Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-16
Wojaszówka: Dostawa kruszyw na drogi gminne, obieranie i czyszczenie rowów.
Numer ogłoszenia: 34652 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojaszówka , Wojaszówka 115, 38-471 Wojaszówka, woj. podkarpackie, tel. 013 4385016, faks 013 4385225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojaszowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszyw na drogi gminne, obieranie i czyszczenie rowów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Dostawa klińca 4-31,5 mm wraz z rozścieleniem na długości drogi i rozrównaniem w ilości szacunkowej 1000 t, Zadanie 2 - Dostawa tłucznia 31,5-63 mm wraz z rozścieleniem na długości drogi i rozrównaniem w ilości szacunkowej 200 t, Zadanie 3 - Dostawa żwiru o frakcji 8-16 mm wraz z rozścieleniem na długości drogi i rozrównaniem w ilości szacunkowej 150 t, Zadanie 4 - Obieranie i czyszczenie rowów przy drogach gminnych: 1) przy gł. do 30 cm na odkład na dł. szacunkowej 300 mb, 2) przy gł. do 30 cm z wywozem urobku do 5 km na dł. szacunkowej 300 mb, 3) przy gł. powyżej 30 cm na odkład na dł. szacunkowej 500 mb, 4) przy gł. powyżej 30 cm z wywozem urobku do 5 km na dł. szacunkowej 2000 mb..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Formularz cenowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wojaszowka.bip.krosoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojaszówka
38-471 Wojaszówka 115
pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Wojaszówka 38-471 Wojaszówka 115 pok. nr 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa klińca 4-31,5 mm wraz z rozścieleniem na długości drogi i rozrównaniem w ilości szacunkowej 1000 t,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klińca 4-31,5 mm wraz z rozścieleniem na długości drogi i rozrównaniem w ilości szacunkowej 1000 t,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tłucznia 31,5-63 mm wraz z rozścieleniem na długości drogi i rozrównaniem w ilości szacunkowej 200 t,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tłucznia 31,5-63 mm wraz z rozścieleniem na długości drogi i rozrównaniem w ilości szacunkowej 200 t,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa żwiru o frakcji 8-16 mm wraz z rozścieleniem na długości drogi i rozrównaniem w ilości szacunkowej 150 t,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa żwiru o frakcji 8-16 mm wraz z rozścieleniem na długości drogi i rozrównaniem w ilości szacunkowej 150 t,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obieranie i czyszczenie rowów przy drogach gminnych: 1)przy gł. do 30 cm na odkład na dł. szacunkowej 300 mb, 2)przy gł. do 30 cm z wywozem urobku do 5 km na dł. szacunkowej 300 mb, 3)przy gł. powyżej 30 cm na odkład na dł. szacunkowej 500 mb, 4)przy gł. powyżej 30 cm z wywozem urobku do 5 km na dł. szacunkowej 2000 mb..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obieranie i czyszczenie rowów przy drogach gminnych: 1) przy gł. do 30 cm na odkład na dł. szacunkowej 300 mb, 2) przy gł. do 30 cm z wywozem urobku do 5 km na dł. szacunkowej 300 mb, 3) przy gł. powyżej 30 cm na odkład na dł. szacunkowej 500 mb, 4) przy gł. powyżej 30 cm z wywozem urobku do 5 km na dł. szacunkowej 2000 mb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty bieżące dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2025 r. - część 1
- Remont ulicy Św. Józefa w Toruniu na odcinku od ulicy Klemensa do ulicy Gagarina
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3918E odc. Silnica-Kozie Pole
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3464 D w Starych Bogaczowicach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.