Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-05
Gdynia: Usługi utrzymania porządku w obiektach administrowanych przez WAK w Chojnicach. 2009/S 190-273672
Numer ogłoszenia: 345738 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania porządku w obiektach administrowanych przez WAK w Chojnicach. 2009/S 190-273672.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu porządku w obiektach znajdujących się w kompleksach wojskowych będących w zarządzie RZI w Gdyni i administrowanych przez WAK. Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń budynków, utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni, sprzątanie dróg, chodników i placów utwardzonych, w kompleksie wojskowym administrowanym przez WAK w Chojnicach. Zakres wykonania usługi: a) Część I: Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń budynków: - zamiatanie, odkurzanie, mycie i konserwacja posadzek i sprzętu kwaterunkowego w pomieszczeniach biurowych, - zamiatanie, mycie i konserwacja posadzek korytarzy i klatek schodowych, opróżnianie koszy na śmieci do pojemników na zewnątrz budynków, uzupełnianie worków na śmieci, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja posadzek, ścian i armatury sanitarnej, w pomieszczeniach sanitarnych uzupełnianie papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych, - mycie okien i parapetów, - mycie ścian pomalowanych farba olejną, b) Część II: Utrzymanie terenów zieleni i terenów utwardzonych, - koszenie, grabienie, wywóz trawy z trawników, - grabienie, wywóz liści, - pielęgnacja zieleni - Sprzątanie dróg, chodników i powierzchni utwardzonych: - Ręczne lub mechaniczne usuwanie wszelkich nieczystości stałych - Usuwanie z powierzchni dróg i chodników śniegu, a w przypadku gołoledzi doraźne posypywanie piaskiem i odpowiednimi środkami chemicznymi, skucie lodu - w zależności od warunków atmosferycznych i konieczności zapewnienia bezpieczeństwa komunikacyjnego. Do wykonania usługi środki czystości, materiały i sprzęt zabezpiecza wykonawca. Częstotliwość wykonania ww. usługi wg specyfikacji technicznej Załącznik Nr 4 Środki czystości stosowane przez wykonawcę musza być dopuszczone do obrotu. Na każde żądanie przedstawiciela Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne atesty lub dopuszczenia do stosowania na środki użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, Plan sytuacyjny obiektów kubaturowych i terenów zewnętrznych do realizacji usługi znajduje się u Kierownika Wojskowej Administracji Koszar. Usługi, które stanowią przedmiot zamówienia należy wykonywać w godzinach 7:30-15:30(sprzątanie pomieszczeń) oraz 5:00-22:00(w razie konieczności odśnieżania)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. I część zamówienia: wadium w wysokości 15.300,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy trzysta złotych 00/100), II cześć zamówienia: wadium w wysokości 61.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, - dokonają wizji lokalnej kompleksu wojskowego przeznaczonego do wykonania usługi i sprawdzą u kierownika WAK zakres obsługi rejonów zewnętrznych i obiektów, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, - posiadają polisę OC od prowadzonej działalności w wysokości minimum 200 tys. złotych. 2. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, h) oświadczenie, że wykonawca dysponuje sprzętem technicznym i narzędziami niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. Należy również załączyć do oferty wykaz tegoż sprzętu i narzędzi, i) oświadczenie, że wykonawca dokonał wizji lokalnej kompleksu wojskowego przeznaczonego do wykonania usługi i sprawdził u kierownika WAK zakres obsługi rejonów zewnętrznych i obiektów, j) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, k) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 200 tys. złotych, l) w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienia - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę składającego ofertę. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Nr 605 z dnia 19 marca 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W GDYNI
81.912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8 b, pok. 406A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, II piętro, pok. nr 203..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WAK w Chojnicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń budynków: - zamiatanie, odkurzanie, mycie i konserwacja posadzek i sprzętu kwaterunkowego w pomieszczeniach biurowych, - zamiatanie, mycie i konserwacja posadzek korytarzy i klatek schodowych, opróżnianie koszy na śmieci do pojemników na zewnątrz budynków, uzupełnianie worków na śmieci, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja posadzek, ścian i armatury sanitarnej, w pomieszczeniach sanitarnych uzupełnianie papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych, - mycie okien i parapetów, - mycie ścian pomalowanych farba olejną,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WAK w Chojnicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Utrzymanie terenów zieleni i terenów utwardzonych, - koszenie, grabienie, wywóz trawy z trawników, - grabienie, wywóz liści, - pielęgnacja zieleni - Sprzątanie dróg, chodników i powierzchni utwardzonych: - Ręczne lub mechaniczne usuwanie wszelkich nieczystości stałych - Usuwanie z powierzchni dróg i chodników śniegu, a w przypadku gołoledzi doraźne posypywanie piaskiem i odpowiednimi środkami chemicznymi, skucie lodu - w zależności od warunków atmosferycznych i konieczności zapewnienia bezpieczeństwa komunikacyjnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.