To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Morawica: Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap I - Nr EZP-252-37/2011.
Numer ogłoszenia: 346273 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374748 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap I - Nr EZP-252-37/2011..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap I, polegająca na przebudowie części istniejących pomieszczeń oraz wykonaniu instalacji sanitarnych, elektrycznych, ppoż. oraz teletechnicznych. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) roboty budowlane: dokonanie rozbiórek części ścian działowych oznaczonych na rzutach, wykonanie ścian działowych i tynków, wykonanie nadproży, montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, wykonanie szybów windowych i tynków, licowanie ścian i posadzek płytkami w łazienkach, wc i kuchence, wykonanie nowych tynków pod grzejnikami, zamurówki po wykonaniu nowych instalacji elektrycznych i sanitarnych, b) wykonanie instalacji sanitarnych: co, wod-kan, wentylacji wraz z przyłączami, c) wykonanie instalacji elektrycznych, d) wykonanie instalacji ppoż, e) wykonanie instalacji teletechnicznych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa niżej wymieniona dokumentacja: 3.1. Projekt budowlano-wykonawczy - architektura, konstrukcja, opinia techniczna. 3.2. Projekt budowlano-wykonawczy - instalacje sanitarne. 3.3. Projekt budowlano-wykonawczy - instalacje elektryczne. 3.4. Projekt budowlano-wykonawczy - system sygnalizacji pożaru. 3.5. Projekt budowlano-wykonawczy - instalacje teletechniczne. 3.6. Projekt budowlany - przyłącza kanalizacji technologicznej. 3.7. Dodatek do opinii geotechnicznej o warunkach posadowienia budynków. 3.8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.9. Przedmiary robót: branża budowlana - roboty remontowe i renowacyjne, branża sanitarna - co, branża elektryczna, branża sanitarna - kanalizacja wewnętrzna, branża sanitarna - woda ciepła, zimna, cyrkulacja i ppoż, branża budowlana - przyłącze kanalizacyjne budynek C, branża sanitarna - wentylacja mechaniczna, branża elektryczna - system sygnalizacji pożaru, branża elektryczna - instalacje teletechniczne. 3.10. Dokumenty pomocnicze: Projekt budowlano-wykonawczy - projekt zagospodarowania, Projekt budowlano-wykonawczy - technologia. 4. Główne i pomocnicze kody CPV: 45 00 00 00-7, 45 33 00 00-9, 45 33 12 10-1, 45 31 11 00-1. 5. Zastosowane w dokumentacji Zamawiającego wymienionej w pkt. 3 preferencje i wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia, służą jedynie uzyskaniu najwyższej jakości technicznej przedmiotu zamówienia oraz zapewnieniu jego pełnej sprawności technicznej i jakościowej. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować wyłącznie jako wskazówkę, co do rodzaju i jakości oraz standardu zastosowania. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Roboty będą prowadzone na obiekcie wyłączonym z użytkowania. 7. Roboty budowlane oraz wszystkie prace związane z wykonywanymi robotami winny być realizowane zgodnie z wytycznymi odnoszącymi się do przepisów obowiązującego prawa, obowiązujących norm, warunków technicznych, zasad wiedzy technicznej, przepisów bhp, ppoż. 8. Roboty powinny być wykonywane pod kierownictwem uprawnionego Kierownika Budowy, zgodnie ze zleconym zakresem oraz wymaganiami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 9. Zamawiający zapewni nadzór inwestorski oraz wskaże punkt poboru energii elektrycznej i wody. Koszty za w/w media będą ustalone na podstawie zużycia wskazanego przez zainstalowane opomiarowanie lub ryczałtowo wg cen mediów obowiązujących w czasie dostawy. Kosztami za media zużyte w trakcie trwania umowy łącznie z ilością odprowadzanych ścieków równoważną ilości zużytej wody obciążony będzie Wykonawca po dokonanym odbiorze końcowym przedmiotu umowy. 10. Okres gwarancji należytego wykonania oraz oferowany okres rękojmi za wady fizyczne całego zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia musi wynosić 36 miesięcy. Termin rękojmi jak i gwarancji jakości liczony jest od daty odbioru końcowego zadania. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia umownego zakresu przedmiotu zamówienia. 12. Roboty realizowane będą na koszt i ryzyko wykonawcy. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych oraz oferty wariantowej w rozumieniu art. 83 ustawy Pzp przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia. 14. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz warunkami realizacji inwestycji, gdyż na tej podstawie określi cenę ryczałtową za całkowite wykonanie zamówienia. 15. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca ma możliwość odbyć wizję lokalną potwierdzoną protokołem spisanym w siedzibie Zamawiającego. Wizję lokalną Wykonawca może odbyć w uzgodnionym z Zamawiającym terminie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.31.11.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: Usługi Budowlane FAWORYT Stanisław Szydłowski - lider, Usługi Ogólnobudowlane Hubert Mojecki Zakład Pracy Chronionej - konsorcjant., ul. Folwark Piaski 4, 27-400 Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1514562,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1452060,95
Oferta z najniższą ceną: 1188000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4403000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy - Część 1: świadczenie usług fizjoterapeutycznych - masażu leczniczego dla pracowników UMiG w Morawicy
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.