To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-17
Poznań: Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 345720 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313880 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu w 2016 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu w 2016 roku. A. Wymagania dotyczące produktu przedmiotu zamówienia: 1) Dostarczany produkt: olej napędowy (ON), benzyna bezołowiowa (Pb - 95, Pb-98); 2) Paliwa winny spełniać wymagania stawiane:- przez polskie normy PN-EN 228:2013-04 Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań, PN-EN 590:2010 Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań, - w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 2013 poz. 1058). 3) O ewentualnych nieprawidłowościach wynikających z jakości lub ilości dostarczonego (pobranego) paliwa, Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia szkód powstałych na wskutek dostarczenia paliwa niezgodnego z obowiązującą Polską Normą. 5) W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę paliwa nieodpowiadającego wymaganiom stawianych przez Polską Normę lub dostarczenia zaniżonej ilości paliwa, Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania zapłaty na konto Wykonawcy do chwili usunięcia szkody. B. Wymagania dotyczące realizacji dostawy (sprzedaży) paliwa: 1. Dostawa (sprzedaż) paliw będzie realizowana w okresie od dnia 1 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. na zasadach zawartych w umowie sprzedaży podpisanej obustronnie przez Wykonawcę i Zamawiającego. 2. Dostawa (sprzedaż) realizowana będzie przez sieć stacji paliwowych Wykonawcy na terenie całego kraju w systemie bezgotówkowym. Do oferty należy dołączyć wykaz stacji paliwowych (adres, woj.) Wykonawcy na terenie Polski realizujących dostawy (sprzedaż) paliw w systemie bezgotówkowym. 3. Wymagane jest aby, co najmniej jedna stacja paliwowa Wykonawcy była położona w każdej z poniższych miejscowości lub w odległości do 25 km od niej: - woj. kujawsko-pomorskie: Bydgoszcz, Pakość, Lisi Ogon gm. Białe Błota, Łabiszyn, Nakło n/Notecią, - woj. wielkopolskie: Ujście, Wieleń, Rosko gm. Wieleń, Poznań, Kalisz, Konin, Ląd gm. Lądek, Międzychód, Oborniki, Śrem, Skęczniew gm. Dobra, - woj. lubuskie: Gorzów Wlkp., Drezdenko, - woj. śląskie: Poraj, Częstochowa, - woj. łódzkie: Sieradz. Do oferty należy dołączyć wykaz stacji paliw Wykonawcy spełniających następujące warunki: a) stacja paliw prowadzi dostawy (sprzedaż) w systemie bezgotówkowym, b) stacja paliw jest położona w miejscowości, o której mowa w punkcie B.3 lub w odległości do 25 km od niej. Uwaga ! W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę realizacji dostaw (sprzedaży) paliwa na podstawie bezgotówkowych kart elektronicznych wymagane jest aby zaproponowana stacja je realizowała. 4. Pobieranie paliwa polegać będzie na sukcesywnym (w zależności od potrzeb) tankowaniu: - pojazdów służbowych Zamawiającego do ich zbiorników, - do beczek lub kanistrów dla posiadanych statków, motorówek, pił spalinowych, kosiarek, z możliwością jednoczesnego zakup tzw. produktów poza paliwowych (gdy wykonawca takie produkty oferuje na stacji benzynowej, tj. np. oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne, kosmetyki samochodowe, akcesoria samochodowe) w stacjach paliw Wykonawcy 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę na terenie całego kraju. Wykaz marek samochodów i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz nazwisk uprawnionych do tankowania osób Zamawiającego stanowić będzie załącznik do umowy. Każda z osób umieszczonych w wykazie jest uprawniona do tankowania każdego z pojazdów wymienionego w wykazie oraz do tankowania do beczki lub kanistra. 5. W przypadku realizacji dostaw (sprzedaży) w sieci stacji paliwowych Wykonawcy na podstawie bezgotówkowych kart elektronicznych, karty winny być wystawione: - w ilości 46 szt. na nr rejestracyjny pojazdu, - w ilości 33 szt. na nazwiska osób uprawnionych do tankowania. Karty powinny umożliwiać bezgotówkowe rozliczanie korzystania z autostrad płatnych. Uwaga ! W/w ilości kart elektronicznych mogą ulec zmniejszeniu w momencie podpisywania umowy. O ewentualnym zmniejszeniu ilości kart elektronicznych Zamawiający powiadomi Wykonawcę przed jej zawarciem. 6. Planowana wielkość dostaw paliwa w roku 2016 wynosi: - ON: 70 000,00 litrów, - Pb - 95: 40 000,00 litrów, - Pb - 98: 6 000,00 litrów - produktów poza paliwowych wg potrzeb max do 4,0 % wartości oszacowania kosztów paliwa. Uwaga ! W/w ilości dostaw paliw mogą ulec zmniejszeniu w momencie podpisywania umowy. Zamawiający w takim przypadku zawrze umowę z Wykonawcą na zmniejszone wielkości dostaw paliw. O zmniejszeniu ilości dostaw paliw Zamawiający powiadomi Wykonawcę przed jej zawarciem. 7. Rozliczenie tankowania z Zamawiającym winno odbywać się jeden lub dwa razy w miesiącu tj. na 15 - tego i ostatniego dnia miesiąca - ostatni dzień roboczy, - na podstawie zbiorczej faktury VAT. Do każdej z faktur, Wykonawca dołączy min. nw. informacje: - rodzaj pobranego paliwa, - ilość pobranego paliwa, - numer rejestracyjny pojazdu i/lub nazwisko osoby uprawnionej do tankowania, - daty zakupów (tankowań). 8. Dokumentowanie (potwierdzenie) odbioru paliwa następować będzie na podstawie wystawionego przez Wykonawcę dokumentu bieżącej sprzedaży paliwa zawierającego co najmniej następujące dane: numer rejestracyjny pojazdu lub imię i nazwisko kierowcy i/lub ustalony numer identyfikacyjny (w przypadku jego nadania), datę, ilość i rodzaj tankowanego paliwa, podpis pobierającego. 9. Ustalona cena jednostkowa za jeden litr paliwa może ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany ceny u producenta (rafinerii), u którego Wykonawca się zaopatruje. 10. Wzrost lub spadek w/w ceny jednostkowej będzie co najwyżej proporcjonalny do wzrostu lub spadku cen u producenta paliwa. 11. Za proporcjonalny wzrost lub spadek ceny będzie uważany taki, który nie będzie wyższy od kwoty podwyżki lub spadku cen poszczególnych paliw u producenta paliwa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.40.00 - Oleje napędowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., ul. Chemików 7, 09-411 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 535082,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 496580,00
Oferta z najniższą ceną: 496580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 496580,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej PSP w Wejherowie na 2025 rok
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów oraz sprzętu"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.