eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa w 2006 roku stacjonarnych radiotelefonów pociągowych z funkcją rejestracji rozmów i zdarzeń wraz z montażem na posterunkach ruchu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-29

POZYCJA 34590

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa w 2006 roku stacjonarnych radiotelefonów pociągowych z funkcją rejestracji rozmów i zdarzeń wraz z montażem na posterunkach ruchu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Centrala - Biuro Logistyki, do kontaktów: Joanna Suchocka, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5133326, fax 022 5132358, e-mail: a.chmielewski@pkp.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.plk-sa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa w 2006 roku stacjonarnych radiotelefonów pociągowych z funkcją rejestracji rozmów i zdarzeń wraz z montażem na posterunkach ruchu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : teren całego kraju. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa 294 kompletów stacjonarnych radiotelefonów pociągowych z funkcją rejestracji rozmów i zdarzeń łącznie z ich montażem, wymianą anten i instalacji antenowych na posterunkach ruchu wytypowanych przez Zamawiającego, oraz 4 kompletów zestawów do programowania parametrów eksploatacyjnych dostarczonych radiotelefonów, 12 kompletów specjalizowanych czytników kart pamięci, a także bezpłatne, jednorazowe szkolenie 40 wytypowanych pracowników w tym 36-ciu z zakresu obsługi radiotelefonu i 4-rech z programowania parametrów eksploatacyjnych tych urządzeń. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferowane radiotelefony muszą posiadać bezterminowe \Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji urządzenia przeznaczonego do prowadzenia ruchu kolejowego\ wydane przez Urząd Transportu Kolejowego lub Głównego Inspektora Kolejnictwa dla Dostawcy oferowanego sprzętu. Konstrukcja radiotelefonu musi umożliwiać nieskomplikowane przystosowanie urządzenia do pracy dwusystemowej, tj. w paśmie 150-156 MHz i wg. standardu GSM-R z wykorzystaniem jednego manipulatora,a do czasu wdrożenia przez Zamawiającego systemu GSM-R - wg standardu GSM. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy 1 komplet oferowanego radiotelefonu i na żądanie dokona prezentacji oferowanego typu radiotelefonu potwierdzającej działanie funkcji rejestracji rozmów i zdarzeń oraz pracy dwusystemowej, tj. w paśmie 150-156 MHz i wg standardu GSM. Częstotliwość wskaże Zamawiający na wystąpienie Wykonawcy zawierające oświadczenie o .wykorzystaniu otrzymanych danych wyłącznie dla potrzeb przetargu i nie rozpowszechnianiu ich osobom trzecim. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.60.00 - Radiotelefony Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.60.00 - Radiotelefony 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa 294 kompletów stacjonarnych radiotelefonów pociągowych z funkcją rejestracji rozmów i zdarzeń łącznie z ich montażem, wymianą anten i instalacji antenowych na posterunkach ruchu wytypowanych przez Zamawiającego, oraz 4 kompletów zestawów do programowania parametrów eksploatacyjnych dostarczonych radiotelefonów, 12 kompletów specjalizowanych czytników kart pamięci, a także bezpłatne, jednorazowe szkolenie 40 wytypowanych pracowników w tym 36-ciu z zakresu obsługi radiotelefonu i 4-rech z programowania parametrów eksploatacyjnych tych urządzeń. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: - 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), oraz dołączenia do oferty dowodu wniesienia wadium. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust.1, 2 i 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed przystąpieniem do szczegółowej oceny komisja określi, czy każda oferta w treści odpowiada SIWZ w zakresie dotyczącym formalnej poprawności złożonej oferty, zgodności treści oferty z przedmiotem zamówienia, dołączenia do oferty wymaganych dokumentów i spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie w oparciu o załączone do oferty dokumenty. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni ci z Wykonawców, którzy nie spełniają wszystkich warunków określonych w SIWZ oraz wynikających z Ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Załącznik nr 5. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Bezterminowe Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji urządzenia przeznaczonego do prowadzenia ruchu kolejowego wydane przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, dawniej Głównego Inspektora Kolejnictwa. g) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, ze te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie Wraz z ofertą dostarczenie oferowanego radiotelefonu i jego prezentację potwierdzającą działanie funkcji rejestracji rozmów i zdarzeń oraz pracy dwusystemowej oferowanego typu radiotelefonu, tj. w paśmie 150-156 MHz i wg standardu GSM. Częstotliwość wskaże Zamawiający na wystąpienie Wykonawcy zawierające oświadczenie o .wykorzystaniu otrzymanych danych wyłącznie dla potrzeb przetargu i nie rozpowszechnianiu ich osobom trzecim. h) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, d, e składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ppkt. c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych w pkt. h oraz i, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, k) Wykonawcy składający ofertę wspólną lub w ramach konsorcjum, załączają: -dokumenty wymienione w ppkt. b, c, d, e oddzielnie dla każdego Wykonawcy, -dokumenty wymienione w ppkt. f, g potwierdzające spełnienie warunków przez co najmniej jednego z Wykonawców. -wspólnie dokument wymieniony w ppkt., a Wymaga się przedstawienia powyższych dokumentów w oryginale, lub poświadczone (za zgodność z oryginałem) przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a dokumenty w językach obcych powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 0,7 2. okres gwarancji 0,3 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plk-sa.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 11:00, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.Biuro Logistyki Centrala pokój nr 123 E ul.Targowa 74, 03-734 Warszawa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów Wykonawcom przekazuje się specyfikację istotnych warunków zamówienia złożoną z następujących części: a) Instrukcja dla Wykonawców. b) Formularz oferty wraz z załącznikami 1-5 c) Istotne postanowienia umowy na dostawę. Wykonawcy otrzymują po jednym egzemplarzu SIWZ. Treść wszystkich dokumentów należy odczytywać wraz ze wszystkimi uzupełnieniami i zmianami wprowadzonymi podczas postępowania do upływu terminu składania ofert. Przed upływem terminu otwarcia ofert każdy Wykonawca, ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Pytania powinny być skierowane na piśmie pod adresem Zamawiającego podanym w punkcie 1 z dopiskiem \Biuro Logistyki\. Odpowiedź Zamawiającego zostanie udzielona pytającemu Wykonawcy również w formie pisemnej. Zamawiający będzie udzielał odpowiedzi jedynie na wnioski z pytaniami, które wpłynęły co najmniej na 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Kopie odpowiedzi Zamawiającego zostaną wysłane wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali SIWZ od Zamawiającego, a w przypadku zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej również na niej z podaniem treści pytania, lecz bez ujawnienia jego źródła. W każdym momencie przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może uzupełnić lub zmienić treść dokumentów z własnej inicjatywy lub w odpowiedzi na pytania Wykonawców. Informacja o każdym uzupełnieniu lub zmianie zostanie przekazana pisemnie wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali SIWZ bezpośrednio od Zamawiającego a w przypadku zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej również na niej z podaniem treści pytania, lecz bez ujawnienia jego źródła. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.