Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-26
Koszalin: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym kursy Stolarz meblowy i Monter instalacji sanitarnych i gazowych z uprawnieniami SEP - Zakład Karny w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 346216 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Strefowa 17, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3475200, faks 094 3410042.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym kursy Stolarz meblowy i Monter instalacji sanitarnych i gazowych z uprawnieniami SEP - Zakład Karny w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Kurs Stolarz meblowy Część II - Kurs Monter instalacji sanitarnych i gazowych z uprawnieniami SEP Kursy będą realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach projektu Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany druk - Formularz ofertowy ( załącznik nr 5 (2 egz.) do SIWZ) Program kursu - dołączony do formularza ofertowego dla właściwej części zamówienia i zgodny z wytycznymi zawartymi w części 3 SIWZ Preliminarz kursu - dołączony do formularza ofertowego dla właściwej części zamówienia i zgodny z wytycznymi zawartymi w części 3 SIWZ Wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu zgodnego z wzorem do Rozporządzenia Ministra Edukacji i nauki z dnia 3 lutego 2006 ( Dz. U. Nr 31, poz.216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Zaakceptowany projekt umowy ( załącznik nr 1 (2 egz.) do SIWZ) Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, wystawione przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy nie później niż w 2010r. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) Pełnomocnictwo do reprezentowania w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających realizację usług np. listów referencyjnych, zaświadczeń, faktur itp. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje prowadzących zajęcia np. dyplomy ukończenia studiów lub szkół, certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Koszalinie ul. Strefowa 17, 75-950 Koszalin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny w Koszalinie ul. Strefowa 17, 75-950 Koszalin - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kursy będą realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach projektu Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie spowolnienia ruchu w ciągu DW 120 m. Kobylanka, ul. Szkolna
- Opracowanie dokumentacji pn. Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Budowa instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb WSPL SP ZOZ w Koszalinie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 148 odc. Bełczna - Łobez
- Przebudowa DW 103 odc. Czaplin Wielki - Trzebiatów
- Zaprojektowanie i budowa dwóch kolumbariów w formie ściany urnowej trzykondygnacyjnej na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kompetencje cyfrowe w dobie wzrastających wymagań zdalnego poruszania się w formalnej przestrzeni internetowej"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Magazynier z obsługą kas fiskalnych, programów magazynowych, fakturowaniem i obsługą wózków jezdniowych wysokiego składu"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Kadry i płace".
- Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS (EFS+) II
- PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W FORMIE STACJONARNEJ NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. W OBIEKTACH KWP W GDAŃSKU DLA FUNKCJONARIUSZY CENTRALNEGO BIURA ZWALCZANIA CYBERPRZESTĘPCZOŚCI ZARZĄD W GDAŃSKU
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.