eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻabnoRemont dróg gminnych ul. Piłsudskiego w Żabnie, ul. Kolejowa w Niedomicach oraz droga w Otfinowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Żabno: Remont dróg gminnych : ul. Piłsudskiego w Żabnie, ul. Kolejowa w Niedomicach oraz droga w Otfinowie
Numer ogłoszenia: 346310 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305480 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014) 6456420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych : ul. Piłsudskiego w Żabnie, ul. Kolejowa w Niedomicach oraz droga w Otfinowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1.UL. Piłsudskiego w Żabnie: Opracowaniem objęto odcinek o długości 253 m. Początek odcinka jest za skrzyżowaniem z ul Królowej Jadwigi w miejscu gdzie kończy się nawierzchnia bitumiczna a zaczyna nawierzchnia z kostki kamiennej , a koniec przed skrzyżowaniem z ul Sikorskiego gdzie zaczyna się nawierzchnia bitumiczna Stan projektowany Z powodu bardzo złego stanu konieczna jest wymiana konstrukcji nawierzchni polegająca na : - rozbiórce nawierzchni z kostki - rozbiórce podbudowy z kruszywa naturalnego -wykonaniu koryta ziemnego Istniejąca kanalizację opadową należy rozebrać w całości i wykonać nową zgodnie z rysunkiem nr 4 oraz SST. Na wykonanym korycie ziemnym po jego uprzednim wyprofilowaniu i zagęszczeniu rozłożona zostanie geowłóknina na całej szerokości jezdni ,przykryta warstwa odsączającą z kruszywa naturalnego gr 10 cm. Jako dolną warstwę podbudowy przewidziano warstwę z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm grubości 25 cm wykonaną w dwóch warstwach 13+22 cm . Górna warstwa podbudowy będzie wykonana z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31 mm i grubości warstwy 15 cm. Na tak wykonanej podbudowie ułożona zostanie warstwa wiążąca z mas bitumicznej AC 16W grubości 5 cm. o szer . 5,6 m ze spadkiem poprzecznym 2% Warstwę ścieralną wykonać z masy bitum AC11S o grubości 5cm. Łączna szerokość jezdni ze ściekami wynosi 6,0 m ustawiać na wspólnej ławie z ściekiem przy krawężnikowym wykonanym z kostki brukowej gr 8cm na posypce cementowo piaskowej. W celu uzyskania przynajmniej minimalnych spadków na ścieku po stronie prawej konieczna jest częściowe przełożenie krawężnika i nawierzchni chodnika po stronie prawej. Dokładna ilość będzie możliwa do określenia po wyznaczeniu w terenie linii niwelety ścieku prawostronnego przy krawężnikowego . Z powodu planowanych do budowy w II etapie miejsc postojowych po stronie lewej na odcinku od 0 +000 do 0+121 konieczne jest zastosowanie na w/w odcinku zaniżonego krawężnika najazdowego. Na dojazdach do posesji z powodu podniesienia niwelety jezdni konieczne jest wykonanie ramp zjazdowych z kruszywa łamanego jako tymczasowej nawierzchni do chwili zakrycia istniejącego rowu i wykonania parkingów w II etapie inwestycji Projektowane spadki poprzeczne 2% ,a szerokość jezdni 6,0 m. Spadki podłużne od .0.3 % do 0,35% zapewniają spływ wód do kratek wpustowych . 2.Ul. Kolejowa w Niedomicach : Odcinek ul Kolejowej przeznaczony do remontu ma nawierzchnie z mieszanki kruszyw łamanych i naturalnych . Jest w bardzo złym stanie technicznym .Nawierzchnia jest w wielu miejscach odkształcona występują liczne ubytki i zaniżenia. Na odcinku 0+230 do 0+320 występują liczne ubytki i przełomy W dalszej części odcinka nawierzchnia jest mniej zniszczona poza paroma miejscami większych Pobocza są rozjeżdżone przez ruch ciężkich samochodów obsługujących przyległe zakłady z powodu zbyt małej szerokości istniejącej jezdni( średnio 4,8 m) . Odwodnienie za pomocą rowów przydrożnych które występują na całej długości w większości zamulone., z uszkodzonymi skarpami. Drożność rowów ogranicza powodu zamulenia oraz zakrzaczenie i wierzby rosnące w skarpie rowu w km 0+120 do 0+320. W km 0+149 do 0+223 znajduje się kanał deszczowy o średnicy 50 cm częściowo zamulony. który odprowadza wody z większości remontowanego odcinka. Przepust w km 0+270 jest załamany i niedrożny z uszkodzonymi murkami czołowymi Stan projektowany I Nawierzchnia Remontowany odcinek drogi obsługuje przyległe zakłady które generują duży ruch pojazdów ciężkich dlatego konieczne jest wzmocnienie istniejącej konstrukcji dla ruchu KR 2 . W odcinkach I km 0+000 do 0+230 oraz 0+320 do 0+565 przewidziano wykonanie: - w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0-63 mm gr 15 cm - warstwy wiążącej z masy bitum AC 11S gr 5 cm - warstwy ścieralnej z masy AC 22 W gr 4 cm II w km 0+230 do 0+320 projektuje się : - w-wy podbudowy pomocniczej z kr łamanego 0-80 m gr 15 cm - w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0-63 mm gr 15 cm - warstwy wiążącej z masy bitum AC 11S gr 5 cm - warstwy ścieralnej z masy AC 22 W gr 4 cm II. Pobocza Pobocza należy utwardzić i przystosować do przenoszenia obciążenia pojazdów poprzez wykonanie następującej konstrukcji: 1. km 0+000 do 0+230 szer . 0.4 m - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-63 m gr. 26 cm 2. km 0+230 do 0+320 szer. 0,5 m - ułożenie dolnej warstwy z kr. naturalnego gr. 20 cm - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-63 m gr 26 cm 3. w km 0+320 do +565 szer. 0,5 m - ułożenie dolnej warstwy z kr. naturalnego gr 10 cm - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-63 m gr. 21 cm Pobocza wykonać ze spadkiem 6% i szer. jw. III. Odwodnienie W ramach wykonywanego remontu niezbędne jest odtworzenie przepustu żelbetowego w km 0+270 o średnicy 80 cm z murkami czołowymi o wymiarach 2,5*2,0*0,3. Dla sprawnego działanie odwodnienia konieczne jest udrożnienie rowu melioracyjnego do którego odprowadzane są wody z tego odcinka drogi . Istniejące rowy będą odmulone , a drzewa zarośla i zakrzaczenia usunięte. Wskazane jest wycięcie wierzb w rowie lewo stronnym na odcinku około 200 m wraz z wykarczowaniem pni. Kanał burzowy należy przeczyścić aby nie powodował zastoisk wody w rowie przed nim . 3. Droga w Otfinowie : Początek projektowanego w km 0+000 na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 973 Nowy Korczyn- Tarnów, w odc.060 km 4+170, a koniec w km 0+300. Trasa w terenie równinnym. Przedmiotowy odcinek drogi nie posiada dalszego przebiegu, jest drogą ślepą i stanowi dojazd do posesji i pól. Stan projektowany Roboty związane z remontem drogi polegać będą na przywróceniu profilu poprzecznego i podłużnego bez zmiany niwelety oraz wzmocnieniu nawierzchni dostosowując ja do przejęcia ruchu. 1.Nawierzchnia: W ramach zadania planuje się : w km 0+000-0+217 wykonanie wyrównania istn. nawierzchni żwirowej -podbudowy kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 10 cm średnio , skropienie podbudowy emulsją asfaltową, wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowąAC-16 w ilości 75 kg/m2. W km 0+000-0+300 wykonanie nawierzchni-warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej AC-11 gr. 4 cm. - Na rozjeździe projektuje się poszerzenie promieniami skrętu R=6 m - Projektowane spadki poprzeczne nawierzchni: 2% daszkowy na prostej 2.Pobocza i zjazdy W km 0+000-0+300 projektuje uzupełnienie poboczy i nawierzchni na zjazdach kruszywem łamanym 0-31,5 mm, gr. w-wy śr. 1O cm wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową i grysami. Spadki poprzeczne poboczy 6-10%. 3. Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe pozostaje bez zmian. Dla zachowania ciągłości odwodnienia wzdłuż drogi wojewódzkiej projektuje się remont ( przebudowę) przepustu zjazden na przedmiotową drogę. Przepust z rur żelbetowych o średnicy 50 cm, ułożony na ławie z betonu wraz z murkami czołowymi. Długość przepustu 6,00 m.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych, Sp. z o.o. w Mielcu, ul. Korczaka 6a, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 654215,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 695126,45

  • Oferta z najniższą ceną: 695126,45 / Oferta z najwyższą ceną: 908852,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.