Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-26
Wrocław: Sprzedaż wraz z dostawą wyposażenia Programów e-Cło w postaci urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 346178 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, faks 071 3435439.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic.wrocław.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą wyposażenia Programów e-Cło w postaci urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą niżej wymienionej ilości urządzeń, o minimalnych parametrach technicznych określonych SIWZ: 1)12 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, kolorowych (drukarka, skaner, fax, kopiarka); 2)12 sztuk projektorów multimedialnych; 3)12 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych (drukarka, skaner, fax, kopiarka) ; 4)12 sztuk komputerów przenośnych typu Tablet PC; 5)12 sztuk nagrywarek DVD, zewnętrzych, z portem USB; Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własne ryzyko i własny koszt do niżej wymienionych lokalizacji: a)Ministerstwa Finansów - Departament Polityki Celnej, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa; b)Ministerstwa Finansów - Departament Służby Celnej, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa; c)Izby Celnej w Poznaniu ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań; d)Izby Celnej w Krakowie, al. Krasińskiego 11b ,31-111 Kraków; e)Izby Celnej w Białymstoku, ul. Octowa 2,15-399 Białystok; f)Izby Celnej w Katowicach, Plac Grunwaldzki 8/1040-127 Katowice; g)Izby Celnej w Rzepinie , ul. Dworcowa 5,69-110 Rzepin; h)Izby Celnej w Łodzi, ul. Karolewska 41,90-560 Łódź; i)Izby Celnej w Przemyślu, ul. Sielecka 9,37-700 Przemyśl; j)Izby Celnej we Wrocławiu, ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.21.61.00-0, 38.65.21.00-1, 30.23.70.00-9, 48.90.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 1)dla zadania nr 1 w wysokości - 3 500,00 zł. 2)dla zadania nr 2 w wysokości - 2 500,00 zł. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać w formie przelewu na rachunek; NBP Oddział Wrocław nr 12 1010 1674 0036 6513 9120 0000 z adnotacją : /wadium - sprzedaż wraz z dostawą wyposażenia dla programów e-Cło - nr sprawy: 450000-ILGW-253-55/10- Zadanie nr ...../ Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek dla : Zadanie nr 1 - zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie nr 2 - zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w przypadku: a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy, wymienionego w załączniku do umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie, b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu e-Cło współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Dotacje na innowacje..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż wraz z dostawą wyposażenia programów e-Cło w postaci urządzeń wielofunkcyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą niżej wymienionej ilości urządzeń o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ: 1) 12 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, kolorowych (drukarka, skaner, fax, kopiarka); 2) 12 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych (drukarka, skaner, fax, kopiarka) Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własne ryzyko i własny koszt do niżej wymienionych lokalizacji: a) Ministerstwa Finansów - Departament Polityki Celnej, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa; b) Ministerstwa Finansów - Departament Służby Celnej, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa; c) Izby Celnej w Poznaniu ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań; d) Izby Celnej w Krakowie, al. Krasińskiego 11b ,31-111 Kraków; e) Izby Celnej w Białymstoku, ul. Octowa 2,15-399 Białystok; f) Izby Celnej w Katowicach, Plac Grunwaldzki 8/1040-127 Katowice; g) Izby Celnej w Rzepinie , ul. Dworcowa 5,69-110 Rzepin; h) Izby Celnej w Łodzi, ul. Karolewska 41,90-560 Łódź; i) Izby Celnej w Przemyślu, ul. Sielecka 9,37-700 Przemyśl; j) Izby Celnej we Wrocławiu, ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż wraz z dostawą wyposażenia programów e-Cło w postaci sprzętu komputerowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą niżej wymienionej ilości urządzeń o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ: 1) 12 sztuk projektorów multimedialnych. 2) 12 sztuk komputerów przenośnych typu Tablet PC. 3) 12 sztuk nagrywarek DVD, zewnętrzych, z portem USB. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własne ryzyko i własny koszt do niżej wymienionych lokalizacji: a) Ministerstwa Finansów - Departament Polityki Celnej, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa; b) Ministerstwa Finansów - Departament Służby Celnej, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa; c) Izby Celnej w Poznaniu ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań; d) Izby Celnej w Krakowie, al. Krasińskiego 11b ,31-111 Kraków; e) Izby Celnej w Białymstoku, ul. Octowa 2,15-399 Białystok; f) Izby Celnej w Katowicach, Plac Grunwaldzki 8/1040-127 Katowice; g) Izby Celnej w Rzepinie , ul. Dworcowa 5,69-110 Rzepin; h) Izby Celnej w Łodzi, ul. Karolewska 41,90-560 Łódź; i) Izby Celnej w Przemyślu, ul. Sielecka 9,37-700 Przemyśl; j) Izby Celnej we Wrocławiu, ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9, 48.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.