To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-26
Reda: Przebudowa ulicy Kazimierskiej w Redzie Przebudowa odcinka od ulicy Puckiej do ulicy Wiśniowej-Etap 1
Numer ogłoszenia: 345954 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295242 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda, ul. Pucka 9, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 58 6788023, faks 58 6783124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Kazimierskiej w Redzie Przebudowa odcinka od ulicy Puckiej do ulicy Wiśniowej-Etap 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kazimierskiej w Redzie Przebudowa odcinka od ulicy Puckiej do ulicy Wiśniowej- Etap1, zgodnie z projektem wykonawczym i budowlanym. Przedmiotowy odcinek drogi stanowi część składową kompleksowego opracowania projektowego dla przedsięwzięcia, stanowiącego całość opracowania. Projekt obejmuje 2 etapy realizacji inwestycji Etap 1 - odcinek od ulicy Puckiej do ulicy Wiśniowej Etap 2 - odcinek od ulicy Wiśniowej do mostu na rzece Reda. Zakres niniejszego postępowania obejmuje Etap 1 tj. przebudowę odcinka od ulicy Puckiej do ulicy Wiśniowej - od km. 0+00,0 do km. 5+56,0. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ. 2. Stan istniejący. obecnie ul. Kazimierska o zabudowie jednorodzinnej posiada znacznie zniszczoną naw. bitumiczną gr. 4cm na podbudowie tłuczniowej gr. 30cm. Omawiana nawierzchnia bitumiczna posiada liczne spękania i ubytki, oraz nie normatywne spadki poprzeczne i podłużne utrudniające odwodnienie. Lewy krawężnik ulicy z chodnikiem z kostki bet. jest w dobrym stanie i nie wymaga remontu. Natomiast prawa strona ulicy z krawężnikiem i odcinkiem chodnika, wjazdami jest znacznie zniszczona i wymaga remontu. Wjazdy wykonane przez właścicieli posesji z trylinki i kostki bet. są częściowo zniszczone i wymagają przebudowy i umocnienia. 3. Warunki gruntowo - wodne. Podłoże stanowią grunty przepuszczalne. zwierciadła wody gruntowej na głęb. 2,0m nie stwierdzono. Roboty projektowane. Przebudowa ulicy kazimierskiej obejmuje: - sfrezowanie odcinków nawierzchni bitumicznej w celu uzyskania normatywnych spadków poprzecznych. - ułożenia nowej nawierzchni bitumicznej sma gr. 5cm szer. 5,4 - 7,0m. - budowę zwalniających progów płytowych na skrzyżowaniu z ulicami Olchową i Wiśniową gdzie przewidziano przejścia dla pieszych. - budowę zatok postojowych dla samochodów osobowych szer. 2,2 - 2,5. - przy zatokach od strony istn. ścieżki rowerowej przewidziano opaskę z kostki bet. szer. 50cm która zapewni bezpieczeństwo ruchu rowerowego. - budowę wjazdów na posesje szer. 3,0m - budowę chodnika szer. 2,0 - 1,5m Przy spadkach podłużnych mniejszych od 0,4% zaprojektowano cieki obustronne przy krawężnikowe zapewniające sprawne odwodnienie. Zaprojektowana niweleta jezdni jest uzależniona od poziomu lewego krawężnika i posiada spadki podłużne od 0,15% - 0,96%. spadki te za pomocą cieków przy krawężnikowych zapewniają właściwe odwodnienie. Przewiedziano spadek poprzeczny daszkowy o spadkach 2%. Spadki poprzeczne zatok i chodnika 2%. W profilu podłużnym pokazano lokalizacje istn. i projektowanych studzienek zbiorczych i wpustowych. Szczegółowy układ projektowanych zatok, wjazdów, progów zwalniających pokazano na planie sytuacyjnym. 5. Nawierzchnie. W miejscach jezdni gdzie należy rozebrać naw. z trylinki ułożyć warstwę wiążącą gr. 8cm z betonu asfaltowego (0 - 20). Na podbudowie tłuczniowej gr. 30cm z kruszywa łamanego (0 - 31) stabilizowana mechanicznie oraz podsypce piaskowej gr. 10cm. podłoże gruntowe zagęścić do wz= 1,0 Po sfrezowanej naw. bitumicznej w miejscach pokazanych na przekrojach poprzecznych należy: - spryskać istn. podbudowę emulsją asfaltową. - ułożyć warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego (0 - 20). - spryskać po raz drugi warstwę wyrównawczą emulsją asfaltową - ułożyć siatkę przeciwspękaniową z zakładką 30cm. Ułożyć warstwę ścieralną gr. 5cm z betonu asfaltowego sma ( 0 - 12). Nawierzchnia. zatok autobusowych. - kostka bet. czarna gr. 8cm na podsypce cem. - piask. 1:4 gr. 5cm. - podbudowa tłuczniowa gr. 25cm z kruszywa łamanego (0 - 31) stabilizowana mechanicznie. - warstwa odcinająca gr. 10cm z piasku gruboziarnistego. - podłoże gruntowe zagęszczone do wz = 1,0. Nawierzchnia progu zwalniającego. - kostka bet. czerwona gr. 8cm na podsypce cem. - piask. 1:4 gr. 3cm. - warstwa wyrównawcza z betonu b- 7,5. - istn. nawierzchnia bitumiczna. Nawierzchnia wjazdów. - kostka bet. czerwona gr. 8cm na podsypce cem. - piask. 1:4 gr. 5cm. - podbudowa tłuczniowa gr. 15cm z kruszywa łamanego (0 - 31) stabilizowana mechanicznie. - warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego gr. 10cm - podłoże gruntowe zagęścić do wz =1,0 Nawierzchnia chodnika. - kostka bet. szara gr. 6cm na podsypce cem. - piask. 1:4 gr. 5cm. - podbudowa tłuczniowa gr. 10cm z kruszywa łamanego (0 - 31) stabilizowana mechanicznie. - warstwa odcinająca gr. 10cm z piasku gruboziarnistego. Nawierzchnia opaski. - kostka bet. szara gr. 8cm na podsypce cem. piask. 1:4 gr. 3cm. - podbudowa betonowa b - 15 gr. 20cm. - podsypka piaskowa gr. 10cm. - podłoże gruntowe zagęścić do wz=1,0 Ciek przy krawężnikowy. - klinkier drogowy 8 x 10 x 22 na podsypce cem. - piask. 1:4 gr. 3cm. - podbudowa betonowa b - 15 gr. 20cm. - podbudowa piaskowa gr. 10cm. Krawężnik 30 x 15cm na ławie betonowej b - 15 gr. 10cm z oporem wys. krawężnika przy chodniku - 10cm. przy zatoce i wjazdach - 3cm. na przejściach dla pieszych 0 - 2cm. obrzeże bet. 30 x 8cm. Szczegółową konstrukcję projektowanych nawierzchni pokazano na przekrojach konstrukcyjnych, a rzędne i spadki na przekrojach poprzecznych. Ze względu na podniesienie poziomu nawierzchni jezdni na progu zwalniającym o 10cm. małe odcinki ścieżki rowerowej w hm - 2 + 49,0 należy podnieść przez położenie naw. z betonu asfaltowego sma (0 - 12). 6. Odwodnienie. Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe z oprowadzeniem wód opadowych do istniejących i projektowanych studni wpustowych o 500 z osadnikiem, kratą żeliwną i koszem połączonych przykanalikiem pcv. o 200 do studni zbiorczych na kolektorze kan. deszcz. Na rysunku przyłącza kanalizacji pokazano dokładnie szczegóły podłączenia studni wpustowych do studni zbiorczych. 7. Roboty ziemne. Roboty ziemne ograniczają się do ręcznego wykonania koryta pod projektowane nawierzchnie w ilości 1042m3 z wywozem urobku transportem samochodowym na odległość do 5km w miejsce wyznaczone przez inwestora. 8. Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego. Przewidziano następujące zabezpieczenie istn. uzbrojenia kablowego i gazowego które przebiega pod proj. nawierzchnią zatoki i wjazdów: - kabel energetyczny - rura ochronna dwudzielna pcv. o 110. - kabel telekomunikacyjny - rura ochronna dwudzielna pcv. o 110. - gazociąg o 50, o 100, o 150 - sączek liniowy o 100, o 200, o 300. Projektowane przepusty i sączki pokazano na planie sytuacyjnym. ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WAKOZ Sp. z o.o., Ul. Generała Sikorskiego, 84-242 Luzino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406321,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 608259,23
Oferta z najniższą ceną: 608259,23 / Oferta z najwyższą ceną: 608259,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z REDY
więcej: przetargi w Redzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 570 obręb Sulmierzyce (ul. Borowa w Sulmierzycach) o długości 209,50m
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Remont drogi powiatowej Nr P 1581R Droga przez wieś Nowosielce w km 0+010 - 1+625
- Modernizacja schodów zewnętrznych, chodnika i parkingu na miejsca na rowery
- Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych na terenie Gminy Miejskiej Jarosław- odnowa drogi powiatowej Nr 1759R ulica Stojałowskiego w Jarosławiu
- Przebudowa - modernizacja drogi dojazdowej i mostu dojazdowego do leśniczówki w leśnictwie Prusów w oddziale 125i
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.