Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Ostróda: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 5 szkoleń w zakresie zagadnień specjalistycznych dla istniejących zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych, zamieszkujących na terenie powiatu ostródzkiego, a w przypadku niewykorzystanych miejsc szkoleniowych - spokrewnionych rodzin zastępczych z terenu powiatu ostródzkiego, w okresie do 31 grudnia 2012 r. (kod CPV- 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego).
Numer ogłoszenia: 345620 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie , ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6460406, faks 89 6460405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/ oraz www. pcpr.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 5 szkoleń w zakresie zagadnień specjalistycznych dla istniejących zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych, zamieszkujących na terenie powiatu ostródzkiego, a w przypadku niewykorzystanych miejsc szkoleniowych - spokrewnionych rodzin zastępczych z terenu powiatu ostródzkiego, w okresie do 31 grudnia 2012 r. (kod CPV- 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 5 szkoleń w zakresie zagadnień specjalistycznych dla istniejących zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych, zamieszkujących na terenie powiatu ostródzkiego, a w przypadku niewykorzystanych miejsc szkoleniowych - spokrewnionych rodzin zastępczych z terenu powiatu ostródzkiego, w okresie do 31 grudnia 2012 r. (kod CPV- 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego). Działanie zostanie zrealizowane na terenie miasta Ostróda, przeprowadzone w języku polskim przez osoby posiadające doświadczenie w pracy z rodzinami zastępczymi. Działanie realizowane będzie w ramach Resortowego Programu Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej na rok 2012 Szkolenia rodzin zastępczych, osób prowadzących rodzinne domy dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego, współfinansowanego ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Postępowanie prowadzone jest w pięciu częściach, każda z części stanowi osobny przedmiot zamówienia. Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie zagadnień specjalistycznych, tj.: Prawne aspekty funkcjonowania rodzin zastępczych, z uwzględnieniem w tematyce szkolenia następujących elementów: 1. Władza rodzicielska. 2. Opieka prawna. 3. Prawa rodziców zastępczych. 4. Kontakty dziecka z rodziną biologiczną. 5. Poszukiwanie i udzielanie wsparcia. 6. Zarządzanie majątkiem dziecka. 7. System wsparcia rodzin wychowujących dziecko niepełnosprawne. W ramach usługi Wykonawca musi: 1. W okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. przeprowadzić szkolenie dotyczące zagadnień specjalistycznych dla grupy ok 10-15 osób z rodzin zastępczych. 2. Czas trwania szkolenia wynosi 24 godziny dydaktyczne. 3. 1 godzina dydaktyczna = 45 min. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw. 4. Zakres merytoryczny specjalistycznego szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników. 5. Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje zagadnienia takie jak: - Władza rodzicielska. - Opieka prawna. - Prawa rodziców zastępczych. - Kontakty dziecka z rodziną biologiczną. - Poszukiwanie i udzielanie wsparcia. - Zarządzanie majątkiem dziecka. - System wsparcia rodzin wychowujących dziecko niepełnosprawne. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania konspektu specjalistycznego szkolenia obejmującego powyższy zakres merytoryczny. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych/ćwiczeniowych obejmujących powyższy zakres merytoryczny. 8. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia zgodnie z harmonogramem ustalonym z koordynatorem. 9. Miejsce realizacji usługi zostanie wskazane Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 10. Wykonawca jest zobowiązany do przebywania na miejscu realizacji szkolenia przez cały czas jego trwania. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia frekwencji na poziomie minimum 80% podczas specjalistycznego szkolenia. 12. Zajęcia muszą odbywać się z formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń udostępnionych Zamawiającemu. 13. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania specjalistycznego szkolenia w postaci: konspektu zajęć, list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów dokumentów wymienionych w punkcie 13 najpóźniej w dniu przedłożenia rachunku za wykonanie usługi. 15. Wykonawca jest zobowiązany współpracować stale z innymi trenerami zatrudnionymi w projekcie oraz Zamawiającym. 16. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zaistniałych problemach. Część druga przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie zagadnień specjalistycznych, tj.: Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu rodzin zastępczych z uwzględnieniem w tematyce szkolenia następujących elementów: 1. Symptomy wypalenia zawodowego opiekunów zastępczych. 2. Przyczyny i zagrożenia wypalenia zawodowego. 3. Konflikty między dziećmi naturalnymi a przyjętymi, adaptacja do nowych warunków. Mediowanie konfliktów (wewnętrznych i międzyosobowych). 4. Oczekiwania a rzeczywistość rodziców zastępczych, przełamywanie wstydu przed zwróceniem się o pomoc. 5. Jak radzić sobie z krytyką i ocenianiem? Techniki zadawania pytań. 6. Style i strategie radzenia sobie ze stresem. 7. Metody przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. W ramach usługi Wykonawca musi: 1. W okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. przeprowadzić szkolenie dotyczące zagadnień specjalistycznych dla grupy ok 10-15 osób z rodzin zastępczych. 2. Czas trwania szkolenia wynosi 24 godziny dydaktyczne. 3. 1 godzina dydaktyczna = 45 min. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw. 4. Zakres merytoryczny specjalistycznego szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników. 5. Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia jak: - Symptomy wypalenia zawodowego opiekunów zastępczych. - Przyczyny i zagrożenia wypalenia zawodowego. - Konflikty między dziećmi naturalnymi a przyjętymi, adaptacja do nowych warunków. Mediowanie konfliktów (wewnętrznych i międzyosobowych). - Oczekiwania a rzeczywistość rodziców zastępczych, przełamywanie wstydu przed zwróceniem się o pomoc. - Jak radzić sobie z krytyką i ocenianiem? Techniki zadawania pytań. - Style i strategie radzenia sobie ze stresem. - Metody przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania konspektu specjalistycznego szkolenia obejmującego powyższy zakres merytoryczny. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych/ćwiczeniowych obejmujących powyższy zakres merytoryczny. 8. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia zgodnie z harmonogramem ustalonym z koordynatorem. 9. Miejsce realizacji usługi zostanie wskazane Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 10. Wykonawca jest zobowiązany do przebywania na miejscu realizacji szkolenia przez cały czas jego trwania. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia frekwencji na poziomie minimum 80% podczas specjalistycznego szkolenia. 12. Zajęcia muszą odbywać się z formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń udostępnionych Zamawiającemu. 13. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania specjalistycznego szkolenia w postaci: konspektu zajęć, list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów dokumentów wymienionych w punkcie 13 najpóźniej w dniu przedłożenia rachunku za wykonanie usługi. 15. Wykonawca jest zobowiązany współpracować stale z innymi trenerami zatrudnionymi w projekcie oraz Zamawiającym. 16. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zaistniałych problemach. Część trzecia przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie zagadnień specjalistycznych, tj.: Komunikacja wg Marshalla Rosenberga z uwzględnieniem w tematyce szkolenia następujących elementów: 1. Rola komunikacji w utrzymywaniu więzi. 2. Trudne emocje w komunikacji - jak sobie z nimi radzić. 3. Komunikacja werbalna i niewerbalna. 4. Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły? 5. Konflikty - jak nimi zarządzać. 6. Umiejętność rozpoznawania i nazywania swoich uczuć. Świadomość potrzeb i wyrażanie próśb. 7. Aktywne słuchanie. W ramach usługi Wykonawca musi: 1. W okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. przeprowadzić szkolenie dotyczące zagadnień specjalistycznych dla grupy ok 10-15 osób z rodzin zastępczych. 2. Czas trwania szkolenia wynosi 24 godziny dydaktyczne. 3. 1 godzina dydaktyczna = 45 min. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw. 4. Zakres merytoryczny specjalistycznego szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników. 5. Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia jak: - Symptomy wypalenia zawodowego opiekunów zastępczych. - Przyczyny i zagrożenia wypalenia zawodowego. - Konflikty między dziećmi naturalnymi a przyjętymi, adaptacja do nowych warunków. Mediowanie konfliktów (wewnętrznych i międzyosobowych). - Oczekiwania a rzeczywistość rodziców zastępczych, przełamywanie wstydu przed zwróceniem się o pomoc. - Jak radzić sobie z krytyką i ocenianiem? Techniki zadawania pytań. - Style i strategie radzenia sobie ze stresem. - Metody przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania konspektu specjalistycznego szkolenia obejmującego powyższy zakres merytoryczny. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych/ćwiczeniowych obejmujących powyższy zakres merytoryczny. 8. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia zgodnie z harmonogramem ustalonym z koordynatorem. 9. Miejsce realizacji usługi zostanie wskazane Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 10. Wykonawca jest zobowiązany do przebywania na miejscu realizacji szkolenia przez cały czas jego trwania. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia frekwencji na poziomie minimum 80% podczas specjalistycznego szkolenia. 12. Zajęcia muszą odbywać się z formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń udostępnionych Zamawiającemu. 13. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania specjalistycznego szkolenia w postaci: konspektu zajęć, list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów dokumentów wymienionych w punkcie 13 najpóźniej w dniu przedłożenia rachunku za wykonanie usługi. 15. Wykonawca jest zobowiązany współpracować stale z innymi trenerami zatrudnionymi w projekcie oraz Zamawiającym. 16. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zaistniałych problemach. Część czwarta przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie zagadnień specjalistycznych, tj.: Dzieci z trudnymi i niepożądanymi zachowaniami z uwzględnieniem w tematyce szkolenia następujących elementów: 1. Zaburzenia zachowań dzieci i młodzieży: - odżywiania, - zachowania, - emocjonalne. 2. Depresja w wieku dziecięcym i młodzieżowym. 3. Przemoc i agresja - fizyczna, psychiczna: w rodzinie, rówieśnicza. 4. Uzależnienia, przejawy, rodzaje, profilaktyka. 5. Zachowania seksualne dzieci i młodzieży. 6. Techniki i metody postepowania z dzieckiem przejawiającym zachowania trudne. 7. Alkoholizm rodziców biologicznych oraz jego skutki dla dzieci umieszczonych w rodzinnej opiece zastępczej (współuzależnienie, specyfiki pełnienia przez dzieci ról w rodzinach alkoholowych, charakterystyka choroby alkoholowej). W ramach usługi Wykonawca musi: 1. W okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. przeprowadzić szkolenie dotyczące zagadnień specjalistycznych dla grupy ok 10-15 osób z rodzin zastępczych. 2. Czas trwania szkolenia wynosi 24 godziny dydaktyczne. 3. 1 godzina dydaktyczna = 45 min. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw. 4. Zakres merytoryczny specjalistycznego szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników. 5. Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia jak: - Zaburzenia zachowań dzieci i młodzieży: odżywiania, zachowania, emocjonalne. - Depresja w wieku dziecięcym i młodzieżowym. - Przemoc i agresja - fizyczna, psychiczna: w rodzinie, rówieśnicza. - Uzależnienia, przejawy, rodzaje, profilaktyka. - Zachowania seksualne dzieci i młodzieży. - Techniki i metody postepowania z dzieckiem przejawiającym zachowania trudne. - Alkoholizm rodziców biologicznych oraz jego skutki dla dzieci umieszczonych w rodzinnej opiece zastępczej (współuzależnienie, specyfiki pełnienia przez dzieci ról w rodzinach alkoholowych, charakterystyka choroby alkoholowej). 6. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania konspektu specjalistycznego szkolenia obejmującego powyższy zakres merytoryczny. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych/ćwiczeniowych obejmujących powyższy zakres merytoryczny. 8. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia zgodnie z harmonogramem ustalonym z koordynatorem. 9. Miejsce realizacji usługi zostanie wskazane Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 10. Wykonawca jest zobowiązany do przebywania na miejscu realizacji szkolenia przez cały czas jego trwania. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia frekwencji na poziomie minimum 80% podczas specjalistycznego szkolenia. 12. Zajęcia muszą odbywać się z formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń udostępnionych Zamawiającemu. 13. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania specjalistycznego szkolenia w postaci: konspektu zajęć, list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów dokumentów wymienionych w punkcie 13 najpóźniej w dniu przedłożenia rachunku za wykonanie usługi. 15. Wykonawca jest zobowiązany współpracować stale z innymi trenerami zatrudnionymi w projekcie oraz Zamawiającym. 16. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zaistniałych problemach. Część piata przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie zagadnień specjalistycznych, tj.: Zaburzenia rozwojowe dzieci i młodzieży z uwzględnieniem w tematyce szkolenia następujących elementów: 1. Płodowy zespół alkoholowy FAS i płodowy efekt alkoholowy FAE. - sytuacja rodziny wychowującej dziecko z FAS/FAE; - fakty dotyczące FAS/FAE; - zaburzenia kliniczne i inne powodowane spożyciem alkoholu, wygaszanie patologicznych odruchów; - możliwości dzieci i młodzieży z FAS/FAE. 2. ADHD. - etiologia zjawiska; - charakterystyka zachowania się dzieci z ADHD; - technika pracy z dzieckiem z zespołem ADHD; - przejawy agresji, zachowania agresywne. W ramach usługi Wykonawca musi: 1. W okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. przeprowadzić szkolenie dotyczące zagadnień specjalistycznych dla grupy ok 10-15 osób z rodzin zastępczych. 2. Czas trwania szkolenia wynosi 24 godziny dydaktyczne. 3. 1 godzina dydaktyczna = 45 min. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw. 4. Zakres merytoryczny specjalistycznego szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników. 5. Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia jak: Płodowy zespół alkoholowy FAS i płodowy efekt alkoholowy FAE. - sytuacja rodziny wychowującej dziecko z FAS/FAE; - fakty dotyczące FAS/FAE; - zaburzenia kliniczne i inne powodowane spożyciem alkoholu, wygaszanie patologicznych odruchów; - możliwości dzieci i młodzieży z FAS/FAE. ADHD. - etiologia zjawiska; - charakterystyka zachowania się dzieci z ADHD; - technika pracy z dzieckiem z zespołem ADHD; - przejawy agresji, zachowania agresywne. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania konspektu specjalistycznego szkolenia obejmującego powyższy zakres merytoryczny. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych/ćwiczeniowych obejmujących powyższy zakres merytoryczny. 8. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia zgodnie z harmonogramem ustalonym z koordynatorem. 9. Miejsce realizacji usługi zostanie wskazane Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 10. Wykonawca jest zobowiązany do przebywania na miejscu realizacji szkolenia przez cały czas jego trwania. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia frekwencji na poziomie minimum 80% podczas specjalistycznego szkolenia. 12. Zajęcia muszą odbywać się z formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń udostępnionych Zamawiającemu. 13. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania specjalistycznego szkolenia w postaci: konspektu zajęć, list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów dokumentów wymienionych w punkcie 13 najpóźniej w dniu przedłożenia rachunku za wykonanie usługi. 15. Wykonawca jest zobowiązany współpracować stale z innymi trenerami zatrudnionymi w projekcie oraz Zamawiającym. 16. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zaistniałych problemach. Zamawiający zabezpiecza pomieszczenia do przeprowadzenia szkoleń. Realizowane szkolenia nie mogą odbywać się w jednym terminie i nachodzić na siebie czasowo. Odbiór wykonanych usług przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawców w formie oryginałów: list obecności, dzienników zajęć, konspektów zajęć, końcowego sprawozdania z wykonanej usługi oraz protokołu końcowego z wykonania usługi. Zamówienie prowadzone jest w częściach. Każde specjalistyczne szkolenie stanowi osobną część zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, o które może ubiegać się Wykonawca. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamówienie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i nie jest prowadzone w ramach aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przeprowadził co najmniej jedno szkolenie o tematyce tożsamej z częścią przedmiotu zamówienia, o który się ubiega, w wymiarze nie mniejszym niż 10 godzin dydaktycznych oraz posiadają doświadczenie w pracy z rodzinami zastępczymi.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje, co najmniej jednym trenerem posiadającym kwalifikacje zawodowe niezbędne do przeprowadzenia zajęć o tematyce opisanej w części przedmiotu zamówienia, o który się ubiega.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy w zakresie terminu realizacji usługi, w przypadku problemów wynikających z procesu rekrutacji leżących po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/ oraz www. pcpr.ostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU BUS 9-OSOBOWY
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz usługa doręczania i odbioru przesyłek z Urzędu Gminy Ostróda
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. usług pocztowych.
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków do: Dziennego Domu "Senior+", Klubu "Senior+" oraz Jadłodajni w 2025 roku
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno"
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina" - II POSTĘPOWANIE
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina" - II POSTĘPOWANIE
- Organizacja cyklu szkoleń, warsztatów, specjalistycznych i branżowych seminariów, konferencji i bootcampów dla przedstawicieli firm w ramach projektu Technopark Kielce DIH.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.