eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych i sprzętu informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-26

Warszawa: Dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych i sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 346278 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej , ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852689, faks 022 6852689, 6852715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych i sprzętu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: ZESTAW KOMPUTEROWY I AKCESORIA KOMPUTEROWE Zadanie nr 2: MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE A Zadanie nr 3: ZESTAW KOMPUTEROWY Zadanie nr 4: MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE B Zadanie nr 5: MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE C Zadanie nr 6: MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE D Zadanie nr 7: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE A Zadanie nr 8: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE B Zadanie nr 9: MATERIAŁY BIUROWE A Zadanie nr 10: MATERIAŁY BIUROWE B Zadanie nr 11: MATERIAŁY BIUROWE C Zadanie nr 12: URZĄDZENIA BIUROWE A Zadanie nr 13: URZĄDZENIA BIUROWE B Zadanie nr 14: KOMPUTER, MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.23.60.00-2, 30.19.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku zaproponowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym: a.Oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu. b.Dokument potwierdzający, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia zainstalowania kasety w drukarce (niezależnie od daty zakupu i okresu przechowywania zamkniętej kasety w magazynie). c.Raporty z testów wydajności wg normy ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, normy ISO 19758 dla tonerów kolorowych i normy ISO 24711 dla wkładów atramentowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą. d.Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny. e.Certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko. f.Oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset. g.Karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC dla wszystkich oferowanych równoważnych kaset z tonerem. h.Oświadczenie oferenta oferującego materiały równoważne, że ten zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu drukarki i pokrycia kosztów serwisowania w przypadku, gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych. i.Oświadczenie, że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość, po uprzednim odpowiednim uzasadnieniu oraz za zgodą Zamawiającego, dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, pod następującymi warunkami i we wskazanym zakresie: a)zmian personaliów osób upoważnionych do reprezentowania Zamawiającego/Wykonawcę; b)zmian danych adresowych firmy; c)zmian ilościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, przy czym cena jednostkowa danego asortymentu i całkowita wartość przedmiotu umowy nie mogą ulec zmianie - dotyczy zadania nr 7, 8, 10, 11; d)w przypadku wycofania asortymentu z produkcji możliwość zaoferowania innego produktu o nie gorszych parametrach, w cenach nie przekraczających cen określonych w umowie; e)inne zmiany niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikneły podczas realizacji umowy; f)zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. g)zmian stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 28, bud. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, bud. nr 2 - Kancelarii WIML, pokój nr 37.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAW KOMPUTEROWY I AKCESORIA KOMPUTEROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW KOMPUTEROWY I AKCESORIA KOMPUTEROWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZESTAW KOMPUTEROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW KOMPUTEROWY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE D.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: MATERIAŁY BIUROWE A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY BIUROWE A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MATERIAŁY BIUROWE B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY BIUROWE B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: MATERIAŁY BIUROWE C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY BIUROWE C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: URZĄDZENIA BIUROWE A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIA BIUROWE A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: URZĄDZENIA BIUROWE B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIA BIUROWE B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: KOMPUTER, MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOMPUTER, MATERIAŁY I AKCESORIA KOMPUTEROWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.