Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Świętochłowice: Dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka pomocy społecznej w Świętochłowicach
- w podziale na 3 pakiety
Numer ogłoszenia: 346000 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, faks 032 2455104.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka pomocy społecznej w Świętochłowicach - w podziale na 3 pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach, tj.: mięsa i przetworów mięsnych, chleba, wyrobów piekarniczych i cukierniczych oraz mrożonek, wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynach Centrum Aktywizacji Osób Starszych przy ul. Imieli 12 oraz ul. Katowickiej 35. 2. Przykładowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - tabela artykułów w zakresie każdego z 3 pakietów. Ilości artykułów podane w tabelach posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.81.00.00-9, 15.89.60.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ w zakresie : 1. urzędowej zmiany stawko podatku VAT o różnica wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, 2. w przypadku zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, 3. w przypadku obniżenia cen producenta lab zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objetego umowa po cenach odpowiednio obniżonych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.swietochlowice.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętochłowice, ul. Katowicka 35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Świętochłowice, ul. Katowicka 35- pokój 304.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i przetworów mięsnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Wyszczególnienie towaru Jednostka miary Ilość Cena Wartość Brutto ( zł) 1. Baleron gotowany kg 50 2. Blok tostowy kg 50 3. Boczek wędzony kg 160 4. Boczek z pieca kg 300 5. Bułczanka kg 100 6. Flaczki wołowe blanszowane kg 200 7. Frankfuterki kg 60 8. Golonko peklowane-paczkowane 200 g szt. 400 9. Golonko prasowane kg 150 10. Kabanosy drobiowe, wieprzowe kg 30 11. Karczek b/k kg 2000 12. Kiełbasa biała kg 20 13. Kiełbasa wiejska kg 200 14. Kiełbasa kanapkowa kg 100 15. Kiełbasa kminkowa kg 100 16. Kiełbasa krotoszyńska kg 50 17. Kiełbasa żywiecka (wieprzowo-wołowa, wędzona, parzona, podsuszana, grubo rozdrobniona, o śr. 65-80 mm) kg 50 18. Kiełbasa metka tradycyjna kg 30 19. Kiełbasa mortadela kg 100 20. Kiełbasa na rożno kg 800 21. Kiełbasa parówkowa kg 1000 22. Kiełbasa podwawelska kg 600 23. Kiełbasa mielonka kg 130 24. Kiełbasa szynkowa ( wieprzowa, wędzona, parzona, grubo rozdrobniona) kg 150 25. Kiełbasa piwoszki kg 150 26. Kiełbasa śląska kg 1000 27. Kości wędzone kg 60 28. Kości świeże ze schabu, karczku kg 1800 29. Krupniok kg 300 30. Łopatka wieprzowa kg 2000 31. Nóżki wieprzowe kg 300 32. Ozory wieprzowe kg 350 33. Parówki delikatesowe (wieprzowo-wołowe, wędzone, parzone, drobno rozdrobnione) kg 800 34. Pasztetowa extra wędzona kg 120 35. Pasztetowa biała kg 50 36. Pasztet zapiekany kg 30 37. Płucka czyste kg 100 38. Podgardle wędzone kg 30 39. Polędwica drobiowa ( wędzony, parzony z fileta drobiowego) kg 40 40. Polędwica sopocka kg 40 41. Salami kg 10 42. Salceson ozorkowy ( z podrobów wieprzowych, parzony, konsystencja miękka ) kg 80 43. Salceson z indyka kg 80 44. Schab b/k kg 60 45. Słonina świeża kg 120 46. Słonina wędzona kg 70 47. Smalec kg 50 48. Szynka gotowana kg 200 49. Szynka gotowana - paczkowane.200 g szt. 600 50. Szynka wiejska ( wędzonka wieprzowa, parzona ) kg 100 51. Wątrobianka kg 50 52. Żeberka pasy kg 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa chleba, wyrobów piekarniczych i cukierniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Wyszczególnienie towaru Jednostka miary Ilość Cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość Brutto ( zł) 1. Baton- 350g szt. 3000 2. Bułka tarta kg 70 3. Bułka mleczna 80g szt. 1900 4. Bułka pszenna duża 100g szt. 38000 5. Bułka pszenna mała 45g szt. 500 6. Chałka 300g szt. 5 7. Chleb mieszany 1000 g szt. 35270 8. Chleb razowy 500g szt. 700 9. Rogal 80g szt. 2500 10. Babka - różne smaki 1000 g szt. 50 11. Baranek świąteczny 450 g szt. 30 12. Ciastko W-Z lub inne kremowe - waga ok. 145-155 g szt. 1000 13. Ciastko półfrancuskie - różne smaki 80 g szt. 400 14. Ciasto jogurtowe kg 50 15. Ciasto z jabłkiem kg 50 16.. Ciasto ze śliwkami kg 50 17. Ciasto z posypką kg 40 18. Ciasto z serem kg 10 19. Muffinki szt. 500 20. Drożdżówka różne smaki 80 g szt. 500 21. Sernik kg 4 22. Strucla z makiem kg 60 23. Pączek z nadzieniem 80 g szt. 1000 24. Zając wielkanocny 450 g szt. 20 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mrożonek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Wyszczególnienie towaru Jednostka miary Ilość Cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość Brutto ( zł) 1. Aronia ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 50 2. Czarna porzeczka ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 800 3. Fasolka szparagowa ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 500 4. Groszek zielony ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 30 5. Kalafior mrożony ( w paczkach ok.. 2,5 kg) kg 100 6. Lody na patyku - różne smaki - 110 ml szt. 200 7. Lody - opak 1 kg - różne smaki kg 50 8. Mieszanka owocowa ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 300 9. Marchew ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 30 10. Pierogi z serem ( w paczkach 1 kg) kg 20 11. Pierogi z owocami ( w paczkach 1 kg) kg 20 12. Włoszczyzna paski wieloskładnikowa ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 8000 13. Bukiet jarzyn 6-mix ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 1000 14. Szpinak brykiety ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 500 15. Truskawki ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 50 16. Wiśnia bez pestek ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.