Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Ciechocin: Usługa dowozu i odwozu uczniów ze szkół publicznych na terenie Gminy Ciechocin w roku szkolnym 2008/2009-w okresie od 2-03-2009 r. do 19-06-2009 r., w roku szkolnym 2009/2010-w okresie od 1-09-2009 do 24-06-2010 r., w roku szkolnym 2010/2011-w okresie od 1-09-2010 do 24-06-2011 r., w roku szkolnym 2011/2012-
w okresie od 1-09-2011 do 22-06-2012 r.
Numer ogłoszenia: 346051 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciechocin , Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 683 77 81, faks 056 683 77 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dowozu i odwozu uczniów ze szkół publicznych na terenie Gminy Ciechocin w roku szkolnym 2008/2009-w okresie od 2-03-2009 r. do 19-06-2009 r., w roku szkolnym 2009/2010-w okresie od 1-09-2009 do 24-06-2010 r., w roku szkolnym 2010/2011-w okresie od 1-09-2010 do 24-06-2011 r., w roku szkolnym 2011/2012- w okresie od 1-09-2011 do 22-06-2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu i odwozu uczniów ze szkół publicznych na terenie Gminy Ciechocin w roku szkolnym 2008/2009-w okresie od 2-03-2009 r. do 19-06-2009 r., w roku szkolnym 2009/2010-w okresie od 1-09-2009 do 24-06-2010 r., w roku szkolnym 2010/2011-w okresie od 1-09-2010 do 24-06-2011 r., w roku szkolnym 2011/2012-w okresie od 1-09-2011 do 22-06-2012 r. na następujących trasach dowozu: 1. Dowóz na zajęcia dydaktyczno-wychowawcze-trasa: Szkoła Podstawowa w Ciechocinie- Gimnazjum im. Czesława Miłosza w Nowej Wsi - Szkoła Podstawowa Miliszewy - Szkoła Podstawowa Świętosław - Leśno, Elgiszewo, Ciechocin, Nowa Wieś, Miliszewy, Morgowo, Piotrkowo, Świętosław, Miliszewy, Nowa Wieś, Ciechocin. 2. Odwóz- trasa: Szkoła Podstawowa w Ciechocinie-Gimnazjum im. Czesława Miłosza w Nowej Wsi i Szkoła Podstawowa Miliszewy- Ciechocin, Nowa Wieś, Miliszewy, Lądy, Rudaw, Nowa Wieś, Ciechocin, Nowa Wieś, Miliszewy, Rudaw, Ciechocin, Leśno, Ciechocin. Razem przewidywany dzienny przejazd autobusu - ok. 115 km Autobus do 50 miejsc siedzących. II Dodatkowy dowóz i odwóz uczniów na zajęcia wyrównawcze, sportowe, koła zainteresowań - miesięcznie do 800 km. Ilość przejechanych km należy spisywać na podstawie tarcz tacho. 3. Młodzież szkolna dowożona będzie do właściwych szkół najpóźniej na godz. 8:15. Po zakończonych lekcjach uczniowie dowożeni będą w godzinach 12:30 -15:30. Ranny wyjazd autobusu 6:40 z Ciechocina. Autobus zatrzymywać się będzie na wyznaczonych przystankach, zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusu. 4 Opiekę nad przewożonymi uczniami zapewni Gmina. 5 Dowóz uczniów odbywał się będzie autobusem wyposażonym standardowo, sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanym. 6. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie autobusu. Wykonawca podstawi autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 7. Miejsce realizacji zamówienia teren gminy Ciechocin..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w dziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca warunki te spełnia. 4. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione druk Oferta-z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stwierdzające, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych-zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWIZ 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w punkcie 4, 5, 16 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert: b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert: c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) w punkcie 15 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia- dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione Projekt umowy- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 9 Licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm) 10. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać co najmniej jedną usługę przewozu uczniów do szkół przez okres nie krótszy niż jeden rok szkolny.- z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 11.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał posiadanie co najmniej pięciu autobusów w tym co najmniej jeden autobus na pięćdziesiąt miejsc. Do wykazu wykonawca winien dołączyć kopię dowodów rejestracyjnych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 12.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 11 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 13. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 50.000,00 zł. 14. Informację o podwykonawcach, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWIZ. 15 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 16. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechocin.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciechocin (pokój nr 4, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ciechocin (pokój nr 7 - sekretariat), Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI CIECHOCIN
więcej: przetargi CIECHOCIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.