To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-28
Grudziądz: Wiślana Trasa Rowerowa w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 346458 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139153 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu, ul. gen. Józefa Hallera 79, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 45 10 395, faks 0-56 45 10 395.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wiślana Trasa Rowerowa w Grudziądzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę ciągu pieszo - rowerowego zwanego Wiślaną Trasą Rowerową. Inwestycja zlokalizowana jest w północnej części miasta i przebiega od Al. Królowej Jadwigi terenami położonymi na skarpach wzdłuż Wisły, przez ul. Saperów, Las Garnizonowy przy murach Cytadeli, ul. Czwartaków, ul. 18-tego Pułku Ułanów Pomorskich, ul. Zawiszy Czarnego do ul. Mieszka I łącznie z drogą dojazdową z ul. Jagiellończyka wraz z miejscami postojowymi przy punkcie widokowym nr 2. Razem z wyżej wymienionymi pracami nastąpi budowa infrastruktury towarzyszącej, takiej jak: mury oporowe i punkty widokowe usytuowane w charakterystycznych dla tego obszaru miejscach. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających w szczególności na: budowie ciągu pieszo - rowerowego, który na poszczególnych odcinkach wykonany będzie z nawierzchni asfaltowej, żwirowej oraz z kostki betonowej, budowie jezdni manewrowej i miejsc postojowych, budowie murów oporowych, remoncie i przebudowie istniejących murów oporowych, budowie kanalizacji deszczowej, budowie barier ochronnych, budowie tarasów widokowo - wypoczynkowych, budowie oświetlenia przy tarasach widokowo - wypoczynkowych, przebudowie kolidujących z ciągiem pieszo - rowerowym elementów uzbrojenia podziemnego i naziemnego, wycince, przesadzeniu i nasadzeniu zieleni wysokiej i niskiej, wykonaniu i montażu elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery). Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi przez EURO-ALIANS Pracownia Projektowa Sp. z o.o., 80-288 Gdańsk, ul. Marusarzówny 2 pawilon 22, z wyłączeniem zakresu II etapu obejmującego: odcinek w kierunku Góry Zamkowej od km 0+39,58 do km 0+264,05 Fragmentu wzdłuż skarpy wiślanej cały zakres drugiej części obejmującej Fragment w rejonie osiedla Rządz oznaczonego jako etap II na rysunkach: nr 2 ark. 1/5 - branża drogowa nr 2 ark 2/5 - branża drogowa nr 2 ark 5/5 - branża drogowa nr 2 ark. 1/5 - projekt zagospodarowania terenu nr 2 ark 2/5 - projekt zagospodarowania terenu nr 2 ark 5/5 - projekt zagospodarowania terenu nr 2 ark. 1 - branża sanitarna nr E 1/1 ark. 1/3 branża elektryczna nr E 1/2 ark. 2/3 branża elektryczna nr E 1/1 ark. 2/2 branża elektryczna (usunięcie kolizji) Wyłączenie obejmuje zakres branży drogowej, sanitarnej oraz elektrycznej. W całości należy wykonać zakres projektu Odbudowa oraz wzmocnienie powierzchni skarpy i Obiekty inżynierskie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany został za pomocą projektów budowlanych i wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarów robót. Załączona dokumentacja stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty budowlane opisane dokumentacją należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami gestorów sieci oraz z wydanymi decyzjami. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie dysponował m.in.: Kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń i która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, Kierownikiem robót sanitarnych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, Kierownikiem robót elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, Kierownikiem badań archeologicznych - 1 osoba posiadająca tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę w zakresie tych badań. Przy ustalaniu czasu trwania ww. praktyki nie uwzględnia się uczestnictwa w badaniach archeologicznych prowadzonych metodą powierzchniową, nadzorów archeologicznych i rozpoznawania obiektów archeologicznych przy pomocy odwiertów oraz opracowywania dokumentacji zabytków ruchomych odkrytych w trakcie badań archeologicznych. Geodetą - 1 osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień budowlanych nadanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W stosunku do obywateli państw członkowskich Zamawiający wymaga uznania kwalifikacji na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Zakres nadanych uprawnień lub uznanych kwalifikacji musi odpowiadać zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku (więcej niż jednej) z wymienionych funkcji. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie o dysponowaniu ww. osobami. Nieprzedłożenie niniejszego oświadczenia zwalnia Zamawiającego z podpisania Umowy. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w oparciu o dokumentację zatwierdzoną przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz o decyzję Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Szczegółowy zakres i sposób prowadzenia badań obejmuje obserwację, eksplorację i dokumentację nawarstwień kulturowych zgodnie z zasadami metodyki archeologicznej; zabezpieczenie ewentualnego pozyskanego ruchomego materiału zabytkowego. Badania archeologiczne wymagają sporządzenia przez Wykonawcę dokumentacji zgodnej ze standardem dokumentacji badań archeologicznych zamieszczonych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz. U. z 2011 r. nr 165 poz. 987 ze zmianami). Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z istniejącą numeracją stanowisk zgodną z AZP, która przekazana zostanie WUOZ w Toruniu w terminie do 6 miesięcy od zakończenia badań. Zabytki ruchome pozyskane w trakcie badań archeologicznych poddane zostaną konserwacji umożliwiającej ich przechowywanie w muzeum oraz zaopatrzone w dokumentacje w postaci kart katalogu muzealnego i przekazane WUOZ w Toruniu w terminie do 6 miesięcy od zakończenia badań. Sprawozdanie z przeprowadzonych badań archeologicznych Wykonawca przekaże do WUOZ w Toruniu, w terminie do 3 tygodni od dnia zakończenia badań archeologicznych. Ponadto Wykonawca opracuje sposób postępowania z zabytkiem po zakończeniu badań archeologicznych i przekaże go w terminie do 3 miesięcy od zakończenia badań. Wykonawca opracuje również wyniki badań archeologicznych i przekaże je do WUOZ w Toruniu w terminie do 3 lat od zakończenia badań. Kierownik badań archeologicznych zapewni udział upoważnionego przedstawiciela Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w odbiorach częściowych i końcowych. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub w Dokumentacji Projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) sporządzania harmonogramu rzeczowo-finansowego realizowanej inwestycji , b) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, c) urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, d) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót, e) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i po ich zakończeniu wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej (w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej i w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej tj.: .dwg /.dgn), f) załatwienia formalności dotyczących organizacji ruchu oraz ewentualnych zajęć pasów drogowych, g) przywrócenia do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, h) ubezpieczenia przedmiotu zamówienia, przed przystąpieniem do realizacji, od zdarzeń losowych i ewentualnych szkód powstałych przy i w związku z wykonaniem zamówienia, oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim, i) niezwłocznego, pisemnego informowania Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów wykonania przedmiotu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie inwestycyjne przeznaczone jest do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 6. Wsparcie rozwoju turystyki, Działanie 6.1. Rozwój usług turystycznych w oparciu o zasoby przyrodnicze.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., ul. Gen. J.Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5795367,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5429717,01
Oferta z najniższą ceną: 4338743,33 / Oferta z najwyższą ceną: 5795904,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzenia AutoPharm 405, będącego w posiadaniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Żelechów.
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Uszczelnienie istniejących zbiorników wody uzdatnionej w Tuszymie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.