eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianicezakup lasera do termicznej obliteracji żylaków kończyn dolnych i urządzeń do monitorowania czynności serca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-29

POZYCJA 34582

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pabianice: zakup lasera do termicznej obliteracji żylaków kończyn dolnych i urządzeń do monitorowania czynności serca Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: kier Dz. Zam. Publ. mgr Kamila Bajkowska, z-ca kier. Dz. Zam. Publ. mgr Bogusława Pacer, ul. Jana Pawła II 68 lok. 23, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2253573, fax 042 2156258, e-mail: zampub@spzozpabianice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dzp.spzozpabianice.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.dzp.spzozpabianice.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup lasera do termicznej obliteracji żylaków kończyn dolnych i urządzeń do monitorowania czynności serca. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, leasing. Główne miejsce realizacji dostawy : SP ZOZ ul. Jana Pawła II 68, 95 - 200 Pabianice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Laser do termicznej obliteracji żylaków kończyn dolnych i urządzenia do monitorowania czynności serca. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wypełniony i podpisany \Formularz ofertowy\ - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany \Formularz cenowy\ - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 oraz w art. 24, ust.1 i ust.2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U.Nr19, poz.177). 4.Dowód wniesienia wadium. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9.Aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego sprzętu do obrotu i używania, jak również dokumenty dopuszczające sprzęt do stosowania w placówkach Służby Zdrowia. 10.Upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.16.91.00 - Lasery chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.91.00 - Lasery chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 60 tys euro - 211 tys euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 28

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 6 420 zł. (słownie: sześć tysięcy czterysta dwadzieścia złotych). Przy składaniu ofert na pakiety wysokość wadium wynosi: Pakiet I: 3 210 zł Pakiet II: 3 210 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: a)określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr19, poz.177), b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr19, poz.177), c)dzielą min. 24 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia d)dostarczą urządzenie minimum 2 dni przed składaniem ofert celem weryfikacji stałego połączenia lasera i komputera oraz wglądu w oprogramowanie /należy ustalić wcześniej termin z lek. med. Adamem Mikurendą tel. (42) 22 53 698/, e)dostarczą opis techniczny i instrukcje obsługi oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim; f)zapewnią dostawę oraz przeszkolą pracowników Zamawiającego do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. g)dowód wniesienia wadium z możliwością podziału na pakiety, h)akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, i)złożą wraz z ofertą wszystkie wymagane załączniki, oświadczenia i dokumenty, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi rozdziałami składającymi się na SIWZ. Wszystkie załączniki do SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle - bez dokonywania w nich zmian - według warunków i postanowień zawartych w SIWZ. Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Każdy Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty - wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną przez Zamawiającego odrzucone. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 2.Wypełniony i podpisany \Formularz ofertowy\ - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wypełniony i podpisany \Formularz cenowy\ - załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 oraz w art. 24, ust.1 i ust.2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U.Nr19, poz.177). 5.Dowód wniesienia wadium. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10.Aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego sprzętu do obrotu i używania, jak również dokumenty dopuszczające sprzęt do stosowania w placówkach Służby Zdrowia. 11.Upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.spzozpabianice.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Odbiór SIWZ w siedzibie Zamawiającego - płatność w kasie w godz od 10:00 do 14:00, przesłanie - płatność za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.07.2006, godzina 11:00, w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Laser do trmicznej obliteracji żylaków kończyn dolnych. 1) Krótki opis: Laser do trmicznej obliteracji żylaków kończyn dolnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.91.00. 3) Wielkość lub zakres: do 35 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Urządzenia do monitorowania czynności serca. 1) Krótki opis: Urządzenia do monitorowania czynności serca. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10. 3) Wielkość lub zakres: do 35 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.