eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/48/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/48/2012
Numer ogłoszenia: 346258 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/48/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Przeprowadzenie podziału geodezyjnego nieruchomości (wraz z rozgraniczeniem w razie konieczności) położonej w obrębie Kiączyn gm. Kaźmierz. Część 2: sporządzenie protokołu (w formie tabelarycznej) z przeprowadzenia badania stanu prawnego nieruchomości położonych w gminie Obrzycko. Część 3: sporządzenie protokołu (w formie tabelarycznej) z przeprowadzenia badania stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Zadory gm. Czempiń. Część 4: Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela położonych w gminie Gołuchów. Część 5: Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela położonych w obrębie Kotowskie, gm. Ostrzeszów. Część 6: Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela; wykonanie projektu podziału działek i dokonanie podziału działek - obręb Lutynia gmina Dobrzyca. Część 7: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości: Budziejewo Gm Mieścisko. Część 8: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla jednego budynku. Budynek położony w miejscowości Rusocin gmina Dolsk. Część 9: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości: Brodnica Gm Brodnica. Część 10: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości: Pomarzanowice Gm Pobiedziska oraz Napachanie Gm Rokietnica. Część 11: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla sześciu budynków. Budynki położone są w m. Kołacin i m. Włościejewki gmina Książ Wlkp. Część 12: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla siedmiu budynków. Budynki położone są w m. Chwałkowo Kościelne gmina Książ Wlkp. Część 13: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla sześciu budynków. Budynki położone są w gminach Książ Wlkp. i Dolsk. Część 14: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla dziewięciu budynków. Budynki położone są w m. Mchy gmina Książ Wlkp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje geodetą/geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 roku, Nr 193 poz. 1287). Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w Formularzu oferty. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 1.6 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na podział nieruchomości. 1.7 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na wznowienie granic nieruchomości 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 7. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 8. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań parter portiernia zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie podziału geodezyjnego nieruchomości (wraz z rozgraniczeniem w razie konieczności) położonej w obrębie Kiączyn gm. Kaźmierz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie podziału geodezyjnego nieruchomości (wraz z rozgraniczeniem w razie konieczności) położonej w obrębie Kiączyn gm. Kaźmierz, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 87/6 o pow.32,5329 ha celem wydzielenia dwóch działek. Podział polega na wydzieleniu terenu przeznaczonego w obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kaźmierz pod cmentarz. Geodeta zobowiązany jest do wykonania podziału zgodnie z zapisami i graficzną ilustracją w/w Studium - załącznik nr 6A do SIWZ. Dokonując podział należy określić granice całej działki nr 87/6 (podział nie przez odjęcie). Należy wykonać wyniesienie i stabilizację granic dla nowo wydzielonych 2 działek (kamienie graniczne). Nieruchomość zapisana jest w KW nr P01A/00059066/7 Sądu Rejonowego w Szamotułach. Ponadto należy dostarczyć wypisy i wyrysy odrębnie dla każdej działki oraz kopię wykazu zmian gruntowych ze Starostwa Powiatowego w Szamotułach ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie protokołu (w formie tabelarycznej) z przeprowadzenia badania stanu prawnego nieruchomości położonych w gminie Obrzycko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Sporządzenie protokołu (w formie tabelarycznej) z przeprowadzenia badania stanu prawnego nieruchomości położonych w gminie Obrzycko a) obręb Gaj Mały działka ozn. nr 141, b) obręb Mędzisko działki ozn. nr 38, 39, 40, 41 c) obręb Słopanowo działka nr 224 d) obręb Szczuczyn działki ozn. nr 235, 236, 238, 239, 240, 241, 243, 244, 246, 249, 250, 252 e) obręb Kobylniki działki ozn. 11, o łącznej pow. 224,7014 ha, pod kątem ustalenia nazwiska byłych właścicieli od 1939 roku do roku 1992 oraz podania podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa z podaniem litery (gdy jest ona ujawniona wraz z dostarczeniem kopii dokumentu ją potwierdzającego) w przypadku dekretu o reformie rolnej a także sporządzenia mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek będących w dzierżawie, na której jednym kolorem szrafury wkreślony będzie część przedmiotu dzierżawy, następie odrębną szrafurą naniesiona zostanie ewentualna cześć przedwojennego majątku ziemskiego oraz wkreślona zostanie ewentualnie przeprowadzona parcelacja na tych gruntach, b. Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW ozn nr TIK1DR, TIVK67, TIK7, TIK1DR, 32961 prowadzonymi przez SR w Szamotułach kątem niezgodności zapisów doprowadzając do stanu zgodności lub założenia nowej KW - niezgodność powierzchni KW. c. skompletowanie i dostarczenie do tut. oddziału wymaganych dokumentów geodezyjnych niezbędnych do założenia nowej KW lub ujawnienia tej działki KW już istniejącej (wyciągi z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez właściwe Starostwo każde w 2 egzemplarzach, odpis KW) oraz wypisów i wyrysów potwierdzonych przez Starostwo osobno dla każdej z działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie protokołu (w formie tabelarycznej) z przeprowadzenia badania stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Zadory gm. Czempiń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. sporządzenie protokołu (w formie tabelarycznej) z przeprowadzenia badania stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Zadory gm. Czempiń oznaczonych w ewidencji gruntów nr 79, 80, 81, 82, 83, 85/14, 87, 88, 89, 90, 91, 93/3, 94, 95, 96, 97, 98,102/2 o łącznej pow. 117,2810 ha, pod kątem ustalenia nazwiska byłych właścicieli od 1939 roku do roku 1992 oraz podania podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa z podaniem litery (gdy jest ona ujawniona wraz z dostarczeniem kopii dokumentu ją potwierdzającego) w przypadku dekretu o reformie rolnej a także sporządzenia mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek będących w dzierżawie, na której jednym kolorem szrafury wkreślony będzie część przedmiotu dzierżawy, następnie odrębną szrafurą naniesiona zostanie ewentualna cześć przedwojennego majątku ziemskiego oraz wkreślona zostanie ewentualnie przeprowadzona parcelacja na tych gruntach, b. przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr P01S/00046403/5 prowadzonej przez SR w Grodzisku Wlkp. oraz KW nr 10389 prowadzonej przez SR w Śremie pod kątem niezgodności zapisów doprowadzając do stanu zgodności lub założenia nowej KW - ?niezgodność powierzchni KW. Z uzyskanych informacji KW ozn. nr 10389 prowadzona przez SR w Śremie została przekazana do SR w Grodzisku Wlkp. dnia 01.03.2004 r i otrzymała nr P01S/00046403/5. c. skompletowanie i dostarczenie do tut. oddziału wymaganych dokumentów geodezyjnych niezbędnych do założenia nowej KW lub ujawnienia tej działki KW już istniejącej (wyciągi z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez właściwe Starostwo każde w 2 egzemplarzach, odpis KW) oraz wypisów i wyrysów potwierdzonych przez Starostwo osobno dla każdej z działek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela położonych w gminie Gołuchów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela w okresie 1939 do 1992 z podaniem podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa, a w przypadku powtarzających się opisanie tych podstaw prawnych przejęcia ( decyzje, orzeczenia, protokoły etc.). Rezultatem tego opracowania powinno być: - na kopii mapy ewidencyjnej wykreślone działki ewidencyjne, - wykreślenie sytuacji własnościowej na dzień 1.09.1939r. oraz dalsza historia właścicieli spowodowana różnymi okolicznościami (parcelacja, wymiana, regulacja, scalenie, wywłaszczenie itp.) Zamówienie dotyczy następujących nieruchomości: - działki nr 97, 198, 205, 135/2, 206/4, 220/2 (ark. mapy 1) obręb Brzezie, gm. Gołuchów, - działki nr 589/1, 592/1, 157/2, 157/1, 114/1, 38/2, 83, 86, 102/1, 104/23, 112, 113, 116, 120/8, 120/10, 164, 166, 195, 196, 197, 521/1, 521/2, 522, 527/3, 527/4, 532/1, 532/5, 564, 568, 571, 582, 583, 591, 532/3, 565, 570 (ark. mapy 2) obręb Tursko, gm. Gołuchów, - działki nr 67/1, 71/3, 71/4, 237/11 (akr. mapy 3) obręb Pleszówka, gm. Gołuchów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela położonych w obrębie Kotowskie, gm. Ostrzeszów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela w okresie 1939 do 1992 z podaniem podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa, a w przypadku powtarzających się opisanie tych podstaw prawnych przejęcia (decyzje, orzeczenia, protokoły etc.). Rezultatem tego opracowania powinno być: - na kopii mapy ewidencyjnej wykreślone działki ewidencyjne, - wykreślenie sytuacji własnościowej na dzień 1.09.1939r. oraz dalsza historia właścicieli spowodowana różnymi okolicznościami (parcelacja, wymiana, regulacja, scalenie, wywłaszczenie itp.) Zamówienie dotyczy następujących nieruchomości - działki nr 110/2, 105, 102, 27/2, 65, 27/1, 54, 103, 104, 116/3, 123, 158, 132, 83, 135, 169, 172, 165/3, 155/3, 79, 75, 145, 157, 182 (arkusz mapy 1) obręb Kotowskie, gm. Ostrzeszów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela; wykonanie projektu podziału działek i dokonanie podziału działek - obręb Lutynia gmina Dobrzyca..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela w okresie 1939 do 1992 z podaniem podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa, a w przypadku powtarzających się opisanie tych podstaw prawnych przejęcia ( decyzje, orzeczenia, protokoły etc.). Rezultatem tego opracowania powinno być: - na kopii mapy ewidencyjnej wykreślone działki ewidencyjne, - wykreślenie sytuacji własnościowej na dzień 1.09.1939r. oraz dalsza historia właścicieli spowodowana różnymi okolicznościami (parcelacja, wymiana, regulacja, scalenie, wywłaszczenie itp.) Zamówienie dotyczy działek nr: 193/5 o pow. 60,0098 ha, 171/18 o pow. 41,9973 ha i 88 o pow. 2,4900 ha, zapisanych w KW nr KZ1P/00022161/9 prowadzonej przez SR WKW w Pleszewie. B. Wykonanie projektu podziału działek i dokonanie podziału działek nr: 193/5 o powierzchni 60,0098 ha na siedem działek, 171/18 o powierzchni 41,9973 ha na dwie działki, położonych w obrębie Lutynia, gm. Dobrzyca oraz sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego w celu ujawnienia podziału w KW KZ1P/00022161/9 prowadzonej przez SR WKW w Pleszewie. Podziału należy dokonać zgodnie ze wstępnym projektem podziału, stanowiący załącznik nr 6B do SIWZ oraz zgodnie z zaświadczeniem o przeznaczeniu działek w planie przestrzennego zagospodarowania gminy Dobrzyca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości: Budziejewo Gm Mieścisko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości: GMINA MIEŚCISKO POWIAT WĄGROWIECKI 1. Budziejewo 6 Budynek mieszkalny położony na działce nr 1/7 o pow. 0,1069 ha, dla którego prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00050155/6 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. 2. Budziejewo 7 Budynek mieszkalny położony na działce nr 1/8 o pow. 0,2240 ha, dla którego prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00050145/3 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. 3. Budziejewo 9 Budynek mieszkalny położony na działce nr 4/5 o pow. 0,2194 ha, dla którego prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00044178/8 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. 4. Budziejewo 11 Budynek mieszkalny położony na działce nr 4/1 o pow. 0,1901 ha, dla którego prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00044174/0 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla jednego budynku. Budynek położony w miejscowości Rusocin gmina Dolsk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla jednego budynku. Budynek mieszkalny położony w m. Rusocin gmina Dolsk. Budynek nr 4 położony na dz. nr 40/1 o pow. 0,2124 ha zapisanej w KW PO1M/00036468/0, rok budowy 1947r. Zalecenia zamawiającego dot. przedmiotu umowy: 1. Wykonaniem umowy będzie dostarczenie arkusza danych ewidencyjnych w/w budynku poświadczonego przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej o przyjęciu do Zasobu operatu złożonego przez geodetę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości: Brodnica Gm Brodnica..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości: GMINA BRODNICA POWIAT ŚREM 1. Brodnica 29 Budynek mieszkalny położony na działce 174/2 o pow. użytkowej 1,3414 ha, zapisany w KW PO1M/00026170/1 przez Sąd Rejonowy w Śremie. 2. Brodnica 30 Budynek mieszkalny położony na działce 174/2 o pow. użytkowej 1,3414 ha, zapisany w KW PO1M/00026170/1 przez Sąd Rejonowy w Śremie. 3. Brodnica 33 Budynek mieszkalny położony na działce 174/2 o pow. użytkowej 1,3414 ha, zapisany w KW PO1M/00026170/1 przez Sąd Rejonowy w Śremie. 4. Brodnica 76 Budynek mieszkalny położony na działce 117/17 o pow. użytkowej 2,6833 ha, zapisany w KW PO1M/00026187/3 przez Sąd Rejonowy w Śremie. 5. Brodnica 77 Budynek mieszkalny położony na działce 117/17 o pow. użytkowej 2,6833 ha, zapisany w KW PO1M/00026187/3 przez Sąd Rejonowy w Śremie. 6. Brodnica 79 Budynek mieszkalny położony na działce 117/17 o pow. użytkowej 2,6833 ha, zapisany w KW PO1M/00026187/3 przez Sąd Rejonowy w Śremie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości: Pomarzanowice Gm Pobiedziska oraz Napachanie Gm Rokietnica..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości: GMINA POBIEDZISKA POWIAT POZNAŃSKI 1. Pomarzanowice 8 Budynek mieszkalny położony na działce 36/14 o pow. użytkowej 0,3466 ha, zapisana w KW 31484 przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie. Rok budowy 1900. GMINA ROKIETNICA POWIAT POZNAŃSKI 1. Napachanie 20 Budynek mieszkalny położony na działce 244/1 o pow. użytkowej 0,1000 ha, zapisana w KW PO1A/00025908/5 przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie. Rok budowy 2004..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla sześciu budynków. Budynki położone są w m. Kołacin i m. Włościejewki gmina Książ Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla sześciu budynków. Budynki mieszkalne położone w m. Kołacin, m. Włościejewki gmina Książ Wlkp. OPIS BUDYNKÓW m. Kołacin 1. Budynek nr 55 położony na działce nr 145/5 o pow. 0,4086 ha zapisanej w KW PO1M/00006380/0. 2. Budynek nr 57 położony na działce nr 154/4 o pow. 0,3230 ha zapisanej w KW PO1M/00035503/1. 3. Budynek nr 58 położony na działce nr 145/4 o pow. 1,2128 ha zapisanej w KW PO1M/00034882/4. m. Włościejewki 4. Budynek nr 4 położony na działce nr 64/9 o pow. 0,4116 ha zapisanej w KW PO1M/00033386/0. 5. Budynek nr 8 położony na działce nr 125/2 o pow. 0,6322 ha zapisanej w KW PO1M/00036754/2. 6. Budynek nr 10 położony na działce nr 120/7 o pow. 0,4469 ha zapisanej w KW PO1M/00031357/4. Zalecenia zamawiającego dot. przedmiotu umowy: 1. Wykonaniem umowy będzie dostarczenie arkuszy danych ewidencyjnych w/w budynków poświadczonych przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej o przyjęciu do Zasobu operatów złożonych przez geodetę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla siedmiu budynków. Budynki położone są w m. Chwałkowo Kościelne gmina Książ Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla siedmiu budynków. Budynki mieszkalne położone w m. Chwałkowo Kościelne gmina Książ Wlkp. OPIS BUDYNKÓW 1. Budynek nr 3 położony w m. Chwałkowo Kościelne na działce nr 91/2 o pow. 1,7710 ha zapisanej w KW PO1M/00027301/6. 2. Budynek nr 3A położony w m. Chwałkowo Kościelne na działce nr 91/2 o pow. 1,7710 ha zapisanej w KW PO1M/00027301/6. 3. Budynek nr 6 położony w m. Chwałkowo Kościelne na działce nr 91/2 o pow. 1,7710 ha zapisanej w KW PO1M/00027301/6. 4. Budynek nr 7 położony w m. Chwałkowo Kościelne na działce nr 91/12 o pow. 0,4270 ha zapisanej w KW PO1M/00036039/4. 5. Budynek nr 8 położony w m. Chwałkowo Kościelne na działce nr 91/2 o pow. 1,7710 ha zapisanej w KW PO1M/00027301/6. 6. Budynek nr 9 położony w m. Chwałkowo Kościelne na działce nr 91/12 o pow. 0,4270 ha zapisanej w KW PO1M/00036039/4. 7. Budynek nr 10 położony w m. Chwałkowo Kościelne na działce nr 91/11 o pow. 0,1786 ha zapisanej w KW PO1M/00036025/3. Zalecenia zamawiającego dot. przedmiotu umowy: 1. Wykonaniem umowy będzie dostarczenie arkuszy danych ewidencyjnych w/w budynków poświadczonych przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej o przyjęciu do Zasobu operatów złożonych przez geodetę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla sześciu budynków. Budynki położone są w gminach Książ Wlkp. i Dolsk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Dolsk 1. Budynek nr 26 położony w m. Błażejewo na działce nr 105/3 o pow. 0,3325 ha zapisanej w KW PO1M/00034849/1. Gmina Książ Wlkp. 2. Budynek nr 5 położony w m. Międzybórz na działce nr 165/2 o pow. 2,2368 ha zapisanej w KW PO1M/00026615/3. 3. Budynek nr 6 położony w m. Jarosławki na działce nr 62/8 o pow. 0,2721 ha zapisanej w KW PO1M/00031684/5. 4. Budynek nr 22 położony w m. Gogolewo na działce nr 80/4 o pow. 0,2327 ha zapisanej w KW PO1M/00036654/1. 5. Budynek nr 17 położony w m. Radoszkowo Drugie na działce nr 264/6 o pow. 0,2668 ha zapisanej w KW PO1M/00034812/3. 6. Budynek nr 23 położony w m. Świączyń na działce nr 8 o pow. 0,8400 ha zapisanej w KW PO1M/00034895/8. Zalecenia zamawiającego dot. przedmiotu umowy: 1. Wykonaniem umowy będzie dostarczenie arkuszy danych ewidencyjnych w/w budynków poświadczonych przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej o przyjęciu do Zasobu operatów złożonych przez geodetę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla dziewięciu budynków. Budynki położone są w m. Mchy gmina Książ Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości dla dziewięciu budynków. Budynki mieszkalne położone w m. Mchy gmina Książ Wlkp. OPIS BUDYNKÓW 1. Budynek nr 42 położony w m. Mchy na działce nr 275/4 o pow. 1,1285 ha zapisanej w KW PO1M/00033106/4, rok budowy 1918. 2. Budynek nr 43 położony w m. Mchy na działce nr 275/4 o pow. 1,1285 ha zapisanej w KW PO1M/00033106/4, rok budowy 1918. 3. Budynek nr 46 położony w m. Mchy na działce nr 275/4 o pow. 1,1285 ha zapisanej w KW PO1M/00033106/4, rok budowy 1918. 4. Budynek nr 47 położony w m. Mchy na działce nr 275/5 o pow. 0,6968 ha zapisanej w KW PO1M/00025441/5, rok budowy 1988. 5. Budynek nr 48 położony w m. Mchy na działce nr 275/5 o pow. 0,6968 ha zapisanej w KW PO1M/00025441/5, rok budowy 1988. 6. Budynek nr 49 położony w m. Mchy na działce nr 277/7 o pow. 1,8922 ha zapisanej w KW PO1M/00025425/7, rok budowy 1918. 7. Budynek nr 51 położony w m. Mchy na działce nr 277/7 o pow. 1,8922 ha zapisanej w KW PO1M/00025425/7, rok budowy 1918. 8. Budynek nr 52 położony w m. Mchy na działce nr 277/7 o pow. 1,8922 ha zapisanej w KW PO1M/00025425/7, rok budowy 1973. 9. Budynek nr 68 położony w m. Mchy na działce nr 311/6 o pow. 0,1485 ha zapisanej w KW PO1M/00007420/0, rok budowy 1918. Zalecenia zamawiającego dot. przedmiotu umowy: 1. Wykonaniem umowy będzie dostarczenie arkuszy danych ewidencyjnych w/w budynków poświadczonych przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej o przyjęciu do Zasobu operatów złożonych przez geodetę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.