoru jest określony w § 7 pkt 5 umowy. Projektowana droga powinna posiadać następujące parametry - klasa drogi: D - prędkość projektowa:30 km/h - kategoria ruchu: KR3 - szerokość jezdni: 5,00m - szerokość pobocza: min 0,75m pobocza utwardzonego + 0,50m pobocza gruntowego - odwodnienie: poprzez rowy odwadniające, kanalizacja deszczowa tylko w miejscach koniecznych. Przy projektowaniu szerokości korony drogi należy uwzględnić miejsce na posadowienie barier ochronnych (energochłonnych).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywaniu zamówienia osobą która będzie pełnić funkcję projektanta wiodącego. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ponadto projektant powinien wykazać że w okresie ostatnich 5 lat wykonał lub bezpośrednio nadzorował prace projektowe przy co najmniej 5 projektach związanych z budową, rozbudową lub przebudową dróg klasy co najmniej L lub skrzyżowań. Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy, o związaniu z ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń - zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w punkcie 10 siwz). 3. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 7) - jeżeli dotyczy. UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie w terminu wykonania, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie, o którym mowa w § 2 z przyczyn niezależnych od wykonawcy tj. w zakresie opóźnień w uzyskaniu ostatecznych decyzji i uzgodnień spowodowanych wydłużeniem terminu wydania tychże dokumentów, spowodowaną przedłużającą się procedurą niezależną od wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, Termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas niezbędny na uwzględnienie powyższej okoliczności. b) w zakresie wartości zadania w przypadku gdy ilość działek przeznaczonych do podziału geodezyjnego będzie większa niż 60 szt. Wartość zadania zostanie zwiększona o: ilość dodatkowych działek pomnożonych przez koszt wykonania podziału geodezyjnego jednej działki określony w §10 pkt. 1 niniejszej umowy, c) w zakresie innych podmiotów na zasobach, których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a podwykonawca lub wykonawca samodzielnie wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, d) w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, e) w zakresie osób posiadających wymagane uprawnienia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych uniemożliwiających udział tej osoby w realizacji zadania (w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby spełniającej warunki w zakresie nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia). 3. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany w terminie wyprzedzającym daty określone w § 2 pkt. 2 co najmniej o 14 dni, niezbędne Zamawiającemu do przygotowania aneksu. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ C
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
- Przebudowa zatoki autobusowej ul. Pszczyńska w rejonie ul. Wierzyńskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Przebudowa oświetlenia przy ul. 1 Maja w Jastrzębiu - Zdroju
- Budowa chodnika i schodów przy ul. Zielonej 33 w Jastrzębiu-Zdroju.
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Ewy, drogi 5KDD oraz budowę drogi 1KPJ i 2KPJ w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacją OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.