Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Gdańsk: świadczenie usługi bieżącej naprawy i konserwacji kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 345793 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Gdańsku, działający w imieniu dyrektora p.p.u.p. Poczta Polska z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi bieżącej naprawy i konserwacji kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącej naprawy i konserwacji następujących kserokopiarek: ZADANIE 1 Canon - 29 szt. Toshiba - 54 szt. Sharp - 23 szt. Nashuatec - 2 szt. Gestetner CS 225 - 1 szt. Minolta - 35 szt. Szczegółowy wykaz obejmujący typ, model oraz miejsce instalacji zawarty jest w załączniku nr 3a do SIWZ W ramach obowiązywania umowy istnieje możliwość objęcia serwisem dodatkowo 62 sztuk kserokopiarek Toshiba e-Studio 163, których wykaz zawarty jest w załączniku nr 3c do SIWZ. ZADANIE 2 Toshiba - 13 szt. Sharp - 3 szt. Canon - 5 szt. Szczegółowy wykaz obejmujący typ, model oraz miejsce instalacji zawarty jest w załączniku nr 3b do SIWZ. W ramach obowiązywania umowy istnieje możliwość objęcia serwisem dodatkowo 11 sztuk kserokopiarek Toshiba e-Studio 163, których wykaz zawarty jest w załączniku nr 3d do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust 2 ustawy Zamawiający odstępuje od obowiązku żądania wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy.II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje sie odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. III. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt I muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie, wyszczególnionych w pkt 6.0 SIWZ. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczeń i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie całości lub części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) zamówienie, które zamierza powierzyć Podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć nastepujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załacznika nr 2 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 musi być złożone w formie oryginału. Dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 może być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników,należy dołączyc do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 2. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłosci. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Zamawiajacy może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załaczników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składajace ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks Karny ( Dz. U. nr 88 poz. 553 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.p.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdansku, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdansk, Dział Zamówien Publicznych - pokój 220..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:45, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdansku, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdansk, pokój 208 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie wymagań dot. przedmiotu usługi Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienia do serwisu lub naprawy kserokopiarek minimum dwóch marek wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia, wydane przez dystrybutorów lub producentów tych marek. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć certyfikaty potwierdzające spełnianie powyższego warunku..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżąca naprawa i konserwacja kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca naprawa i konserwacja kserokopiarek: Canon - 29 szt. Toshiba - 54 szt. Sharp - 23 szt. Nashuatec - 2 szt. Gestetner CS 225 - 1 szt. Minolta - 35 szt. Szczegółowy wykaz obejmujący typ, model oraz miejsce instalacji zawarty jest w załączniku nr 3a do SIWZ W ramach obowiązywania umowy istnieje możliwość objęcia serwisem dodatkowo 62 sztuk kserokopiarek Toshiba e-Studio 163, których wykaz zawarty jest w załączniku nr 3c do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżąca naprawa i konserwacja kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca naprawa i konserwacja kserokopiarek: Toshiba - 13 szt. Sharp - 3 szt. Canon - 5 szt. Szczegółowy wykaz obejmujący typ, model oraz miejsce instalacji zawarty jest w załączniku nr 3b do SIWZ. W ramach obowiązywania umowy istnieje możliwość objęcia serwisem dodatkowo 11 sztuk kserokopiarek Toshiba e-Studio 163, których wykaz zawarty jest w załączniku nr 3d do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.