Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Zawiercie: Świadczenie usług restauracyjnych wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej dla potrzeb organizacji jednodniowego szkolenia z Pierwszej pomocy dla społeczności romskiej - uczestników projektu Lepsza droga do przyszłości - działania na rzecz zawierciańskich Romów, o numerze: POKL.01.03.01-00-409/11, Poddziałanie 1.3.1 Projekty na rzecz społeczności romskiej.
Numer ogłoszenia: 345864 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej dla potrzeb organizacji jednodniowego szkolenia z Pierwszej pomocy dla społeczności romskiej - uczestników projektu Lepsza droga do przyszłości - działania na rzecz zawierciańskich Romów, o numerze: POKL.01.03.01-00-409/11, Poddziałanie 1.3.1 Projekty na rzecz społeczności romskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi restauracyjne i wynajem sali konferencyjnej dla potrzeb organizacji jednodniowego szkolenia z zakresu Pierwszej pomocy dla 44 osób. Wymagania Zamawiającego odnośnie obiektu: - obiekt dostępny dla osób niepełnosprawnych - zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od Zawiercia, na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej, położony wśród lasów i stawów - na terenie obiektu: sala konferencyjna i restauracyjna, zaplecze rekreacyjne, plac zabaw dla dzieci, zaplecze do imprez plenerowych. Sala konferencyjna dostępna dla Zamawiającego w godzinach od 9.00 do 14.00: - klimatyzowana z możliwością zaciemnienia i zapewnienia sztucznego oświetlenia - miejsca siedzące dla uczestników w odpowiedniej ilości (co najmniej 44) - projektor multimedialny oraz ekran do wyświetlania obrazu z projektora (obraz na ekranie widoczny dla każdego uczestnika) - tablicę flipchart z pisakami i zapasem papieru Obsługa techniczna: - Wykonawca zapewni co najmniej 1 osobę do obsługi technicznej dostępną co najmniej 1 godzinę przed rozpoczęciem szkolenia oraz w trakcie trwania szkolenia Usługi restauracyjne obejmują: a)śniadanie w godz. 8.30 - 9.00 w formie bufetu: pieczywo różnorodne, wędlina (min.3 rodzaje), sery ( min. 2 rodzaje ), dżemy, świeże warzywa (pomidor, ogórek) masło, płatki śniadaniowe, mleko ciepłe, cukier, kawa, herbata, cytryna oraz ciepły posiłek (jajecznica, parówki lub kiełbaski na gorąco), ketchup, musztarda b)serwis napojów gorących i zimnych podczas przerw w zajęciach: soki owocowe, ciasto ( min. 3 rodzaje), drobne ciasteczka, owoce, herbata, kawa c)posiłek grillowy na świeżym powietrzu lub w razie niesprzyjających warunków w sali restauracyjnej w godz. 14.00-15.00 obejmujący: kiełbaski, kaszankę, karczek / szaszłyk, smalec domowy ze skwarkami, pieczywo, ketchup, musztardę, surówki, ogórek kiszony, herbata, cukier, cytryna, soki owocowe. W ramach zapewnienia usługi restauracyjnej wykonawca zobowiązany jest do: - wyżywienia - terminowego przygotowania i podania posiłków oraz napojów zgodnie z SIWZ - zachowanie zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych Szacunkowe ilości osób określone w pkt 3.1 SIWZ mogą ulec zmianie. Jest to wielkość orientacyjna, która będzie korygowana w zależności od zapotrzebowania i może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 20%. Nie stanowi to niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zapłata nastąpi za rzeczywistą ilość osób, która skorzysta z usługi. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. Termin wykonania zamówienia - Zamówienie będzie realizowane w terminie: 04 października 2013r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunkow zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunkow zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunkow zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunkow zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunkow zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, że obiekt w którym odbywać się będzie szkolenie jest zlokalizowany na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej, położony wśród lasów i stawów, w odległości nie większej niż 50 km od Zawiercia. W oświadczeniu należy podać adres i nazwę obiektu - oświadczenie zawarte jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym. W przypadku gdy wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów jest zobowiązany przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień niniejszej umowy : - gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku Vat , strony dostosują wskazana w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie stała. - gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy Pzp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mopszawiercie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 47, Zawiercie,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 47, Zawiercie , I piętro, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Lepsza droga do przyszłości - działania na rzecz zawierciańskich Romów, nr: POKL.01.03.01-00-409/11, Poddziałanie 1.3.1 Projekty na rzecz społeczności romskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Wykonanie dokumentacji rewitalizacji przyrodniczej zbiorników wodnych wraz z zagospodarowaniem dla celów rekreacyjnych przyległych terenów parku "Stawy holenderskie" (...) w ramach zadania pn (...)
- Dostawa, instalacja i wdrożenie dwóch urządzeń typu UTM zwanego "Systemami" wraz z zapewnieniem gwarancji dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla przebudowy ul. Rekreacyjnej w Zawierciu wraz z odwodnieniem i oświetleniem
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla przebudowy drogi bocznej od Porębskiej na działce nr ew. 169/16 wraz z odwodnieniem w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi bocznej od Porębskiej (...).
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Usługa polegająca na wynajmie obiektu o charakterze wystawienniczym na terenie Wrocławia wraz z zabezpieczonym cateringiem, wyposażeniem i obsługą oraz usługa przygotowania zabudowy wystawienniczej .
- Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu 5 spotkań sieciujących/szkoleń.
- Zakup usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali wraz z wyposażeniem
- Wynajem sali wraz z zapewnieniem serwisu kawowego oraz posiłków podczas zajęć dydaktycznych w mieście Kępno
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.