Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-21
Grudziądz: Wydzielenie Klatek Schodowych i Montaż Systemu Oddymiania i Przewietrzania w Domu Pomocy Społecznej nr 3 w Grudziądzu (klatka schodowa nr II i V)
Numer ogłoszenia: 346210 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 3 , ul. Dywizjonu 303 4, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 46 378 98, faks 0-56 46 382 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydzielenie Klatek Schodowych i Montaż Systemu Oddymiania i Przewietrzania w Domu Pomocy Społecznej nr 3 w Grudziądzu (klatka schodowa nr II i V).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : - instalacji systemu oddymiania i przewietrzania klatek schodowych, - instalacji sterowania drzwiami pożarowymi , - modernizacji instalacji systemu sygnalizacji pożarowej w zakresie korelacji systemu oddymiania i sterowania drzwiami pożarowymi , - wydzielenie klatki schodowej dla systemu oddymiania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.12.00 - Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie koncesji MSWiA wydanej na podstawie art.16 i art. 3 pkt.2 ustawy a dnia 22 sierpnia o ochronie osób i mienia ( Dz.U. Nr 114, poz.740 z późn.zm) w związku z art.47 ust.3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173,poz.1807 z późn.zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać , że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał co najmniej jedną robotę budowlana , polegająca na wykonaniu zabezpieczeń p.poż w zakresie wykonania instalacji oddymiania z oknami przystosowanymi do celów oddymiania i wydzielenia klatek schodowych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać , że dysponuje osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi , posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej kierowanie robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie niezbędnym do realizacji przedsięwzięcia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do montażu i serwisowania systemu sygnalizacji pożarowej SIMENS SYNOWA 330 ( obecnie funkcjonujący system na terenie obiektu DPS
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps3.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.dps3.grudziadz.com.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Grudziądzu , 86-300 Grudziądz, ul. Dywizjonu 303 nr 4 , pokój nr 204, w terminie najpóźniej do dnia 07.11. 2011 r. do godz. 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wycinka drzew z frezowaniem, zabiegi pielęgnacyjne drzew, mielenie gałęzi na terenach administrowanych przez 13 WOG w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie oraz w Grubnie- 93/2024
- Dostawa ergonomicznych krzeseł biurowych i podnóżków dla pracowników Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i jednostek organizacyjnych
- Przegląd armatury zaporowej - zawory KITO oraz zawory PROTEGO na magazynowych zbiornikach paliwowych Składu Gardeja - 94/2024
- Dostawa odzieży sportowej - sprawa nr 96/2024
- Dostawa urządzeń do stacji sprężonego powietrza
- Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie Gminy Grudziądz 2024/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Malowanie ścian oraz sufitów w korytarzach w obrębie od parteru do 4 piętra, oraz pomieszczeń pracowni RTG w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń OAiIT z wyposażeniem medycznym oraz uwzględnieniem wymagań dla pacjentów z COVID-19" dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Wykonanie robót budowlanych na terenie obiektu CZRL, ul Wieżowa 8
- Przebudowa wymiennikowni w ramach realizacji zadania pn. "Przebudowa z nadbudową budynku nr 36 wraz ze zmianą przeznaczenia na budynek wielofunkcyjny
- Remont pomieszczeń oraz wymiana oświetlenia w budynkach Prokuratur Rejonowych i budynku prokuratur poznańskich
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.