To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 346482 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Warszawa: Dostawa artykułów hotelarskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 334935
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuki Wojennej, krajowy numer identyfikacyjny
011574244, ul.
al. Gen. A. Chruściela
103,
00-910
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
261814085, faks
261813217, e-mail
i.lopacinska@akademia.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.akademia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów hotelarskich
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):78/2016/ASzWoj
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienie jest dostawa artykułów hotelarskich. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:Koc 150x200cm szt. 1020 Poszwa - biała szt. 1200 Poszewka-biała szt. 1200 Kołdra 160x200 cm szt. 400 Poduszka z pierza 70x80 cm szt. 350 Prześcieradło 160x200 cm szt. 1000 Ręcznik dwustronny jednokolorowy 50x100cm szt. 1000 Ręcznik dwustronny jednokolorowy 70x140cm szt. 1400 Wieszak ramiączko drewniany szt. 2220 Ścierka 48x74 cm szt. 152 Obrus plamoodporny - 8 m szt. 5 Obrus plamoodporny - 10 m szt. 5 Obrus plamoodporny - 12 m szt. 5 Obrus plamoodporny 140x140 cm szt. 400 Deska do prasowania szt. 10 Żelazko szt. 10 Dywanik łazienkowy 50x70 cm szt. 455 Dywanik łazienkowy 35x50 cm szt. 66 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje odbiór ilości asortymentu ujętego w tabeli załącznika nr 2 do umowy na poziomie 70% z dopuszczeniem zmian ilościowych w poszczególnych asortymentach według pozycji ujętych w załączniku nr 1. Pozostałe 30% zostanie opcjonalnie wykorzystane w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania ilości wskazanych w tabeli formularza ofertowego lub Zamawiający zakupi asortyment ujęty w tabeli formularza ofertowego do wyczerpania kwoty przeznaczonej na ten cel tj. ............. zł. (kwota odczytana na otwarciu ofert, którą Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia ) bez względu na ilość wskazaną w tabeli formularza ofertowego. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. 2) Wykonawca dostarczy produkty opatrzone wyłącznie znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te artykuły do obrotu rynkowego. 3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy oraz załącznik nr 2 do umowy -opis przedmiotu zamówienia, 4) Wykonawca na towar udzieli 24 miesięcznej gwarancji jakości od daty dostarczenia. 5) przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy a stosowane tkaniny muszą posiadać certyfikaty dla wyrobów włókienniczych Oeko-Tex(R) Standard 100 lub równoważny; 6) Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (nie niższej wartości niż wartość składanej oferty) posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia obowiązującą przez cały okres zobowiązania umową. 7) sposób realizacji umowy: a) dostawy będą realizowane sukcesywnie w ciągu nie dłuższym niż (3,4,5,6 lub 7) dni liczone od dnia następnego po otrzymania zamówienia złożonego faxem przez Zamawiającego; b) realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 13.00; c) Zamawiający będzie składał zamówienia faksem, w którym wyszczególni: ? nazwę i adres Wykonawcy; ? nazwę i adres Zamawiającego; ? numer i datę zamówienia; ? asortyment i ilość towarów; d) zamówienie będzie opatrzone podpisem upoważnionych osób i pieczęcią Zamawiającego; e) Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzania na kopiach zamówienia przyjęcia zamówień do realizacji; f) Wykonawca zobowiązany będzie także do przyjęcia doraźnego zamówienia, z pilnym trybem realizacji dostawy, asortymentów, którymi dysponuje; 4. Termin i miejsce wykonania zamówienia: 1) Termin realizacji zamówienia - od daty podpisania umowy przez okres 12-tu miesięcy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia 2) Zamówienie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39313000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT199956.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 222299,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
- Najem długoterminowy obejmujący okres 24 miesięcy, dwóch zeroemisyjnych fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 9/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.