Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-02
Poznań: Dostawa bramkowego wykrywacza metali
Numer ogłoszenia: 345959 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bramkowego wykrywacza metali.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bramkowego wykrywacza metali. Dostawa jest związana z wyposażeniem budynku w którym zlokalizowane będzie Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz Zapasowe Miejsce Pracy Wojewody zapasowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w Poznaniu przy ul. Wiśniowej 13a. 2. Wykrywacz ma spełniać następujące parametry szczegółowe: 1) Przepustowość co najmniej 50 osób na minutę. 2) Precyzyjne rozróżnienie okuć obuwia, sprzączek paska lub innych nieszkodliwych obiektów od obiektów stanowiących zagrożenie (dla których przekroczony został stan alarmowy). 3) Co najmniej jeden wyświetlacz strefowy - jeżeli dwa to na tej samej podporze po jej obu stronach. 4) Stopień ochrony: co najmniej IP55 dla całej konstrukcji. 5) Łatwość składania i przenoszenia bramki: bez użycia narzędzi; zalecane duże zewnętrzne śruby mocujące podpory z panelem. 6) Wyświetlacz strefowy. Licznik z możliwością ustawiania na dodawanie w określonym kierunku oraz odejmowanie przejść w przeciwnym kierunku. Opcjonalnie licznik ustawiany sposób by zwiększał odliczanie w jednym kierunku a przejście w kierunku przeciwnym nie miało znaczenia. 7) Możliwość instalacji wyświetlacza bramki na dowolnej z czterech stron wykrywacza. 8) Możliwość mocowania wykrywacza do podłogi. 9) Wykorzystanie technologii krzyżowego pola magnetycznego oraz strefowego wskazania położenia metalu. 10) Możliwość ustawienia aktywności bramki. 11) Zastosowanie niewymazywanej pamięć niezależnej od zasilania bramki do przechowywania parametrów urządzenia. 12) Wyposażenie w funkcję wyświetlania ostrzeżenia na wyświetlaczu, gdy którykolwiek z parametrów zostanie zmieniony. 13) Możliwość wielokanałowego pomiaru zakłócenia elektromagnetycznego oraz zakłócenia całkowitego. 14) Niezależna regulacja zakresu prędkości przechodzenia. 15) Kompensacja statycznego metalu znajdującego się w pobliżu bramki powinna być kompensowana przez filtrowanie cyfrowe. 16) Konstrukcja mechaniczna bramki oraz konstrukcja uzwojeń zapewniające odporność bramki na wibracje mechaniczne. 17) Minimum 10 odpowiednio dobranych, wybieralnych częstotliwości operacyjnych spoza obszaru częstotliwości zasilania, harmonicznych, zakresu typowego dla telefonii komórkowej i radiostacji. Cyfrowe filtrowanie sygnałów zwiększające odporność na zakłócenia elektromagnetyczne. Częstotliwości w zakresie do 5kHz. 18) Funkcja umożliwiającą automatyczne wyszukiwanie częstotliwości operacyjnej. 19) Podłączenia poza zasilaniem oraz częścią przewodu wyświetlacza mają znajdować się wewnątrz poprzeczki zamykanej na klucz, poprzeczka z wyłącznikiem On/Off widocznym po otwarciu 20) Numeryczny i/lub alfanumeryczny kod dostępu z co najmniej trzema poziomami dostępu. 21) Stabilność mechaniczna oraz wytrzymałość zapewniona konstrukcją mechaniczna urządzenia. Panele (nogi) wykończone laminatem i zabezpieczone od spodu osłonami przed środkami do mycia podłóg. W osłonach otwory do mocowania bramki do podłogi. Elektronika zamykana całkowicie w poprzeczce. 22) Oprogramowanie wpisane w pamięć, programy detekcyjne dostępne z pamięci. 23) Czułość ustawiana minimum dla dwóch obszarów całkowitego światła bramki oraz strefy przypodłogowej. a. regulacja całkowitej czułości minimum 100 stopni, b. regulacja strefy przypodłogowej minimum 41 stopni (-20/+20 w stosunku do czułości całkowitej). 24) Czułość ustawiana ręcznie lub automatycznie. 25) Wyposażone w interaktywny program kalibracji czułości umożliwiający automatyczny wybór czułości detekcyjnej dla danej broni lub obiektu testowego oraz osobny program dot. czułości całej strefy a osobny strefy przypodłogowej. 26) Możliwość wyboru ilości przejść z obiektem testowym do automatycznego ustalenia czułości (minimum 3 przejścia) przez użytkownika. 27) Alarm dźwiękowy ze wskazaniami na podporach bramki, Wyświetlacz alfanumeryczny z sygnałem proporcjonalnym do wielkości obiektu. Alarm generowany w pionowych wyświetlaczach strefowych na panelach nadajnika i odbiornika z minimum 18 niezależnymi wskaźnikami wysokości położenia obiektów. Regulowany czas reakcji alarmu. 28) Szerokość przejścia bramki minimum 760 mm, opcjonalnie szersza poprzeczka 32 spełniająca wymagania amerykańskiej agencji ds. osób niepełnosprawnych - ADA. 29) Sterowanie przy pomocy bezprzewodowego pilota umożliwiającego ustawianie parametrów z odległości minimum 5 metrów. Pilot może służyć także do kopiowania parametrów z jednej bramki do drugiej. 30) Temperatura pracy od -10oC do +55oC, wilgotność względna od 0 do 95%. 31) Stopień ochrony bramki: co najmniej IP20. 32) Gwarancja - minimum 24 miesiące. 33) Wysokość zewnętrzna: nie więcej niż 2235 mm, wewnętrzna: min. 2060 mm. 34) Szerokość zewnętrzna max. 920 mm, wewnętrzna 760 mm. 35) Instrukcja obsługi oraz/lub dokładny opis w języku polskim. 36) Certyfikat STAC i oświadczenie producenta dotyczące spełnienia wymagań standardu 2UE. 37) Oświadczenie producenta, że oferent jest jedynym i autoryzowanym przedstawicielem producenta na rynek polski. 38) Deklarację CE. 39) Oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie międzynarodowych standardów bezpieczeństwa osób tj. iż są bezpieczne dla osób z wszczepionym rozrusznikiem serca, kobiet w ciąży a także wszelkich materiałów i nośników magnetycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.40.00 - Wykrywacze metalu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokumentacja potwierdzająca spełnianie warunków i parametrów technicznych zaoferowanej bramki
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy polegającej na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający, 3) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. 4) zmiany umowy polegającej na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy itp.). 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, w pokoju 456, budynek A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Organizacyjno - Administracyjnego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18; 61-713 Poznań, pokój nr 373 budynek A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.