Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Olsztyn: Wyrobu medyczne jednorazowego użytku. Urządzenia medyczne.Wyroby do sterylizacji gazowej i parowej.
Numer ogłoszenia: 346139 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyrobu medyczne jednorazowego użytku. Urządzenia medyczne.Wyroby do sterylizacji gazowej i parowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego urządzeń medycznych i różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według zadań: - Zadanie nr 1 - rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe (op. 100 szt.) - 5000 opakowań, - Zadanie nr 2 - rękawice chirurgiczne, polizoprenowe, bezpudrowe - 600 par - Zadanie nr 3, 4 - różne wyroby medyczne jednorazowego użytku używane w warunkach sal operacyjnych (obłożenia) m.in.: sterylne zarękawki, pokrowce, kieszenie, serwety zabiegowe, zestawy do: artroskopii kolana, stawu barkowego i uniwersalny itp. - Zadanie nr 5, 6 - Pompy infuzyjne do podawania leku - 84 szt. - Zadanie nr 7, 8, 9, 10, 11, 12 - różne wyroby stosowane w procesie sterylizacji gazowej i parowej m.in.: wskaźniki i testy kontrolne, naboje gazowe, taśmy, torebki papierowo - włókninowe itp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.40.00-6, 33.14.14.20-0, 24.32.63.10-1, 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie - odnośnie zadań nr 1- 6 katalogów, prospektów, folderów reklamowych, instrukcji obsługi - ze zdjęciami, lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane techniczne itp. nt. oferowanego przedmiotu zamówienia (szczegółowy opis dokumentu zawiera zał. nr 2). Wymaga się aby opisy w ww dokumentach były w j. polskim. - Zadanie nr 1- 6. Do oferty należy dołączyć Deklaracje CE lub Certyfikat zgodności CE z notyfikacją, deklarację zgodności oraz potwierdzenie wpisu lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu (jeżeli wymaga tego klasa urządzenia wg MDD 93/42/EWG) - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. Nr 107 poz. 679). - zadanie nr 1 - 2 Dokument potwierdzający poziom AQL max 1,5 stopnia Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą EN - 455-1-2-3 dla rękawic medycznych - Zadanie nr 11 - Wymagane są dokumenty: - certyfikat produkcji zgodnie z systemem jakości ISO 9001 (zalecane lub równoważne) - opinię o bezpiecznym użytkowaniu nabojów, wydaną przez niezależną instytucję (np.: instytut, certyfikowane laboratorium itp.) - aktualną kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej - Potwierdzenie wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - / z uwagi na to, iż naboje z tlenkiem etylenu są Produktem Biobójczym/. - Złożenie wraz z ofertą minimum 3 szt. nabojów
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty, które należy złożyć z ofertą 1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych produktów, parametrami technicznymi urządzeń - odpowiednio 2. Stosowne pełnomocnictwo jeżeli ofertę składana jest przez osobę działającą w imieniu wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania 2.6 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Przesyłajac na adres jak w Sekcji I ww lub złożyć w Kancelarii Dyrektora Szpitala pok. nr 08 lub Sekcji zamówień publicznych pok. nr 01..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe (op. po 100 szt.), rózne rozmiary- 5000 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice chirurgiczne, polizoprenowe, bezpudrowe. Ilość zamawiana 600 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno - uzytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku używane w warunkach sal operacyjnych (obłożenia) m.in.: sterylne zarękawki, pokrowce, kieszenie, serwety zabiegowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 70
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku używane w warunkach sal operacyjnych (obłożenia) m.in.: serwety zabiegowe, zestawy do: artroskopii kolana, stawu barkowego i uniwersalny itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 70
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne do podawania leku - 25 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Ocena parametrów technicznych - 60
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne do podawania leku - łącznie 59 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena parametrów technicznych - 50
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskażniki kontrolne chemiczne - 4 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno - uzytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy Bowie&Dica (arkusze) - nietoksyczne - 600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno - uzytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy biologiczne do kontroli sterylizacji parowej i gazowej - 900 fiolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena paremetrów techniczno - użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma przylepna z indykatorem parowym - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naboje gazowe GS-2 do sterylizacji tlenkiem etylenu do aparatu typ 3M - o stężeniu gazu 100% tlenku etylenu -300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.32.63.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki foliowo- włókninowe do zestawów operacyjnych - różne rozmiary. Łacznie 3600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Najem długoterminowy dwóch fabrycznie nowych wózków widłowych
- Ekspertyza techniczna mostu (JNI 10060011) w km 33+074 drogi wojewódzkiej nr 511 Granica państwa - Górowo Iławeckie - Lidzbark Warmiński w msc. Lidzbark Warmiński.
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby RDW Elbląg
- Dostawa środków higieny
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (176)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (10 rodzinnego) wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr: 624/13, 624/15, 624/17, obręb Purda, gmina Purda
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
- Dostawy preparatów do żywienia pozajelitowego wraz z najmem pomp dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawy preparatów do żywienia pozajelitowego wraz z najmem pomp dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawy artykułów higienicznych z celulozy
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Sukcesywne dostawy drobnych materiałów jednorazowych.
więcej: Tlenek etylenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.