eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klukowo › przebudowa dróg gminnych nr 8065B i 8062B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-29

POZYCJA 34615

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Klukowo: przebudowa dróg gminnych nr 8065B i 8062B Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Klukowo, do kontaktów: inż. Grzegorz Jerzy Sylwestrzuk, ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo, woj. podlaskie, tel. 086 2774543, fax 086 2774542, e-mail: ug@klukowo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.klukowo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg gminnych nr 8065B i 8062B. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga gminna Nr 8065B: od drogi powiatowej Nr 2087B - Lubowicz Kąty - Lubowicz Byzie - Stare Kostry i droga gminna Nr 8062B Kuczyn - Malinowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 2 dróg gminnych na terenie Gminy Klukowo: 1) Przebudowa drogi gminnej Nr 8065B: od drogi powiatowej Nr 2087B - Lubowicz Kąty - Lubowicz Byzie - Stare Kostry, na dwóch odcinkach o łącznej długości 4,457 km. 2) Przebudowa drogi gminnej Nr 8062B Kuczyn - Malinowo, na odcinku o długości 2,303 km 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1) Przebudowa drogi gminnej Nr 8065B: od drogi powiatowej Nr 2087B - Lubowicz Kąty - Lubowicz Byzie - Stare Kostry, na dwóch odcinkach o łącznej długości 4,457 km: a) Odcinek I (od drogi powiatowej Nr 2087B - Lubowicz Kąty - do drogi powiatowej Nr 2070B (km 0+000 - 1+903): Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 1,903 km, rozebranie przepustów betonowych - 7 m), roboty ziemne - 258,5 m sześc., odwodnienie korpusu drogowego (ułożenie przepustów śr. 50 z budową ścianek czołowych - 17,5 m, nadbudowa ścianek czołowych przepustu śr. 80 - 1,72 m sześc.), podbudowy (wyrównanie podbudowy pospółką - 1995 m szęsc.), nawierzchnia (warstwa wiążąca 3 cm - 9794 m kw., warstwa ścieralna 3 cm - 9623 m kw.), roboty wykończeniowe (umocnienie skarp, ręczne plantowanie - 2378 m kw., ułożenie przepustów śr. 40 pod zjazdami - 137,5 m), oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu (pionowe znaki drogowe - 24 szt.), inne roboty (nawierzchnia żwirowa 10 cm na zjazdach gospodarczych - 581,5 m kw.); b) Odcinek II (odcinek II: od drogi powiatowej Nr 2070B - Lubowicz Byzie - Stare Kostry (km 1+911 - 4+465): Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 2,554 km, rozebranie przepustów betonowych - 30 m, rozebranie mostu drewnianego - 8 m), roboty ziemne - 564 m sześc., odwodnienie korpusu drogowego (ułożenie przepustów śr. 50 z budową ścianek czołowych - 60,3 m, ułożenie przepustów korytkowych 60x40 cm pod koroną drogi - 10 m, ułożenie przepustów śr. 80 z budową ścianek czołowych - 8,6 m, ułożenie przepustów 3xśr. 150 z budową ścianek czołowych - 8,1 m, przykanaliki z rur kamionkowych śr. 20 i 30 - 24 m, studzienki ściekowe śr. 50 - 4 szt., studnie rewizyjne śr. 150 - 1 szt.), podbudowy (wyrównanie podbudowy pospółką - 2886 m sześc.), nawierzchnia (warstwa wiążąca 3 cm - 12909 m kw., warstwa ścieralna 3 cm - 12676 m kw.), roboty wykończeniowe (umocnienie skarp, ręczne plantowanie - 2685 m kw., ułożenie przepustów śr. 40 pod zjazdami - 106 m), oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu (pionowe znaki drogowe - 24 szt.), inne roboty (nawierzchnia żwirowa 10 - 15 cm na zjazdach gospodarczych - 2309 m kw.). 2) Przebudowa drogi gminnej Nr 8062B Kuczyn - Malinowo, na odcinku o długości 2,303 km: Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 2,303 km, rozebranie przepustów betonowych - 5 m, rozebranie ścianek czołowych przepustów - 4,1 m sześc.), roboty ziemne - 536 m sześc., odwodnienie korpusu drogowego (ułożenie przepustów śr. 50 i 60 z budową ścianek czołowych - 19,7 m, przykanaliki z rur kamionkowych śr. 20 i 30 - 46 m, studzienki ściekowe śr. 50 - 4 szt., studnie rewizyjne śr. 100 - 1 szt.), podbudowy (wyrównanie podbudowy pospółką - 1936 m sześc.), nawierzchnia (warstwa wiążąca 3 cm - 11290 m kw., warstwa ścieralna 3 cm - 11045 m kw.), roboty wykończeniowe (umocnienie skarp, ręczne plantowanie - 3199 m kw., ułożenie przepustów śr. 40 i 30 pod zjazdami - 171 m), oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu (pionowe znaki drogowe - 28 szt., bariery ochronne stalowe - 32 m), inne roboty (nawierzchnia żwirowa 10 - 15 cm na zjazdach gospodarczych - 2195 mkw.) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - Mają prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ww. ustawy; - Muszą udowodnić, że dysponują środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zadania; - Muszą dysponować odpowiednimi pod względem kwalifikacji pracownikami inżynieryjno - technicznymi: kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji: kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; geodeta uprawniony do wykonywania pomiarów geodezyjnych (na okres realizacji robót); - Muszą posiadać doświadczenie i przygotowanie fachowe - wykonanie budowy lub przebudowy drogi na odcinku min. 5 km w okresie ostatnich 5 lat - Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym); - Muszą posiadać własne lub mieć zagwarantowany dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia; - Muszą posiadać własną lub mieć zagwarantowany dostęp do wytwórni mas bitumicznych; - Udzielą na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 24 miesiące; - Udzielą zamawiającemu odroczenia terminu płatności 15% wartości zamówienia do 30 czerwca 2007 r., - Zapewnią oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodne z obowiązującymi przepisami Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dołączonych do niego dokumentów, oświadczeń i załączników. Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych w pkt. III.2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie: "spełnia/nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej "zamówieniem", - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych, - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca, - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - oświadczenie wykonawcy, że udzieli zamawiającemu odroczenia terminu płatności 15% wartości zamówienia do 30 czerwca 2007 r. (zapis ten zostanie wprowadzony do umowy), - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 12:00, Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo, pokój Nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.