Ogłoszenie z dnia 2014-01-02
Będzin: Dostarczanie posiłków dla dzieci
do 3 lat do Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie przy ul. Jesionowej 11
Numer ogłoszenia: 345 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Miejski Nr 2 w Będzinie, ul. Jesionowa 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 778 31 31, faks 32 778 31 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie posiłków dla dzieci do 3 lat do Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie przy ul. Jesionowej 11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostarczaniu posiłków do Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie. 1.Ilość dzieci to 62, ilość posiłków zmienna w zależności od frekwencji dzieci w żłobku. Wykonawca dostarczy ilość zgodną z zapotrzebowaniem na dany dzień, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. 2.Ilość posiłków powinna być powiększona o około 5%, aby możliwe było spróbowanie potrawy przez dietetyka i osoby wydające posiłek. 3.Ilość posiłków- 4 dziennie: - I śniadanie, - II śniadanie, - obiad (zupa, drugie danie i kompot), - podwieczorek. 4.Dostarczanie posiłków musi się odbyć w dwóch dostawach: - pierwsza o godzinie 7:30 ( I i II śniadanie), - druga dostawa godz. 10:30 (obiad i podwieczorek). 5.Posiłki muszą spełniać normy żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci do lat 3. Wykonawca zobowiązany jest przygotować wszystkie potrawy w najwyższym standardzie i z produktów najwyższej jakości, zgodnie z normami HACCP i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. 6.Wszystkie posiłki powinny być w całości przygotowywane przez Wykonawcę, unikając gotowych produktów. 7.Wykonawca będzie również dostarczał posiłki dla dzieci z dietami, które muszą spełniać kryteria tych diet. 8.Wykonawca dostarczać będzie gotowe do podania posiłki własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłków (posiłki wydaje Zamawiający). Dostawca musi przedstawić dokument potwierdzający zatwierdzenie pojazdu właściwego i zastępczego przez sanepid. 9.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie odbiór odpadków codziennie o godz. 14:00 we własnych przeznaczonych do tego pojemnikach. 10.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek dla celów sanitarno - epidemiologicznych. 11.Dekadowy jadłospis układany będzie przez dietetyka w żłobku we współpracy z Wykonawcą, przedstawiany na tydzień przed jego obowiązywaniem. 12.Posiłki będą dostarczane 5 dni w tygodniu we wszystkie dni robocze przez okres 12 miesięcy z wyłączeniem dni, które placówka ma statutowo wolne, o czym powiadomi Wykonawcę min. 7 dni przed planowaną przerwą. 13.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i estetykę posiłków. 14.Wykonawca będzie zapewniać produkty spożywcze niezbędne do prowadzenia zajęć z dziećmi. Mąka 15 kg, cukier 3kg, kasza 12 kg, makaron 6 kg, owoce 10 kg,warzywa 10 kg. 15.Minimalny wkład do kotła to 9.00 zł za 1 dziecko za każdy dzień..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIEJ ŚWISTEK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MIXLINE
jakie przetargi wygrała firma
MACIEJ ŚWISTEK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MIXLINE
- Firma Handlowo-Usługowa Mixline Maciej Świstek, Białostocka 23/30, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138814,00
Oferta z najniższą ceną: 138814,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180575,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia jest oferowany przez wiele firm na rynku.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Będzinie
- Utrzymanie czystości w obiekcie hali sportowej Arena w Będzinie.
- Usługa ochrony budynków oraz mienia w budynkach wraz z terenem wokół budynków PTHU Interpromex Sp. z o.o. w Będzinie przy ul. Paryskiej 11.
- "MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE".
więcej: przetargi w Będzinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.