eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbąszynek › Modernizacja ulicy PCK w Zbąszynku etapII

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Zbąszynek: Modernizacja ulicy PCK w Zbąszynku etapII
Numer ogłoszenia: 34652 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 424006 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek, Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ulicy PCK w Zbąszynku etapII.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Droga gminna, stan istniejący. klasa L. - szerokość jezdni - 2 x 2,50m - szerokość chodników 2,00m - pochylenie poprzeczne jezdni - daszkowe 2% Ulica objęta projektem budowlanym usytuowana jest w obszarze zabudowanym gdzie występuje budownictwo zagrodowe i jednorodzinne. Istniejąca droga posiada jezdni z nawierzchnią bitumiczną w od km 0+000 do km 0+196 o szer. 6,0m, nawierzchnię brukową od km 0+202 do km 1+060, na części długości po lewej stronie posiada chodnik, po prawej pobocze gruntowe. Długość projektowanego odcinka ulicy do przebudowy wynosi 1 060m. Jezdnia ulicy posiada dwa pasy ruchu kołowego i jest dwukierunkowa. Droga posiada szerokość 5,00 - 6,00m, z chodnikiem jednostronnym szer. 2,00m z płyt chodnikowych od km 0+212 do km 1+060. Istniejąca nawierzchnia w stanie złym, występują bardzo duże nierówności podłużne i poprzeczne oraz duże ubytki asfaltobetonu. Ulica posiada istniejącą kanalizację deszczową. Do infrastruktury usytuowanej w drodze należy : sieć wodociągowa, sieć energetyczna , sieć telekomunikacyjna, sieć sanitarna, siec gazowa. W ramach prowadzonych prac planuje się wycieknę odrostów przy drzewach, a tereny nie zajęte pod przebudowę drogi projektuje się zagospodarować jako tereny zieleni niskiej. Droga nie przebiega przez tereny leśne. W otoczeniu nie występują obiekty przyrodnicze objęte ochroną. Skrzyżowania z drogami są skrzyżowaniami zwykłymi. Projektowane zagospodarowanie pasa drogowego. Zaprojektowano ulice o następujących parametrach technicznych: Droga klasy L, jedna jezdnia, dwa pasy ruchu Kategoria ruchu KR3, Vp=40km/h szerokość jezdni - 2x3,00m szerokość chodników - 2,50m pochylenie poprzeczne jezdni na prostej 2%, na chodnikach spadki poprzeczne 2% do jezdni. Odprowadzenie wód opadowych odbywać się będzie do istniejącej kanalizacji deszczowej. Zjazdy do bram projektuje się wg istniejącej sytuacji dostosowując je do szerokości bram. Konstrukcja nawierzchni jezdni: Mrozoodporność podłoża (G3,KR3) Hz = 0,60x0,8=0,48m Do projektu przyjęto kategorię ruchu KR3 - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 - 7cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/25 -20cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 -15cm warstwa ulepszonego podłoża z gruntów stabilizowanych cementem Rm = 2,5MPa Między warstwami należy wykonać wiązanie międzywarstwowe emulsją asfaltową; - podbudowa z kruszywa łamanego 0,5 ÷ 0,7 kg/m2, - podbudowa asfaltowa 0,3 ÷ 0,5 kg/m2 Konstrukcja nawierzchni jezdni na odcinku gdzie istn. konstrukcję nawierzchni bitumicznej wykorzystuje się jako podbudowę: - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 - profilowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej 60KG/m2 - istniejąca konstrukcja nawierzchni Między warstwami należy wykonać wiązanie międzywarstwowe emulsję asfaltową; - podbudowa asfaltowa 0,3 ÷ 0,5 kg/m2 Konstrukcja nawierzchni chodników z możliwością postojów samochodów do 2500KG. Chodnik usytuowany przy jezdni. - 8cm - warstwa ścieralna z kostki betonowej wibroprasowanej koloru szarego - 3cm - podsypka piaskowa - 15cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego lub naturalnego stabilizowanego mechanicznie podłoże G1 o module sprężystości (wtórnym) nie mniejszym niż 80 MPa, k =8m/d - 10cm - ulepszone podłoże z gruntów stabilizowanych cementem Rm 1,5MPa - krawężnik betonowy 20x30x100cm na ławie betonowej B15 z oporem - obrzeże betonowe 20x8cm Zjazdy do bram. - 8cm - warstwa ścieralna z kostki betonowej wibroprasowanej koloru czerwonego - 3cm - podsypka piaskowa -20cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego lub naturalnego stabilizowanego mechanicznie -15cm - ulepszone podłoże z gruntów stabilizowanych cementem Rm 2,5MPa Krawężnik betonowy 15x30x100cm na zakończeniu nawierzchni zjazdu przy bramie obniżony do wysokości nawierzchni z kostki betonowej. Podłoże o module sprężystości (wtórnym) nie mniejszym niż 100 MPa, i k =8m/d. Podbudowę należy wykonać szerszą po 0,50m z każdej strony projektowanego zjazdu, nie projektuje się podziału nawierzchni chodnika od nawierzchni zjazdu krawężnikiem. Przekrój podłużny. Projektowane rządne niwelety dostosowano do istniejącej jezdni, zapewnienie wymaganych spadków podłużnych oraz promieni łuków pionowych, płynne włączenie do istniejących dróg na początku i końcu trasy, dostosowano do istniejącej zabudowy i skrzyżowania z drogami. Przekrój poprzeczny. Parametry techniczne Klasa drogi Z Vp - 40km/h Szerokości pasa ruchu 3,00m Szerokość chodnika do 2,50m Pochylenie poprzeczne jezdni, kształt daszkowy, i - 2% Pochylenie poprzeczne chodnika - kształt jednostronny i - 2% w kierunku do jezdni. Zaprojektowano chodnik przy jezdni i oddzielony od niej krawężnikiem betonowym 20x30cm na ławie betonowej B15 z oporem. Projektuje się wyniesienie krawężnika ponad powierzchnię jezdni na wysokość: - 12cm wzdłuż chodnika, - 5cm na zjazdach do bram, - 2cm na przejęciach dla pieszych Wyplenienie spoin między krawężnikami należy wykonać zaprawą cementową od strony chodnika. Zestawienie powierzchni: - ulica - 6360,0m2 - chodnik - 1997,5m2 Obiekty i urządzenia obsługi uczestników ruchu drogowego. Na projektowanej do przebudowy ulicy nie projektuje się zatok autobusowych. Urządzenia oświetleniowe drogi. Nie projektuje się oświetlenia drogi Urządzenia odwadniające oraz odprowadzające wody opadowe. Wody opadowe kieruje się do istniejącej kanalizacji deszczowej. Organizacja ruchu drogowego. Projekt organizacji ruchu drogowego stanowi odrębne opracowanie. Zieleń. Nie projektuje się wycinki drzew. Teren nie zajęty pod przebudowę drogi projektuje się zagospodarować jako tereny zieleni niskiej - trawniki. Ochrona środowiska. Projektowana przebudowa ulicy ogranicza się do terenu, do którego inwestor posiada tytuł prawny. Przy projektowaniu remontu ulicy dążono do tego, żeby poprawić warunki ruchu z uwzględnieniem istniejącej zabudowy. Zaprojektowany remont ulicy z chodnikiem , pozwoli na uzyskanie poprawy warunków dla ruchu pieszego z poprawą jego bezpieczeństwa W wyniku poprawy warunków ruchu drogowego i jego uspokojenia , nie wystąpi pogorszenie stanu środowiska a wręcz jego poprawa, poprzez zmniejszenie hałasu i wibracji. Technologia robót. Warunki wykonania i odbioru robót określono w ST. Uznaje się, iż Wykonawca zapoznał się z dokumentacją. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ogółu robót , zgodnie z zasadami wiedzy budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. Rozumie się przez to również te roboty, które nie zostały określone w sposób jasny w kosztorysie opisowym, a technologicznie konieczne do wykonania. Przed złożeniem oferty, zapozna się również z następującymi zagadnieniami: - uwarunkowania związane z sąsiednimi posesjami, - rodzaj dojazdu drogami układu komunikacyjnego, - możliwości i trudności związane z przejazdem i postojem. Wykonawca zapozna się z następującymi dokumentami: - obowiązujące przepisy administracyjne dotyczące bezpieczeństwa na terenach publicznych, - wytyczne i uzgodnienia branżowe W ramach kwoty, wykonawca zobowiązuje się do wykonania ogółu robót, przestrzegając przepisów techniczno-budowlanych oraz norm i rozporządzeń, opisów szczegółowych wytycznych i zasad obliczeniowych. Wykonawca pozostaje odpowiedzialny za roboty, które realizuje lub zrealizował do chwili ich ostatecznego odbioru. Wykonawca przedsięweźmie odpowiednie indywidualne i zbiorowe środki celem zapewnienia bezpieczeństwa pracowników. Wykonawca będzie odpowiedzialny za utrzymanie czystości na placu budowy do dnia odbioru prac. Powinien zastosować środki pozwalające na zachowanie czystości bez dodatkowego sprzątania w innym przypadku Inwestor może zlecić na koszt Wykonawcy utrzymanie czystości na terenie budowy innemu podmiotowi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: BRUBET Ryszard Winnicki , -Lider Zakład Drogowy Jerzy Górny ul. Armi Poznań 34, Międychód 64-400 Partner, ul. Łąkowa 2, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1637257,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1066012,36

  • Oferta z najniższą ceną: 1066012,36 / Oferta z najwyższą ceną: 1646941,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.