To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-01
Ogłoszenie nr 34595 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.
Sochaczew: Przebudowa pomieszczeń byłego internatu Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie (ZS RCKU) dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Sochaczewie i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Sochaczewie oraz dla potrzeb dydaktycznych ZS RCKU w Sochaczewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 310398 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, krajowy numer identyfikacyjny
75015199400000, ul.
ul. Marszałka J. Piłsudskiego
65,
96500
Sochaczew, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
046 8641840 lub 73, faks
468 641 871, e-mail
rzecznik@op.pl
Adres strony internetowej (URL): http://sochaczew-powiat.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń byłego internatu Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie (ZS RCKU) dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Sochaczewie i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Sochaczewie oraz dla potrzeb dydaktycznych ZS RCKU w Sochaczewie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.08.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac budowlanych w zakresie przebudowy pomieszczeń byłego internatu Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie (ZS RCKU) przy ulicy M. J. Piłsudskiego 63 na działce nr ew.: 2005/20, obręb geodezyjny: 0010 Sochaczew Wschód - dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Sochaczewie (Wydział Geodezji) i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Sochaczewie (PINB) oraz dla potrzeb dydaktycznych ZS RCKU w Sochaczewie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - przedmiar robót / kosztorys "ślepy", - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - projekt budowlany. Projektowane prace budowlane obejmują swoim zakresem następujące elementy: Przedmiotowe zadanie inwestycyjne przewiduje dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb Wydziału Geodezji i PINB w Sochaczewie oraz dla potrzeb dydaktycznych ZS RCKU w Sochaczewie. W budynku przewiduje się wprowadzenie dźwigu windowego w konstrukcji stalowej i obudowanego pełnymi kasetami stalowymi łączącego wszystkie kondygnacje (bez poddasza nieużytkowego) łącznie z piwnicą. Dostosowanie klatek schodowych do wymogów warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tzn. szerokość biegów min 120 cm i szerokość spoczników min 150 cm. Na poziomie parteru wykonanie wiatrołapu, holu głównego oraz biura podawczego. Na poziomie 1 piętra dostosowanie WC do obowiązujących przepisów, wydzielenie 5 sal lekcyjnych oraz toalety dla osoby niepełnosprawnej zgodnie z rzutem. Na poziomie 2 piętra wydzielenie pomieszczeń dla Wydziału Geodezji i PINB zgodnie z rzutem, dostosowanie WC do obowiązujących przepisów, wydzielenie pomieszczenia socjalnego (kuchni). Opis przyjętych rozwiązań technicznych: 1.) Branża architektoniczna i konstrukcyjna: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne i fundamentowe w obrębie szybu windowego, roboty betonowe w poziomie stropów, roboty murowe, roboty wykończeniowe, stolarka okienna i drzwiowa, roboty betonowe w obrębie nadszybia, wyposażenie (zakup, dostawa i montaż urządzenia dźwigowego); 2.) Branża instalacyjna wodociągowa i kanalizacji sanitarnej: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej, instalacja wewnętrzna wodociągowa (w. z., w. c., w. cyrk.), instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej, instalacja ppoż.; 3.) Branża elektryczna: wymiana rozdzielnicy głównej, wewnętrzne linie zasilające, oświetlenie podstawowe oraz gniazda wtykowe na 1 i 2 piętrze, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne na parterze, 1 oraz 2 piętrze, okablowanie teleinformatyczne na 1 i 2 piętrze, system SSP na 1 i 2 piętrze oraz w pionowych ciągach komunikacyjnych. Wykonawca robót zawiera umowę na wykonanie przebudowy pomieszczeń byłego internatu ZS RCKU wraz z infrastrukturą towarzyszącą opisaną w przedmiocie zamówienia, która musi być kompletna z punktu widzenia wymagań technicznych, formalnych i estetycznych. Wykonawca robót jest zobowiązany uwzględnić w swojej ofercie cenowej wszystkie świadczenia (roboty) łącznie z uruchomieniem, uzyskaniem pozwoleń (np. UDT), świadczeniami wstępnymi, pomocniczymi, dodatkowymi oraz dostawę materiałów i urządzeń oraz sprzętu, niezbędnych do prawidłowego wykonania i eksploatacji zamówionego dzieła nawet, jeżeli nie zostały one dokładnie opisane w zestawieniu świadczeń oraz sprawdzić we własnym zakresie dobór tych urządzeń i materiałów. Prace budowlane należy wykonać w zakresie określonym w dokumentacji budowlanej, książkach przedmiarów robót, zgodnie ze sztuką budowlaną wynikającą z zapisów w odpowiednich przepisach prawa oraz obowiązujących normach i technologią wykonania (określoną w opisie do projektu, w szczegółowych kosztorysach nakładczych i STWiORB). W ramach realizacji inwestycji należy również wykonać m.in. prace przygotowawcze, porządkowe, w tym zapewnić wywóz i utylizację zdemontowanych materiałów. Całość zadania należy zrealizować zgodnie z zapisami SIWZ (wraz z załącznikami), jak również zgodnie z zasadami bezpieczeństwa oraz ze sztuką budowlaną, określoną w odpowiednich przepisach prawa oraz obowiązujących normach. Standardy jakościowe: Standardy jakościowe zostały opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie budowlanym. Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w zakresie rzeczowym i jakościowym zgodnym z technologią wykonania przedstawioną w dokumentacji budowlanej i książkach przedmiarów robót Warunki realizacji robót budowlanych: a) Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą na czynnym obiekcie (od dnia 1 września 2016 roku w trakcie roku szkolnego). W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczeniu miejsca robót. b) Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas robót rozbiórkowych i pozostałych obciążają Wykonawcę. c) Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku, poz.21), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. d) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. e) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane: Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i roboty budowlane min. 4 - letniej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. Pozostałe wymagania: Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 roku [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy PZP, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45400000-1,
42416100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1068186.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1129985.51 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - oprogramowanie antywirusowe oraz urządzenia UTM
- Cyberbezpieczny Samorząd - wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sochaczewskim
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.