Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-02
Tarnów: Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 345877 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej , ul. Klikowska 39, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6317003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.tarman.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowić będzie nierytmiczna detaliczna dostawa paliw płynnych na stacjach Wykonawcy. Tankowanie odbywać się będzie do zbiorników w pojazdach oraz do kanistrów dla sprzętu, stanowiących własność Zamawiającego. Dostawy realizowane będą w terminie od 01 stycznia 2011r do 31 grudnia 2011r w formie doraźnych tankowań na stacjach Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Podane ilości paliw stanowią wielkość szacunkową i zostały obliczone na podstawie średniego zużycia w okresie ostatnich 3 lat. Ilość, wyszczególnienie: Etylina 95 w ilości ok. 7200 l. Olej napędowy w ilości ok. 50000 l (rodzaj w zależności od pory roku). W tym dla poszczególnych części zamówienia: Część 1- dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 1 stacjonujących przy ul. Klikowskiej 39 ET 95 w ilości ok. 4500 l, ON w ilości ok. 26000 l (rodzaj w zależności od pory roku), Część 2 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie - JRG 2 - stacjonujących przy ul. Błonie 2A ET 95 w ilości ok. 2000 l ON w ilości ok. 18500 l (rodzaj w zależności od pory roku), Część 3 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie - JRG 2 - stacjonujących na terenie posterunku w Siedliskach, ET 95 w ilości ok. 700 l, ON w ilości ok. 5500 l (rodzaj w zależności od pory roku). Faktyczne zużycie zależne będzie od ilości, rodzajów i wielkości zdarzeń, w których będą użyte siły i środki Państwowej Straży Pożarnej. W związku z tym nie ma możliwości określenia minimalnych i maksymalnych ilości paliw, które zostaną zakupione u Wykonawcy. Paliwa winny spełniać wymagania:- Polskich Norm PN-EN 228:2009 benzyna bezołowiowa PN-EN 590+A1:2010 olej napędowy, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r 221 poz. 1441) i posiadać świadectwa jakości. - Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na sprzedaż paliw płynnych. Stacja paliw musi znajdować się na terenie miasta Tarnowa dotyczy części 1 i 2. - W stosunku do zamówienia dla Części 3 odległość tam i z powrotem może wynosić nie więcej jak 10 km. - Stacja paliw Wykonawcy musi pracować w cyklu 24 godzinnym oraz w niedziele i święta - dotyczy części 1 i 2. Dojazd do stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego musi odbywać się tam i z powrotem drogą publiczną zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym - w szczególności dla samochodów ciężarowych o ładowności powyżej 12 t. Stacja paliw Wykonawcy musi posiadać warunki do bezpiecznego tankowania oraz wjazdu i wyjazdu zespołów ciągnik samochodowy z naczepą o długości co najmniej 12 m oraz samochodów o dopuszczalnej masie nacisku na oś do 11,5 t, średnicy zawracania 24 m i wysokości pojazdów do 4 m. Stacja paliw Wykonawcy musi być wyposażona w dystrybutor oleju napędowego o wydajności minimum 80 l/min dotyczy części 1 i 2, nie dotyczy części 3. Wykonawca musi oferować zarówno etylinę jak i olej napędowy na tej samej stacji. Stacja paliw Wykonawcy musi dysponować systemem stałego monitoringu jakości paliw. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczanych paliw. W przypadku stwierdzenia złej jakości paliw koszty stosownych badań poniesie Wykonawca. Wymagania organizacyjne: - Rozliczanie tankowania odbywać się będzie na podstawie zbiorczych faktur wystawianych w okresie rozliczeniowym 1 raz w miesiącu. Dopuszcza się stosowanie kart flotowych do przeprowadzania tankowania. Płatność za dostawę następować będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto, w terminie minimum 14 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego faktury. Tankowanie oraz wszystkie wpisy do odpowiednich dokumentów odbywać się będą wyłącznie przez pracownika Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami lub energią zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 10.04.1997r Prawo energetyczne Dz. U. z 1997r. nr 54 poz. 348 ze zmianami.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Odległość stacji paliw Wykonawcy od Zamawiającego w poszczególnych częściach. - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.tarman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I pokój nr 203, II piętro, Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 203, II piętro, Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 1 stacjonujących przy ul. Klikowskiej 39.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ET 95 w ilości ok. 4500 l, ON w ilości ok. 26000 l (rodzaj w zależności od pory roku).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Odległość stacji paliw Wykonawcy od Zamawiającego w poszczególnych częściach. - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 2 stacjonujących przy ul. Błonie 2A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ET 95 w ilości ok. 2000 l, ON w ilości ok. 18500 l (rodzaj w zależności od pory roku).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Odległość stacji paliw Wykonawcy od Zamawiającego w poszczególnych częściach. - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 2 - stacjonujących na terenie posterunku w Siedliskach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ET 95 w ilości ok. 700 l, ON w ilości ok. 5500 l (rodzaj w zależności od pory roku).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Odległość stacji paliw Wykonawcy od Zamawiającego w poszczególnych częściach. - 30
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- zakup odczynników do barwienia wraz z dzierżawą aparatu, generatory atmosfery, paski gradientowe, system do analizy moczu wraz z odczynnikami oraz mikroskop
- Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnów do szkół w roku 2024 i 2025
- Dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - IV postępowanie.
- Dostawy: osprzętu do urządzeń medycznych, narzędzi do laparoskopii ginekologicznej, ostrza do shavera, drenów do pompy artroskopowej, elektrod do waporyzacji
- Renowacja zabytkowego Dworu w Radlnej (1880 r.)
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na pcv w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez MZB
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej PB 95, DZP.261.23.2024
- Dostawa paliwa
- Zakup i dostawa oleju napędowego w roku 2025 dla Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH - OLEJ NAPĘDOWY, BENZYNA BEZOŁOWIOWA NA POTRZEBY ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
- Sukcesywny zakup paliw płynnych
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do samochodów, maszyn oraz urządzeń Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o. w roku 2025
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.