To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-17
Ostrów Wielkopolski: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Broniewskiego/Szkolnej/Komuny Paryskiej
Numer ogłoszenia: 345974 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303342 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Broniewskiego/Szkolnej/Komuny Paryskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Broniewskiego/Szkolnej/Komuny Paryskiej. I. Zakres zamówienia: Podstawowe informacje dot. nadzoru nad inwestycją: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją budowy budynku hali sportowej w technologii energooszczędnej wraz z łącznikiem z istniejącą Szkołą Podstawową nr 9, zagospodarowaniem terenu oraz przyłączami: wodociągowymi, sieci cieplnej, elektrycznymi, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Projekt sporządzono w oparciu o wytyczne do PP Lemur, zapewniając spełnienie Klasy A energooszczędności. Inwestycja zlokalizowana jest w Ostrowie Wielkopolskim w rejonie ulic Broniewskiego, Szkolnej, Komuny Paryskiej na działce nr 50/22 obręb 0095. Powierzchnia projektowanej zabudowy hali sportowej wynosi 2001,05m2, powierzchnia użytkowa wynosi 2274,92m2, kubatura brutto budynku wynosi 20201,85m3. Długość budynku od strony wschodniej (ulica Szkolna) wynosi: 63,03m; szerokość od strony południowej (ulica Komuny Paryskiej) wraz z łącznikiem 55,04m, szerokość od strony północnej wraz z łącznikiem (ulica Broniewskiego) 67,88m. W budynku można wyróżnić trzy wysokości, mierzone od najniżej położonego wejścia do budynku do góry attyki: część jednokondygnacyjna z salą sportową: 11,37m; część jednokondygnacyjna z magazynem i pomieszczeniem technicznym: 4,20m; część dwukondygnacyjna z łącznikiem: 8,50m; część dwukondygnacyjna, wysunięty parter: 4,20m. Zakres nadzoru obejmuje również roboty rozbiórkowe i demontażowe w niezbędnym zakresie. Roboty rozbiórkowe i demontażowe obejmują: demontaż i rozbiórkę części ogrodzenia z prefabrykatów betonowych od strony zachodniej (wzdłuż ul. Szkolnej), na długości elewacji projektowanej hali, demontaż i rozbiórkę części ogrodzenia z podmurówką i płytą betonową w miejscu projektowanego parkingu, demontaż i rozbiórkę części ogrodzenia z podmurówką w zachodniej części placu zabaw, rozbiórka i zasypanie niecki nieczynnej fontanny w miejscu projektowanego parkingu demontaż latarni oświetleniowej przy wjeździe na teren działki od ulicy Broniewskiego, demontaż masztu flagowego (do przeniesienia wg lokalizacji na rysunku zagospodarowania terenu). W zagospodarowaniu terenu istnieją także drzewa i krzewy, które Zamawiający przewiduje do ścięcia. Uzyskane drewno ze ściętych drzew należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 4km od placu budowy. Została wykonana wycena szacunkowa drzew przewidzianych do wycinki - 28 drzew i 298 krzewów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. II. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: Ostrów Wielkopolski, ul. Broniewskiego, Szkolna, Komuny Paryskiej, działka nr 50/22, obręb 0095. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi, certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 9) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 12) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności itp., 13) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ, 14) obecność na budowie: a) w trakcie spotkań na obiekcie min. jeden raz w tygodniu (w każdy wtorek, godz. 10.00), b) dodatkowa/e wizyta/y na obiekcie nadzorowanym w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00, zgodnie ze złożoną ofertą, w terminie uzgodnionym z zamawiającym, c) w trakcie spotkań i narad dotyczących realizacji robót. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. IV. Inne wymagania i uwagi: Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Projekty budowlane: a. branża: zagospodarowanie terenu, architektura - załącznik nr 11, b. branża: konstrukcja, drogi - załącznik nr 12, c. branża: instalacyjna ( sanitarna) - załącznik nr 13, d. branża: elektryczna - załącznik nr 14, 2. Projekty wykonawcze: a. zagospodarowanie terenu, krajobraz, drogi - załącznik nr 15, b. architektura - załącznik nr 16, c. architektura wnętrz - załącznik nr 17, d. konstrukcja, konstrukcja dachu - załącznik nr 18, e. przyłącza wod-kan - załącznik nr 19, f. instalacje wodno - kanalizacyjne - załącznik nr 20, g. instalacje grzewcze - załącznik nr 21, h. instalacja wentylacji mechanicznej - załącznik nr 22, i. instalacje elektryczne, niskoprądowe, automatyka - załącznik nr 23, j. akustyka, elektroakustyka - załącznik nr 24, 3. Przedmiary robót: a. roboty budowlane, zagospodarowanie terenu - załącznik nr 25, b. instalacje sanitarne (przyłącza, wod-kan, CO, CT, wentylacja) - załącznik nr 26, c. instalacje elektryczne niskoprądowe i automatyka - załącznik nr 27, d. wyposażenie sportowe (hala sportowa i sala fitness) - załącznik nr 28 e. wyposażenie wnętrz - załącznik nr 29, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych cz. 1 - załącznik nr 30, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznej i słaboprądowej oraz instalacji sanitarnych cz.2 - załącznik nr 31, 6. Inne: a. opinia geotechniczna - załącznik nr 32, b. pozwolenia i uzgodnienia - załącznik nr 33, c. opis wyposażenia pomieszczeń zaplecza - załącznik nr 34.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wiesław Józef Hajduk, ul. Botaniczna 13A, 70-786 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103654,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59900,00
Oferta z najniższą ceną: 59900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 169740,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- ,Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
- Dostawy warzyw i owoców
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.