Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, JEDNORAZOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH, MATERACY ŁÓŻKOWYCH, KOŁDER GRZEWCZYCH, POJEMNIKÓW NA MATERIAŁ BIOLOGICZNY DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Numer ogłoszenia: 346330 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, JEDNORAZOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH, MATERACY ŁÓŻKOWYCH, KOŁDER GRZEWCZYCH, POJEMNIKÓW NA MATERIAŁ BIOLOGICZNY DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych szczegółowo opisanych w formularzach ofertowych pogrupowanych w niżej wymienione Pakiety stanowiące integralną część niniejszej siwz, określonych niżej podanymi nazwami: L.p. NAZWA PAKIETU Wymagane załączenie próbek dla pozycji z Pakietu 1 SZWY SYNTETYCZNE, MONOFILAMENTOWE, WYKONANY Z GLIKONATU, O ŚREDNIM OKRESIE WCHŁANIANIA, ZDOLNOŚĆ PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO: 50% WARTOŚCI POCZĄTKOWEJ PO 13-14 DNIACH, WCHŁANIAJĄCE SIĘ OD 60 - 110 DNI , Z IGŁĄ ATRAUMATYCZNĄ Pozycja 1 , Pozycja 2 / po 2 saszetki 2 OKULISTYCZNY SZEW NIEWCHLANIALNY, PLECIONY, POLIESTROWY, POWLEKANY POLIBUTYLANEM Pozycja 1 , Pozycja 2 / po 2 saszetki 3 PĘTLA PODWIĄZKOWA ENDOSKOPOWA WCHŁANIALNA 56-70 DNI Pozycja 1 / 2 saszetki 4 SZEW NIEWCHŁANIALNY, PLECIONKOWY, SYNTETYCZNY, POLIESTROWY, POWLEKANY POLIBUTYLANEM, Z IGŁĄ ATRAUMATYCZNĄ Pozycja 1 / 2 saszetki 5 WOSK PSZCZELI Nie dotyczy 6 ZESTAWY PORODOWE Nie dotyczy 7 ZESTAWY DO ŻYWIENIA Nie dotyczy 8 WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE - PAKIET NA POZYCJE (9 pozycji) Nie dotyczy 9 STERYLNE PODKŁADY ORAZ ZESTAWY SERWET Nie dotyczy 10 KOŁDRY GRZEWCZE Nie dotyczy 11 POJEMNIKI NA MATERIAŁ BIOLOGICZNY Nie dotyczy 12 MATERACE ŁÓŻKOWE Nie dotyczy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.00.00 - Materiały medyczne 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 33.19.90.00 - Odzież medyczna 39.14.31.13 - Specjalne meble tapicerowane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Każdy z oferowanego asortymentu musi spełniać minimalne wymogi określone przez Zamawiającego w Pakiecie stanowiącym integralną część siwz - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do: 1) opisania oferowanego przedmiotu zamówienia w kontekście wymagań Zamawiającego, we właściwej Kolumnie Pakietu, bądź złożenia z ofertą opisu oferowanego przedmiotu zamówienia jako odrębny załącznik opisany nr pozycji oraz numerem Pakietu. 2) ulotek informacyjnych lub folderów lub kart technicznych, w których opisane są cechy, parametry i właściwości oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające posiadanie przez oferowane wyroby wymagań opisanych przez Zamawiającego. 2. Każdy z oferowanych wyrobów medycznych musi posiadać oznakowanie CE - na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia w ofercie certyfikatów jednostki notyfikowanej i deklaracji zgodności dla wyrobów medycznych klasy I sterylnych, IIa, IIb i III. Dla wyrobów medycznych klasy I niesterylnych wymagane jest złożenie w ofercie deklaracji zgodności.) Każdy z załącznych certyfikatów oraz każda deklaracja musi być opisana numerem pozycji z Pakietu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dotyczy Pakietów nr 1 -4, 5, 6, 7, 8, 9 1.Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową jego odpowiednikiem, w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wstrzymania lub wycofania asortymentu decyzją właściwego organu, c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż: a) odpowiednik znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach, co asortyment objęty umową i będzie posiadał cechy nie gorsze niż produkt zastępowany, b) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. a)-c) cena odpowiednika będzie nie wyższa niż cena zastępowanego asortymentu, c) w przypadku wskazanym ust. 1 pkt. d) niższej od ceny zastępowanego asortymentu. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia i zawartości opakowania handlowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z propozycją zmiany doręczyć Zamawiającemu aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności dla nowo proponowanego asortymentu. 5. Umowa ulega zmianie w przypadku: a) zmiany cen brutto asortymentu objętego umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie podatkowy składnik ceny natomiast cena netto pozostaje bez zmian,** b) zmian bądź wprowadzenia cen urzędowych asortymentu objętego przedmiotem umowy w rozumieniu ustawy o cenach i aktów wykonawczych oraz ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, 6. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 6 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. dotyczy Pakietów nr 10 i 11 1. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego taką zmianę w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny** 2. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na dalszych 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany wymienione w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przesłany w formie propozycji aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica
pok. 046.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne należy realizować dla: 1) Pakietów nr 1-4 oraz 11 - od dnia zawarcia umowy przez okres 24 m-cy , 2) Pakietów nr 5, 7, 8, 9 - od dnia zawarcia umowy do 30-09-2015 roku 3) Pakietu nr 6, 10 -od dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesiecy, 4) Pakiet nr 12 - od dnia zawarcia umowy w terminie 14 dni (dostawa jednorazowa). Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie oferty w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. Dla Pakietów nr 1-4 Spośród ofert nieodrzuconych punktowane będą: a) cena 60% b) jakość 40% Punkty dla każdej z ofert (dla każdego pakietu z osobna) przyznawane będą wg niżej podanych zasad: a) cena - 60% Cena oferty ustalona zostanie w sposób następujący: wartość brutto oferty (dla Pakietu x) z najniższą ceną podzielona zostanie przez wartość brutto oferty rozpatrywanej. Uzyskany współczynnik przemnożony razy 60 (kryterium ceny) da wartość punktową. C = najniższa oferowana wartość podzielona przez wartość oferty badanej razy 60 b) jakość - 40% Ilość punktów za kryterium jakości przyznanych ocenianej ofercie ( dla Pakietu x) zostanie podzielona przez największą ilość punków przyznanych ofercie (Pakietowi x) Uzyskany współczynnik przemnożony razy 40 da wartość punktową. J=ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie podzielona przez największą ilość punktów przyznanych ofercie razy 40 Punkty cząstkowe za jakość będą przyznawane indywidualnie przez członków Komisji badających próbki i wyliczane jako suma wartości punktowej wyliczona z wszystkich przyznanych punktów przez ilość członków komisji oceniających daną próbkę. Ocenie w kryterium jakości podlegać będą: 1) wysoka wytrzymałość na zrywanie liniowe i w węźle 0- 4 pkt, 2) pewne trzymanie się kolejnych węzłów 0-4 pkt, 3) dobra widoczność w polu operacyjnym 0-4 pkt, 4) ostrość igły - traumatyzacja tkanki 0-4 pkt, 5 )odporność na odkształcenie igły 0-4 pkt. Punkty ogółem przyznane ofercie dla Pakietu x będą stanowiły sumę C+J Dla Pakietów nr 5 - 12 Cena - 100% Najniższa cena oferty (wartość brutto Pakietu nr X pozycji x Pakietu nr 8) C = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- razy 100 Cena oferty rozpatrywanej (wartość brutto Pakietu nr X pozycji X Pakietu nr 8 ) Opis sposobu obliczenia ceny 1) Nie dopuszcza się rozliczeń w walucie innej niż złoty polski. 2) Poszczególne ceny jednostkowe oraz całkowita wartość zamówienia powinny być wyrażone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie ceny jednostkowej poszczególnych wyrobów podanej z dokładnością nie więcej niż do czterech miejsc po przecinku. 4) Całkowita wartość zamówienia - zarówno netto jak i brutto powinny być wyrażone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy czym wartość poszczególnych Pakietów ogółem należy wyliczyć jako wartość netto razy 1,xx ( xx - oznacza właściwą stawkę podatku VAT). 5) W związku z powyższym Wykonawca uzupełniając Formularz cenowy powinien zaokrąglić wykazane kwoty do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza zaokrągla się do jednego grosza w dół , a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza w górę. 6) Wartość oferty określona przez Wykonawcę musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać wszystkie inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty. 7) Ceny określone przez Wykonawcę nie będą podlegały waloryzacji. 8) W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który ma zapłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ramach zadania ,,Remont ulic w mieście"
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
- "Wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej przy osiedlu na ul. Wielogórskiej 68-74 (LBO)"
- "Przebudowa/modernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ul. Lotniczej 52 w Legnicy"
- Bieżące naprawy, usuwanie awarii w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalatorstwa elektrycznego, instalatorstwa wodno-kanalizacyjnego, c.o., c.w
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.