Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Olsztyn: zakup usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć
w Szkole Podstawowej Nr 18 w Olsztynie w ramach projektu Zainspiruj umysł współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 345784 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 18 w Olsztynie , ul. Żytnia 71, 10-822 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 527 15 65, faks 089 527 15 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp18.olsztyn.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć w Szkole Podstawowej Nr 18 w Olsztynie w ramach projektu Zainspiruj umysł współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: -opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych, na podstawie dokumentów udostępnionych przez Zamawiającego, w szczególności na podstawie treści wniosku o dofinansowanie projektu Zainspiruj umysł; - organizację i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów zajęć z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych i pomocy udostępnionych przez Zamawiającego; - prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu; - monitorowanie przebiegu realizacji zajęć; -współpracę z Zamawiającym oraz Zespołem zarządzającym w zakresie prawidłowej realizacji projektu. Godzina zajęć trwa 45 minut. Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2013-14 w salach Szkoły Podstawowej nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie w godzinach po południowych zazwyczaj od godz. 12.45. Zajęcia prowadzone będą w blokach: Blok A PROWADZENIE ZAJĘĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO - I edycja - rok szkolny 2013-2014 - 4 grupy, 60h zajęć w każdej grupie, łącznie 240h zajęć. Program dostosowany do poziomu uczniów. PROGRAM: zajęcia ukierunkowane na nabycie umiejętności: podstawowych słówek, piosenek, wierszy, redagowania zwrotów Blok B PROWADZENIE ZAJĘĆ ICT. - I edycja - rok szkolny 2013-2014 - 6 grup, 12h zajęć w każdej grupie, łącznie 72h zajęć. Nauczanie modułowe przygotowujące do uzyskania zewnętrznych podstawowych certyfikatów. PROGRAM: poruszanie się on-line, wyszukiwania info w sieci, komunikowanie się Blok C PROWADZENIE ZAJĘĆ ROBOTYKI - I edycja - rok szkolny 2013-2014 - 6 grup, 28h zajęć w każdej grupie, łącznie 168h zajęć. PROGRAM: teoretyczne aspekty wykonywanej konstrukcji, zapoznanie się z zestawami, programowanie, działanie silnika, regulacja prędkości, pomiar drogi, odległości. Do zajęć Wykonawca zapewnia własny sprzęt (min. 1 robot na 4 uczniów) . Na każdych zajęciach min. 2 trenerów. Blok D INDYWIDUALNE DORADZTWO EDUKACYJNO-ZAWODOWE - indywidualne spotkania z uczniami/uczennicami i ich rodzicami/opiekunami prawnymi dotyczące analizy personalnej i wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej - I edycja 10-11 2013r. 28 osób x 4h na każdego ucznia. Łącznie 112h. PROGRAM: test predyspozycji i zainteresowań ucznia, ukazanie wyborów życiowych, wybór i analiza oferty Gimnazjów, karty personalne z analizą, program doradztwa itp. Blok E PROWADZENIE ZAJĘĆ TECHNIK EFEKTYWNEGO UCZENIA SIĘ - I edycja - rok szkolny 2013-2014 - 6 grup, 30h zajęć w każdej grupie, łącznie 180h zajęć. PROGRAM: techniki szybkiego czytania ze zrozumieniem tekstu, techniki pamięciowe, ćwiczenia usprawniające koncentrację, nauka notowania myśli, techniki motywacyjne, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem. Blok F ŚWIAT MATEAMTYKI I PRZYRODY - I edycja - rok szkolny 2013-2014 - 2 grupy, 60h zajęć w każdej grupie, łącznie 120h zajęć. PROGRAM: eksperymenty, zajęcia praktyczne z zakresu geografii, astronomii, przyrody, zwierząt i roślin..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp18.olsztyn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr18 w Olsztynie, 10 - 822 Olsztyn ul. Żytnia 71;.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr18 w Olsztynie, 10 - 822 Olsztyn ul. Żytnia 71; sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1501N relacji Brąswałd - Dywity na odcinku około 0,95 km
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1464N relacji Klebark Wielki - Patryki od km 8+650 do km 8+800.
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych.
- Dostawa zestawów do operacji przepuklin, laparoskopii i mocowania siatki
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.