Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Łódź: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE W RAMACH STAŁEJ OBSŁUGI : KONSERWACJI, NAPRAW, ZABEZPIECZEŃ I REMONTÓW AWARYJNYCH INSTALACJI SANITARNYCH W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGM WIDZEW WODNY RYNEK W 2009 R.
Numer ogłoszenia: 346155 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Widzew Wodny Rynek , ul. Wysoka 44, 90-037 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 674-32-42, faks 042 674-33-37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmwwr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE W RAMACH STAŁEJ OBSŁUGI : KONSERWACJI, NAPRAW, ZABEZPIECZEŃ I REMONTÓW AWARYJNYCH INSTALACJI SANITARNYCH W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGM WIDZEW WODNY RYNEK W 2009 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie w ramach stałej obsługi konserwacji, napraw, zabezpieczeń i remontów awaryjnych instalacji wod.-kan., co. I c.w.u. oraz gazowej w zasobach ZGM WWR zgodnie z zakresem prac i wykazem adresowym stanowiącymi załączniki nr 7 i 8 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł Wadium należy wnosić przed terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Bank S. A. nr 56-1560-0013-2026-0000-2206-0001 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Łódź, ul. Wysoka 44 pok. nr 8 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również w sytuacji, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2, bądź pełnomocnictw.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia. 2. Załączą dokumenty wymienione w p-kcie 6. 3. Sposób oceny oferty - wg kryterium: - cena - 70%, - doświadczenie - 30% 4. Sposób oceny warunków udziału - wg kryterium: 0 - 1 O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą przedstawione niżej kryteria : Kryterium A - wartość roboczo-godziny z narzutami kosztów ogólnych i zysku - R z narzutami - 70%: Wykonawca, który przedstawi najniższą wartość roboczogodziny z narzutami w ofercie otrzyma max 70 pkt. Inni oferenci odpowiednio mniej, stosownie do wzoru: An = (R z narzutami najniższa) : (R z narzutami danej oferty) x 70 pkt gdzie: An - ilość punktów R z narzutami najniższa - najniższa cena oferty R z narzutami danej oferty - cena oferty rozpatrywanej Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 70. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Kryterium B - doświadczenie - 30% Wykonawca, który przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia największej ilości zamówień zbliżonych zakresem rzeczowym i finansowym do przedmiotu zamówienia, popartych referencjami (dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie)otrzyma maksymalną ilość punktów; Bn = (doświadczenie wykonawcy badanego) : (doświadczenie max) x 30 pkt gdzie: Doświadczenie = ( D of : D max ) x 100% x 30 pkt gdzie : Doświadczenie - liczba punktów, którą przyzna Zamawiający rozpatrywanej ofercie za spełnienie kryterium - doświadczenie D max - doświadczenie maksymalne wśród złożonych ofert D of - doświadczenie oferty rozpatrywanej Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie zamówień ocenianej oferty przez liczbę największej ilości potwierdzonych zamówień i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100% oraz przez wagę kryterium, którą ustalono na 30 pkt. Oferta z największym doświadczeniem otrzyma maksymalną liczbę punktów - 30. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605; zmiany: Dz. U. z 2008 r. Nr. 188 poz. 1155) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymaga się: w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wyszczególnione w pkt. 1. i 3. muszą być złożone przez każdy podmiot; pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie i ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, a. aktualnego odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; b. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; c. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum trzech zamówień zbliżonych zakresem rzeczowym i finansowym do przedmiotu zamówienia, popartych referencjami (dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie); z podaniem ich wartości i rodzaju, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5), b. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3), oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa i.wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; d. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 4), oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narządzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, i.wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; e. dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy wymagają takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) bilans lub rachunek zysków i strat za ostatni rok, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji prac; c) w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. 4. Ponadto: a) parafowany projekt umowy (załącznik nr 6), b) kserokopię uprawnień dozoru i eksploatacyjnych, c) kserokopię wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby kierującej robotami, d) parafowany zakres czynności objęty przedmiotem zamówienia (załącznik nr 7). Brak któregokolwiek z dokumentów powoduje wykluczenie oferenta z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmwwr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGM Widzew - Wodny Rynek
Adres: ul. Wysoka 44, 90-037 Łódź
pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 09:55, miejsce: ZGM Widzew - Wodny Rynek Adres: ul. Wysoka 44, 90-037 Łódź pokój nr 8 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zapewnienie obsługi animacyjnej i przygotowanie stanowiska wraz z wyposażeniem podczas zajęć edukacyjnych realizowanych przez Doradców Energetycznych WFOŚiGW w Łodzi.
- Dostawa projektorów multimedialnych i ekranu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkieo
- Świadczenie usługi ochrony mienia dla nieruchomości należących do Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Remont części budynku garażowego z dostosowaniem do obsługi pojazdu RTG w Areszcie Śledczym w Łodzi
- Budowa Parkingu dla 10 samochodów osobowych na zapleczu bloku przy ul. Okrzei 3 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- "Przegląd i konserwacja wraz z obsługą awaryjną urządzeń i instalacji w budynkach przy ul. 3 Maja 16 w Augustowie"
- "Remont powierzchni płyt balkonowych w budynkach przy ulicy Złotej i Żurawiej w Olsztynie"
- Usługa stałego nadzoru i konserwacji urządzeń kotłowi gazowych, okresowa kontrola instalacji gazowej, przegląd techniczny, konserwacja i kontrola systemów detekcji gazów w obiektach wojskowych (...)
- "Żwirowanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowinka w roku 2025"
- Naprawy izolacji stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.