To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 346434 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Kościan: Rozbudowa stacji uzdatniania wody we Wławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314662-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314928 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościan, krajowy numer identyfikacyjny
41105058600000, ul.
ul. Młyńska
15,
64000
Kościan, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
655 121 001, faks
655 120 315, e-mail
agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa stacji uzdatniania wody we Wławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.05.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: a) przebudowa istniejącego budynku SUW obejmująca m.in. o Wykonanie nowych ścianek działowych o Wykonanie nadproży nad nowoprojektowanymi otworami w ścianach wewnętrznych i zewnętrznych, o Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej o Renowację istniejących i wykonanie nowych kanałów technologicznych o Malowanie stropów i ścian wewnętrznych o Oblicowanie ścian płytkami ceramicznymi o Wykonanie nowych posadzek o Zmianę geometrii dachu i wykonanie stropu o Remont i docieplenie ścian zewnętrznych budynku stacji b) wykonanie nowej technologii stacji uzdatniania wody wraz z sieciami międzyobiektowymi, c) budowa trzech naziemnych zbiorników retencyjnych o pojemności 150 [m3] każdy, d) budowa zbiornika popłuczyn, e) budowa neutralizatora ścieków, f) budowa zbiornika bezodpływowego. oraz wykonanie wszystkich innych robót budowlanych objętych projektem poza robotami wymienionymi w II i III części zamówienia Część II: - wykonane zagospodarowanie terenu w zakresie: dróg, chodników, zieleni (dokumentacja projektowa i STWiORB branża drogowa). Drogi z kostki betonowej ok. 688 m2, chodniki z kostki betonowej ok. 75 m2. Część III - budowa ogrodzenia w systemie panelowym (wraz z bramą)- ok. 246 m oraz rozbiórka starego ogrodzenia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45252126-7
Dodatkowe kody CPV:
45317000-2,
45232410-9,
45110000-1,
45111199-9,
45111220-6,
45210000-2,
45260000-7,
45422000-1,
45261210-9,
45261213-0,
45261410-1,
45261300-7,
45262100-2,
45223500-1,
45421152-4,
45262321-7,
45400000-1,
45421131-8,
45421131-1,
45430000-0,
45450000-6,
45410000-4,
45432114-6,
45431000-7,
45431100-8,
45442100-8,
45332000-3,
45330000-9,
45342000-6,
45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1906180.74 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2143863,37 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część II (Branża drogowa) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT124444.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 131245,56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część III (Ogrodzenie) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT51464.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 48466,22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Wyzwolenia 24 w Kościanie."
- Kompleksowa usługa prania i dezynfekcji bielizny i odzieży szpitalnej wraz z dzierżawą bielizny
- Przebudowa nawierzchni chodników w ulicy Armii Krajowej w Kościanie
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.