Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Kraków: Świadczenie usług porządkowych dla Krakowskiego Teatru Scena STU
3/ZP/2008
Numer ogłoszenia: 346203 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Teatr Scena STU , Al. Krasińskiego 16-18, 30-101 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4222263, faks 012 4222263.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.scenastu.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Samorządowa Kultury-Teatr.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych dla Krakowskiego Teatru Scena STU 3/ZP/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług porządkowych dla Krakowskiego Teatru Scena STU zgodnie z załącznikiem do niniejszej specyfikacji zał.nr.8. Zamówienie obejmuje sprzątanie pomieszczeń Krakowskiego Teatru SCENA STU w Krakowie z podziałem na trzy strefy: strefa codziennego serwisu 8 godzinnego , strefa serwisu nadliczbowego wynikającego z potrzeb repertuarowych Teatru , strefa serwisu 4 godzinnego na zasadach hotelowych w godzinach 10-14- Poniedziałek - Piątek oraz strefa serwisu 2 godzinnego na zasadach hotelowych w godzinach 12-14 w soboty , niedziele i święta ZAKRES USŁUG 1. Sprzątanie powierzchni biurowych: PODZIAŁ SPRZĄTANIA: - codzienne biura ; dwa sanitariaty , kuchenka, korytarz II p. - okresowe mycie okien raz na kwartał, szorowanie korytarza raz na kwartał 2.Sprzątanie powierzchni sceny foyer oraz zaplecza sceny i garderób PODZIAŁ SPRZĄTANIA: -codzienne scena, foyer teatru, ubikacje publiczności , garderoby, zaplecze sceny w tym korytarz i ubikacja do działu elektryczno -akustycznego -okresowe : akrylizacja nabłyszczenie chemiczne foyer, mycie okien w garderobach, mycie fliz w ubikacjach, klatka schodowa budynku nr 16, powierzchnia chodnika przed budynkiem nr 16 3.Sprzątanie pomieszczeń mieszkań służbowych -Pokoje Gościnne codzienne : sprzątanie poszczególnych pokoi wraz z łazienkami-mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń sanitarnych wraz z urządzeniami-w zależności od wskazań osoby zarządzającej pokojami służbowymi, mycie korytarza, wraz z kuchenką oraz klatką schodową od I piętra. do strychu. -okresowe : mycie lodówki , akrylizacja korytarza, mycie okien. A. ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚĆ PRAC dotyczy utrzymywania czystości w pomieszczeniach Krakowskiego Teatru Scena STU w Krakowie W zależności od potrzeb repertuarowych Scena, foyer teatru, ubikacje publiczności , garderoby, zaplecze sceny, oraz chodnik przed bud. Teatru w zależności od potrzeb repertuarowych teatru jak i imprez okolicznościowych . CODZIENNIE mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń wraz z urządzeniami mycie urządzeń sanitarnych umywalki, zlewy, WC, ewentualne mycie fliz w tych pomieszczeniach itp. Odkurzanie oczyszczanie plam z wykładzin mycie podłóg powierzchnie zmywalne opróżnianie pojemników na śmieci: - usuwanie worków z odpadami; - oczyszczenie pojemników wewnątrz i zewnątrz; - włożenie nowych worków. oczyszczenie powierzchni biurek, stołów, szaf, szafek, kaloryferów, parapetów itp.zmywanie na mokro i wytarcie do sucha oczyszczanie z kurzu ram obrazów, tablic, lamp na biurkach, kinkietów, aparatów telefonicznych i sprzętu komputerowego; zmycie na mokro i wytarcie do sucha drzwi, klamek, futryn, poręczy; mycie luster, powierzchni szklanych; w trakcie trwania dyżurów utrzymywanie czystości na bieżąco WC, łazienki, foyer, korytarze; sprzątanie klatki schodowej wejście nr 16 od poziomu I pietra do wejścia na strych uzupełnienie mydła w płynie w dozownikach na mydło (dostawa zamawiającego) , uzupełnienie papieru toaletowego w pojemnikach według potrzeb dostawa zamawiającego sprzątanie wejścia głównego do teatru, bramy nr 16 wraz z klatką schodowa do wysokości I piętra sprzątanie obszaru chodnika przed budynkiem w zakresie nr 16 al. Krasińskiego TYGODNIOWO czyszczenie i polerowanie wszelkich wymagających tego części mebli i wyposażenia; mycie gablot reklamowych przed drzwiami wejściowymi do budynku MIESIĘCZNIE gruntowne oczyszczanie mebli tapicerowanych odkurzaczem; gruntowe mycie podłóg powierzchnie zmywalne mycie ścian zmywalnych do 1,70 m; mycie gablot reklamowych przed wejściem do budynku duże witryny reklamowe odkurzanie i mycie powierzchni podłóg powierzchnia magazynowa poddasze KWARTALNIE mycie lamp sufitowych; generalne mycie i odkurzanie ścian powyżej 1,70 m; Mycie wszystkich okien w pomieszczeniach teatru wraz z ramami. B. MATERIAŁY DOSTARCZANE PRZEZ OFERENTA worki małe i duże: na odpady sanitarne czarne papierowe środki do mycia i dezynfekcji środki myjąco - dezynfekujące do sanitariatów pozostałe środki myjąco - czyszczące środki natłuszczające do podłóg piasek, sól. Maszyny i urządzenia C. MATERIAŁY DOSTARCZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO mydło w płynie papier toaletowy ręczniki papierowe ROZBICIE Metrażowe Pomieszczenia Biurowe -611 m2 Scena ,foyer, garderoby, wc. 528,5 m2 Klatka schodowa, chodnik przed budynkiem nr 16,48 m2 Brama nr 16 i klatka schodowa do wysokości II pietra30,25 m2 Klatka schodowa od II pietra do strychu 42 m2 Pokoje gościnne IIIp. wraz z łazienkami 263 m2 Powierzchnia magazynowa - 135m2-strych Dodatkowa powierzchnia od września 2009 -71m2 RAZEM 1.657,75 m2 Powierzchnia okien - 330 m2 Powierzchnia luster i szyb - 25,5 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000 pln Wadium jest wnoszone na okres związania ofertą .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b. w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej 3 usługi porządkowe w obiektach kultury o podobnym zakresie oraz co najmniej o wartości minimum 100000zł każda. c.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; d. są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100000zł e.Zamawiający wymaga, aby osoby przewidziane do realizacji zamówienia legitymowały się co najmniej rocznym doświadczeniem w sprzątaniu obiektów o podobnym charakterze f.Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia odkurzacze: przemysłowy, wodny, piorący, szorowarka mechaniczna, polerka mechaniczna Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie niżej wymienionych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1., 6.3., i 6.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt. a. i c. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.5. oraz w 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji. 9. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 10. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100000pln. 11. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby osoby przewidziane do realizacji zamówienia legitymowały się co najmniej rocznym doświadczeniem w sprzątaniu obiektów o podobnym charakterze 12. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia, jakie posiada Wykonawca.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scenastu.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.scenastu.com.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Krakowski Teatr Scena STU Al.Krasińskiego 16-18 30-101 Kraków sekretariat teatru.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogólne uwagi dodatkowe uzupełniające przedmiot przetargu. 1. !Od sezonu teatralnego 2009 od września 2009 dodatkowo do przedmiotu zamówienia należy doliczyć włączony metraż do eksploatacji a wymagający wykonania codziennych prac porządkowych , w ilości 71 m2 pomieszczenie po nadbudowie tarasu-sala prób 2. Zamawiający może pomniejszyć koszt usługi w danym miesiącu o metraż pomieszczeń wyłączonych z eksploatacji np. przerwa urlopowa, remont, malowanie; w szczególności dotyczy to okresu od 01 lipca do 31 sierpnia każdego roku. Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z charakterem pracy Teatru oraz dokonać wizji pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania; Zostanie to potwierdzone stosownym dokumentem zał. nr 10 który należy dołączyć do składanej oferty. Brak w/w potwierdzenia będzie skutkował odrzuceniem oferty..
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.