Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-12
Legionowo: Dostawa leków, szczepionek, materiałów stomatologicznych, implantów, sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku, szwów chirurgicznych, opatrunków, środków do dezynfekcji oraz drobnego sprzętu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 34593 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Legionowie , ul. Zegrzyńska 8, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 6866972, 7728619, faks 022 6866972.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl-legionowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, szczepionek, materiałów stomatologicznych, implantów, sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku, szwów chirurgicznych, opatrunków, środków do dezynfekcji oraz drobnego sprzętu rehabilitacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, szczepionek, materiałów stomatologicznych, implantów, sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku, szwów chirurgicznych, opatrunków, środków do dezynfekcji oraz drobnego sprzętu rehabilitacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 (4.1-4.13) do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowy z zachowaniem podziału na poszczególne Pakiety: PAKIET 1 - LEKI RÓŻNE PAKIET 2 - SZCZEPIONKI PAKIET 3 - LEKI I MATERIAŁY STOMATOLOGICZNE PAKIET 4 - IMPLANTY PAKIET 5 - SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU PAKIET 6 - RĘKAWICE PAKIET 7 - SZWY WCHŁANIALNE I NIEWCHŁANIALNE PAKIET 8 - OPATRUNKI PAKIET 9 - MATERIAŁY I SPRZĘT JEDNO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU I POZOSTAŁY PAKIET 10 -MATERIAŁY DIAGNOSTYCZNE PAKIET 11 - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI PAKIET 12 - REHABILITACJA 1 PAKIET 13 - REHABILITACJA 2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.69.00.00-3, 33.65.16.00-4, 33.14.18.00-8, 33.13.20.00-4, 33.14.14.20-0, 33.14.11.21-4, 33.14.11.10-4, 33.12.41.30-5, 33.12.41.31-2, 33.63.16.00-8, 33.12.41.31-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: PAKIET 1 - 8 000,00 zł ; PAKIET 2 - 26 000,00 zł; PAKIET 3 - 126 000,00 zł; PAKIET 4 - 6 000,00 zł; PAKIET 5 - 3 000,00 zł; PAKIET 6 - 7 000,00 zł; PAKIET 7 - 1 000,00 zł; PAKIET 8 - 8 000,00 zł; PAKIET 9 - 15 000,00 zł; PAKIET 10 - 400,00 zł; PAKIET 11 - 8 000,00 zł; PAKIET 12 - 3 000,00 zł; PAKIET 13 - 2 000,00 zł. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż dla: PAKIET 1 - 8 000,00 zł ; PAKIET 2 - 26 000,00 zł; PAKIET 3 - 126 000,00 zł; PAKIET 4 - 6 000,00 zł; PAKIET 5 - 3 000,00 zł; PAKIET 6 - 7 000,00 zł; PAKIET 7 - 1 000,00 zł; PAKIET 8 - 8 000,00 zł; PAKIET 9 - 15 000,00 zł; PAKIET 10 - 400,00 zł; PAKIET 11 - 8 000,00 zł; PAKIET 12 - 3 000,00 zł; PAKIET 13 - 2 000,00 zł. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
I. WYMAGANIA FORMALNE ODNOŚNIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZGODNE Z ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY 1. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271z późn. zm.) - dotyczy Pakietu 1-3. 2. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679) - dotyczy Pakietu 3-13. II. WYKAZ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA JEST ZGODNY Z WYMAGANIAMI ZAMAWIAJĄCEGO 1. Oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki dopuszczenia do obrotu i do stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy Pakietu 1-3. (wg wzoru Załącznika Nr 3 do SIWZ) 1.Oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia odpowiada co do jakości wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679) - dotyczy Pakietu 3-13. (wg wzoru Załącznika Nr 3 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin dostawy - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wykonawca zapewnia stałość cen w całym okresie trwania umowy z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. 2.W przypadku zmiany podatków pośrednich Wykonawca zmienia cenę począwszy od następnej dostawy. 3.W sytuacji, w której ceny rynkowe przedmiotu umowy zmniejszą się, Wykonawca zobowiązuje się do obniżenia ceny począwszy od najbliższej dostawy. 4.Wykonawca ma prawo do wykonania dostawy w okazyjnej niższej cenie (obniżenie cen przez producenta, zastosowania ceny promocyjnej). W takim przypadku Wykonawca zawiadamia Zamawiającego telefonicznie, iż jest to cena okazyjna/promocyjna/chwilowa. Niniejsza regulacja nie narusza postanowienia pkt. 3. 5.Zamawiający w sytuacji opisanej w pkt. 4, zobowiązany jest złożyć na fakturze odpowiednią adnotację o zastosowaniu przez Wykonawcę w danej dostawie okazyjnej ceny. 6.Wykonawca jest zobowiązany, przed zmianą cen, do każdorazowego przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji zawierającej rachunkowe uzasadnienie wprowadzenia nowych cen
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl-legionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego tj. Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska - SP ZOZ w Legionowie, ul. Zegrzyńska 8, I piętro, pokój nr 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2015 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego tj. Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska - SP ZOZ w Legionowie, ul. Zegrzyńska 8, I piętro, Sekretariat, pokój nr 112.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEPIONKI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI I MATERIAŁY STOMATOLOGICZNE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMPLANTY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY WCHŁANIALNE I NIEWCHŁANIALNE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNKI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY I SPRZĘT JEDNO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU I POZOSTAŁY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY DIAGNOSTYCZNE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REHABILITACJA 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REHABILITACJA 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie w 2025 roku.
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby warsztatu gastronomicznego Powiatowego Centrum Integracji Społecznej w Legionowie
- Dostawa produktów mleczarskich na potrzeby warsztatu gastronomicznego Powiatowego Centrum Integracji Społecznej w Legionowie
- Dostawa mięsa i wędlin na potrzeby warsztatu gastronomicznego Powiatowego Centrum Integracji Społecznej w Legionowie
- Dostawa warzyw i owoców na potrzeby warsztatu gastronomicznego Powiatowego Centrum Integracji Społecznej w Legionowie
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Legionowie na 2025r.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących oraz pielęgnacyjnych
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie III
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.