To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 346343 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Wrocław: Dostawa drobnego AGD ( wyposażenie kuchni) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu.
ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-81/WZŻ/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323896
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326405
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny
021545051, ul.
ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+4871 365 03 46, faks
+4871 365 03 47, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.wzz.wroc.pl)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego AGD ( wyposażenie kuchni) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-81/WZŻ/2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-81/WZŻ/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego AGD ( wyposażenie kuchni) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. 2.Dostawa odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego: 1)Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 2)Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, 3)Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 4)Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 5) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 6)Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 7) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 8)Żłobek nr 10 - ul. Brodatego 17, Wrocław, 9)Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 9)Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 10)Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 11) Żłobek nr 15- ul. Łukowa 37, Wrocław 12) Budynek Administracji ul. Fabryczna 15, Wrocław 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Projekcie umowy. 5.Dostawa musi być zrealizowana w godzinach 07:30-15:00 od poniedziałku do piątku, dopuszcza się dostawę w innym terminie po uzgodnieniu z kierownikiem danego obiektu lub osobą upoważnioną . 6.Przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat zgodności CE i być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej . 7. Opakowania muszą posiadać etykietę oraz kartę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wysokiej jakości, spełniający wymagane polskim prawem normy, spełniający wymogi Sanepidu, BHP, przeciwpożarowe, posiadający dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 8.Dostarczony przedmiot musi posiadać dopuszczenia do kontaktu z żywnością oraz spełniać normy HACCP. 9. Na dostarczonym asortymencie muszą być umieszczone znaki- piktogramy , między innymi: świadczące o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością czy o możliwości mycia w zmywarkach oraz stosowania w wyparzarkach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39220000-0
Dodatkowe kody CPV:
39221120-1,
39221123-5,
39221210-2,
39221130-7,
39221150-3,
39241120-0,
39223000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16944.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17537,91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa elementów umundurowania i ekwipunku dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
- ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH z podziałem na 4 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa makaronów suchych i mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- SZP/242-057/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Przebudowa budynku Wypoczynkowego Domu Pracy Twórczej "Limba" Politechniki Wrocławskiej przy ul. Olimpijskiej 8 w Karpaczu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.