eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolicePrzebudowa drogi powiatowej nr 0617Z Dobra - Lubieszyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-19

Police: Przebudowa drogi powiatowej nr 0617Z Dobra - Lubieszyn
Numer ogłoszenia: 34579 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255199 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 0617Z Dobra - Lubieszyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestycja dotyczy odcinka o długości 4,2 km, a swoim zakresem obejmuje: 1) Rozbiórkę fragmentów istniejącej nawierzchni drogi; 2) Wykonanie poszerzeń jezdni bitumicznej; 3) Wykonanie nakładki bitumicznej; 4) Remont istniejących miejsc parkingowych; 5) Remont istniejącego chodnika przebiegającego przy krawędzi jezdni oraz przy zatokach parkingowych; 6) Utwardzenie istniejących zjazdów gruntowych do posesji oraz przebrukowanie fragmentów istniejących zjazdów utwardzonych; 7) Przebudowę kolidujących sieci uzbrojenia terenu, tj sieci energetycznej; 8) Wycinkę kolidującego zadrzewienia; 9) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; 10) Opracowanie projektu organizacji ruchu i zatwierdzenie jej przez Starostę Polickiego; ZMIANA W PLANIE WYCINKI DRZEW W okresie od 9 października 2009 r. do 23 listopada 2009 roku , wykonywano roboty związane z wycinką drzew kolidujących z projektowaną przebudową drogi powiatowej nr 0617Z Dobra - Lubieszyn. Wycinkę drzew w ilości 110 szt. wykonywano na odcinku od km 0+642 do km 2+730. Pas drogowy po wycince drzew został uprzątnięty. Nie usuwano korzeni drzew, które należy wykarczować. Ilości wyciętych drzew oraz pozostałe do karczowania pnie drzew zostały uwzględnione w aktualizacji - tabeli elementów rozliczeniowych. Zamówienie publiczne współfinansowane jest z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008 - 2011. Niezwłocznie po zawiadomieniu o terminie zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a przed jej zawarciem, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania: 1) PZJ (programu zapewnienia jakości), opracowany zgodnie z pkt 6.1. Szczegółowych Specyfikacji technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ; 2) planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane; 3) projektu harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. Projekt harmonogramu rzeczowo - finansowego podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowić będzie załącznik do umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty i wbudowane materiały licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: 1) dwóch tablic informacyjnych o wymiarach 90 cm x 70 cm z trwałego tworzywa odpornego na zniszczenie i działanie warunków atmosferycznych. Układ, proporcje, kolorystyka i czcionki tablicy muszą być zgodne rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.06.2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108, poz. 953, z późn. zm.). 2) dwóch tablic zawierających informację o dofinansowaniu projektu z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008 - 2011, logo programu oraz Zamawiającego; tablica powinna mieć wymiary co najmniej 90 x 90 cm i powinna być wykonana z tworzywa trwałego, odpornego na zniszczenie i działanie warunków atmosferycznych. Układ, proporcje, kolorystyka i czcionki tablicy muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ, tj: 1) Dokumentacja projektowa - projekt wykonawczy; 2) Tabela Elementów rozliczeniowych - kosztorys ofertowy; 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie publiczne współfinansowane jest z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008 - 2011.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROVIA POLSKA S.A., ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4694850,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3499178,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3499178,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000000,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.