Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Zamość: Dostawa piasku do potrzeb bieżącego i zimowego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Zamość
Numer ogłoszenia: 345716 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , ul. Stefana Batorego 2, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 6386639, faks 84 6386639.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piasku do potrzeb bieżącego i zimowego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Zamość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa piasku do piasku do potrzeb bieżącego i zimowego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Zamość Zadanie nr I - 1500 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Biłgoraju ul. Krzeszowska 71 Zadanie nr II - 1900 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Józefowie ul. Batalionów Chłopskich 29 Zadanie nr III - 1800 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Zamościu ( ul. Hrubieszowska 135, ul. Stefana Batorego 2 , oraz w miejsce wskazane przez zamawiającego , nie dalej niż 20 km od siedziby zamawiającego ). 2. Piasek powinien spełniać wymagania : a) odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. ( Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r. ) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach b) posiadać wskaźnik piaskowy powyżej 65% , uziarnienie do 2 mm , ilość nadziarna nie więcej niż 15% , nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren większych niż 4 mm ,zawartość ziaren drobniejszych niż 0,075 mm - nie więcej niż 5% , nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń ilastych i gliniastych , nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni , konarów , spełniać pozostałe wymagania dla gat. II zawarte w PN-B-11113 i normach pokrewnych 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie , w miarę potrzeb Zamawiającego , w ilościach zamawianych telefonicznie przez upoważnionych pracowników na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem dostawy 4. Piasek powinien być dobrej jakości, posiadać aktualne orzeczenie o jego przydatności do zimowego utrzymania dróg wystawione przez niezależne laboratorium drogowe lub pokrewne nie wcześniej niż 01.01.2014r. 5.W przypadku zakwestionowania partii dostawy, Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy , będzie pobierał 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda , po jednej dla każdej ze stron oraz sporządzi protokół z dostawy , połowa piasku z próbki pozostającej u Zamawiającego zostanie przekazana do zbadania w laboratorium badawczym drogowym lub pokrewnym ) celem sprawdzenia jego zgodności z normami i przepisami, a druga połowa pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu do czasu otrzymania wyników badań. 6.W przypadku wyników badań potwierdzających niespełnienia w/w warunków , za zakwestionowaną ilość i transport dostarczonego materiału nie zapłaci , a sam materiał pozostawi do dyspozycji Wykonawcy, który w terminie 7 dni na własny koszt zabierze go z placu składowego Zamawiającego i dostarczy materiał właściwej jakości. 7. Dostarczenie trzech partii piasku niespełniającego w/w wymogów może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w terminie natychmiastowym. 8.Dostawa piasku będzie się odbywać pojazdami samowyładowczymi na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej dostawy piasku, ważenie powinno być wykonane w obecności wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. 10. Podane ilości piasku , są ilościami maksymalnymi , Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia , stosownie do potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych , a także możliwość przesunięcia wielkości dostaw w poszczególnych terminach oraz zmiany terminów w zależności od aktualnych potrzeb . Zmiana taka nie wymaga sporządzania aneksu do umowy . 11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego podczas rozładunku materiałów na placu składowym zamawiającego 12.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy) Wartość zamówienia dla RDW Zamość : zad. nr 1 - 36 825,00 zł netto , zad. nr 2 - 42 807,00 zł netto, zad nr 3 - 55 296,00 zł z netto Opis części zamówienia , jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych 1) Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych oddzielnie na każde zadanie 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostaw piasku w IV kwartale 2014 r. i I kwartale 2015 r. 3) Zamówienie będzie składało się z 3 zadań do realizacji w Obwodach Drogowych w Biłgoraju , Józefowie i Zamościu w tym : Zadanie nr I - 1500 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Biłgoraju ul. Krzeszowska 71 Zadanie nr II - 1900 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Józefowie ul. Batalionów Chłopskich 29 Zadanie nr III - 1800 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Zamościu ( ul. Hrubieszowska 135, ul. Stefana Batorego 2 , oraz w miejsce wskazane przez zamawiającego , nie dalej niż 20 km od siedziby zamawiającego )..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00 - Piasek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu wiedzy i doświadczenia w oparciu o Załącznik - Wykaz wykonanych dostaw. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedno zamówienie polegające na dostawie piasku do mieszanek piaskowo solnych w ilości min. 100 Mg w jednym zamówieniu i udokumentuje, że dostawa ta wykonana została należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie 2) zmianach podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia , stosownie do potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych , a także możliwość przesunięcia wielkości dostaw w poszczególnych terminach oraz zmiany terminów w zależności od aktualnych potrzeb . Zmiana taka nie wymaga sporządzania aneksu do umowy .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Stefana Batorego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, 22-400 Zamość ul. Stefana Batorego 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (84) 615 3491 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W sprawach technicznych Pan Janusz Seń 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy Pan Zbigniew Chwiejczak UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (84) 615 3491 lub pocztą elektroniczną na adres rdw.zamosc@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- "Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach OSiR Zamość w 2025 r."
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość w 2025 roku
- Dostawa paliwa dla GZOK - 2025 r.
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.