To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 346044 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Pszczyna: Wymiana stolarki w budynku Urzędu Miejskiego w Pszczynie, Rynek 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316903
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych w Pszczynie, krajowy numer identyfikacyjny
272102830, ul.
Dworcowa
30,
43-200
Pszczyna, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322103464, faks
322103529, e-mail
azk@pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki w budynku Urzędu Miejskiego w Pszczynie, Rynek 2
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AZK.291.22.16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje następujące kategorie robót: Wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej na nową stolarkę drewnianą, skrzynkową (wymiana pełnej skrzynki - 32 sztuki) oraz stolarkę drewnianą jednoramową (17 sztuk). Okna należy wykonać ściśle wg wzoru uzgodnionego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków łącznie ze sposobem osadzenia, dekoracją, elementami okuć i klamek, itp., (szczegóły w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). Wymiana drzwi zewnętrznych na elewacji bocznej na drewniane, ściśle odwzorowujące stan obecny. Renowacja drzwi frontowych od strony rynku miejskiego, zgodnie z wytycznymi w SST i projekcie technicznym. Wymiana podokienników zewnętrznych w postaci wykonania obróbek blacharskich z blachy tytan - cynkowanej. Wymiana podokienników wewnętrznych na nowe drewniane z litego drewna. Przeszkolenie pracowników porządkowych Urzędu Miejskiego w Pszczynie w zakresie odpowiedniej konserwacji i pielęgnacji nowej stolarki. Informacje dodatkowe: Prace budowlane stanowiące przedmiot niniejszej specyfikacji odbywać będą się na funkcjonującym obiekcie. Harmonogram prac należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym, tak by nie zakłócić pracy Urzędu Miejskiego, z zachowaniem należytego porządku. Harmonogram prac należy dodatkowo uzgodnić z firmą, która w odrębnym postępowaniu przetargowym, zostanie wyłoniona celem wykonania przebudowy pomieszczeń biur burmistrzów i sekretariatu. Okna w tych pomieszczeniach należy wymienić w pierwszej kolejności, zgodnie ze sztuką budowlaną i ogólnie przyjętą kolejnością robót, tak by obie inwestycje przeprowadzone zostały w sposób prawidłowy i ekonomiczny
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45400000-7,
45453000-7,
45440000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT502498.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 321583.5 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.