To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 345992 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Szubin: Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie miasta i gminy Szubin(Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331512-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin, krajowy numer identyfikacyjny
9235091000000, ul.
ul. Kcyńska
12,
89200
Szubin, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 910 700, faks
52 384 80 71, e-mail
um@szubin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie miasta i gminy Szubin(Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.20.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szubin, obejmujące czynności mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego i pieszego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części: 1) Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie gminy Szubin - Zadanie nr 1. 2) Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie miasta i gminy Szubin - Zadanie nr 2. 3) Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie gminy Szubin - Zadanie nr 3. Zakres zadania nr 1: obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego i pieszego wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą nośników do piaskarek i pługów lemieszowych i ładowarek w zależności od intensywności opadów śniegu i stanu śliskości. Szczegółowy wykaz dróg tej zadania przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zadania nr 2: obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego i pieszego wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą nośników do piaskarek i pługów lemieszowych, ładowarek i nośnika do transportu mieszanki w zależności od intensywności opadów śniegu i stanu śliskości oraz za pomocą siły roboczej. Szczegółowy wykaz dróg tej zadania przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zadania nr 3: obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego i pieszego wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą nośników do piaskarek i pługów lemieszowych i ładowarek w zależności od intensywności opadów śniegu i stanu śliskości. Szczegółowy wykaz dróg tej zadania przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzory umów dla poszczególnych zadań stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na sypaniu mieszanką piaskowo-solną drogi. Wymóg zatrudnienia osób wykonujących powyższe zadania musi być spełniony odrębnie dla każdego zadania. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni przynajmniej jedną osobę do każdego zadania odrębnie, na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia odrębnie dla każdego zadania, na które złożył ofertę i został wybrany ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami, który stanowić będzie załącznik do umowy, 3) Usługi objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. "Wykaz Pracowników", 4) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot zamówienia wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość minimalne wynagrodzenie albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U., z 2002 r. nr 200, poz. 1679, Dz. U. z 2016 r. poz. 1265 z późn. zm.), 5) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia określony w podpunkcie 1 jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. Dokumentami, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą być umowy o pracę, 6) W celu wypełnienia obowiązku, o którym mowa w podpunkcie 5 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, 7) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii dokumentów, o których mowa w podpunkcie 5 umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z podpunktem 5 będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę, 8) W celu kontroli przestrzegania postanowień podpunktach 1-7 przez wykonawcę przedstawiciel zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości personelu wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, 9) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których wykonawca świadczyć będzie przedmiot zamówienia, na inne osoby z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania tych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji czynności wymienionych w podpunkcie 1. O planowanej zmianie osób, przy pomocy, których wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wymienionych w podpunkcie 1, 10) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy oraz za nie poinformowanie Zamawiającego o zmianie tych osób, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne określone we wzorach umów dla każdego zadania z osobna stanowiących załączniki do SIWZ. 5. Postanowienia podpunktów 1-10 dotyczące zatrudnienia osoby do sypania mieszanką piaskowo-solną drogi na umowę o pracę nie dotyczą Wykonawcy, który prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą sam będzie pełnił tę funkcję.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie miasta i gminy Szubin - zadanie nr 1. Zakres zadania nr 1: obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego i pieszego wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą nośników do piaskarek i pługów lemieszowych i ładowarek w zależności od intensywności opadów śniegu i stanu śliskości. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT80000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 86.400,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie miasta i gminy Szubin - zadanie nr 2. Zakres zadania nr 2: obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego i pieszego wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą nośników do piaskarek, pługów lemieszowych, ładowarek i nośnika do transportu mieszanki w zależności od intensywności opadów śniegu i stanu śliskości oraz za pomocą siły roboczej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT177050.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 197.296,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie miasta i gminy Szubin - zadanie nr 1. Zakres zadania nr 1: obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego i pieszego wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą nośników do piaskarek i pługów lemieszowych i ładowarek w zależności od intensywności opadów śniegu i stanu śliskości. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT51360.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55.468,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SZUBIN
- Likwidacja barier architektonicznych poprzez zamontowanie platform schodowych w Szkole Podstawowej w Rynarzewie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - rehabilitacji ruchowej metodą NDT-Bobath w okresie kwiecień-grudzień 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.