To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Zabrze: Dostawa kopert dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 345877 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307183 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 277-86-66, faks 032 271-13-11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopert dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopert do siedziby Oddziału ZUS w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18.Zamówienie obejmuje asortyment 16 artykułów : ( Koperta: B-4 biała, B-4 brązowa, B-5 biała, B-5 brązowa, B-6 z okienkiem biała, C-4 brązowa, C-4 biała, C-5 biała, C-5 z okienkiem biała, C-6 biała, C-6 z okienkiem biała, DL z okienkiem biała, DL biała, SDS-200 biała, koperta na płyty CD z zabezpieczeniem powietrznym biała, koperta na płyty CD z okrągłym okienkiem biała ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ. Wykonawca udzieli 3 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy ( jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2012r.) do dnia 31.12.2012r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHUP ADART SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PHUP ADART SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PHUP ADART Sp. z o.o., ul. Hetmańska 10, 30-528 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60968,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61470,49
Oferta z najniższą ceną: 61470,49 / Oferta z najwyższą ceną: 68119,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ GENETYCZNYCH
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- "CYFRYZACJA NAJSTARSZEGO KINA NA GÓRNYM ŚLĄSKU - KINA ROMA" Realizacja w ramach Programu Operacyjnego IV - Rozwój kin, Priorytet II - Cyfryzacja kin Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
- Dostawa urządzenia laboratoryjnego - termocykler
- "Serwisowanie oraz usuwanie awarii układów kolejek szynowych podwieszanych służących do przewozu ludzi w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.