eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy i wymiany materiałów eksploatacyjnych i części zużywając się oraz obsługa serwisowa (w tym konserwacje) umożliwiające poprawną, ciągłą pracę 116 szt. kopiarek będących w posiadaniu Ministerstwa Sprawiedliwości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Warszawa: Dostawy i wymiany materiałów eksploatacyjnych i części zużywając się oraz obsługa serwisowa (w tym konserwacje) umożliwiające poprawną, ciągłą pracę 116 szt. kopiarek będących w posiadaniu Ministerstwa Sprawiedliwości
Numer ogłoszenia: 345654 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy i wymiany materiałów eksploatacyjnych i części zużywając się oraz obsługa serwisowa (w tym konserwacje) umożliwiające poprawną, ciągłą pracę 116 szt. kopiarek będących w posiadaniu Ministerstwa Sprawiedliwości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy i wymiany materiałów eksploatacyjnych i części zużywających się wraz z obsługą serwisową, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym odpowiednio dla każdej z 6 części - w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do SIWZ. Materiały eksploatacyjne i części zużywające się muszą być oryginalne, odpowiednio firm Canon, Toshiba, Sharp, Olivetti, Konica Minolta, Hewlett Packard. Wszystkie materiały i części winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi i nie mogą pochodzić z odzysku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zrealizował w zakresie obsługi serwisowej kopiarek w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy, co najmniej 2 (dwie) takie usługi na kwotę jednostkową (dla jednego usługi) co najmniej : a) 1.000,00 zł. netto w części I zamówienia, b) 47.000,00 zł. netto w części II zamówienia, c) 180.000,00 zł. netto w części III zamówienia, d) 30.000,00 zł. netto w części IV zamówienia, e) 190.000,00 zł. netto w części V zamówienia, f) 2.500,00 zł. netto w części VI zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia w przypadku gdy Wykonawca wykaże,że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, osobami, które : będą wykonywały zamówienie dotyczące obsługi serwisowej wszystkich typów kopiarek, przeszkolonych w zakresie świadczenia obsługi serwisowej (przeglądów konserwacyjnych) wszystkich typów kopiarek oraz mają co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie obsługi serwisowej, w tym konserwacji przedmiotowych kopiarek. Zamawiający nie wskazuje ilości osób, którymi musi dysponować Wykonawca w obszarze opisanym wyżej. Oznacza to, że możliwe jest wykonywanie obsługi serwisowej jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu części zamówienia przez te same osoby (co najmniej 2 osoby) pod warunkiem posiadania przez te osoby odpowiednich kwalifikacji i które są przeszkolone w zakresie świadczenia obsługi serwisowej (przeglądów konserwacyjnych) wszystkich typów kopiarek w danej części zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT). W przypadku zmiany przepisów określających stawki podatku od towarów i usług (VAT) - kwota wynagrodzenia brutto ulegnie zmianie z dniem jej obowiązywania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie, w pok. nr 415.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie; 00-567 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia dotyczy obsługi serwisowej kopiarek firmy CANON - wykaz kopiarek oraz wymagane warunki opisane są w załączniku nr 1 do SIWZ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : 1)przeglądy konserwacyjne dwóch kopiarek wykonywane co 2 miesiące, t.j. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, 2)dostawy i wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia dotyczy obsługi serwisowej kopiarek firmy TOSHIBA - wykaz kopiarek oraz wymagane warunki opisane są w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : 1)przeglądy konserwacyjne trzech kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. 10 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, 2) dostawy i wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zużywających się przeprowadzane zgodnie częstotliwością zalecaną przez producenta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia dotyczy obsługi serwisowej kopiarek firmy SHARP - wykaz kopiarek oraz wymagane warunki opisane są w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : 1)przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. a) 18 przeglądów kopiarek wymienionych w zał. nr 3 pkt 1 poz. 1-55 w okresie obowiązywania umowy, b) planowanych 5 przeglądów kopiarek wymienionych w zał. nr 3 pkt 1 poz. 56-58 w okresie obowiązywania umowy, 2) dostawy i wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia dotyczy obsługi serwisowej kopiarek firmy OLIVETTI - wykaz kopiarek oraz wymagane warunki opisane są w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) przeglądy konserwacyjne dziewięciu kopiarek wykonywane co 2 miesiące, t j. 16 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, 2)dostawy i wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 zamówienia dot. obsługi serwisowej kopiarek firmy KONICA MINOLTA - wykaz kopiarek oraz wymagane warunki opisane są w załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co miesiące, tj. a) 18 przeglądów kopiarek wymienionych w zał. nr 5 pkt 1 poz. 1-30 w okresie obowiązywania umowy, b) planowanych 16 przeglądów kopiarek wymienionych w zał. nr 5 pkt 1 poz. 31-38 w okresie obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 zamówienia dotyczy obsługi serwisowej kopiarek firmy HEWLETT PACKARD - wykaz kopiarek oraz wymagane warunki opisane są w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, t j. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy,2) dostawy i wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.