Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-03
Busko-Zdrój: wykonanie usług zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych i diagnostyki obrazowej /RTG/ obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej.
Numer ogłoszenia: 34656 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej , ul. Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 376 71 28, faks 0-41 378 40 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzpoz.busko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych i diagnostyki obrazowej /RTG/ obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych i diagnostyki obrazowej /RTG/ obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. Postanowienia szczegółowe: 1) badania laboratoryjne muszą być wykonywane przy użyciu odczynników spełniających wymagania określone w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679), które zostały zgłoszone do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 2) Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami prawnymi w sposób odpowiadający zasadom współczesnej wiedzy medycznej prowadząc stosowną dokumentację medyczną. 3) Punkt wykonywania pacjentom prześwietlenia /RTG/ musi być zlokalizowany na terenie miasta Busko-Zdrój i dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 4) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi zgodnie z wymogami Narodowego Funduszu Zdrowia, który zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli przedmiotu zamówienia 5) Zamawiający udostępnia stosowne pomieszczenie w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju na punkt pobrań materiału biologicznego. 6) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć Punkt pobrań w sprzęt niezbędny do funkcjonowania oraz zgodny z obowiązującymi normami. 7) Wymagane godziny pobierania materiału biologicznego, tj. godziny otwarcia punktu pobrań w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju od 07.00 do 10.15 od poniedziałku do piątku. 8) Wykonawca zapewnia w godzinach pracy punktu pobrań co najmniej dwóch pracowników w celu pobierania materiału biologicznego. 9) Wykonawca zapewnia nieodpłatne pobieranie materiału do badań, sprzęt jednorazowego użytku, wykonanie badań w swoim laboratorium, na swoim sprzęcie i odczynnikach. 10) Wykonawca zapewnia druki skierowań na badania laboratoryjne w ilości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego. 11) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru materiału biologicznego własnym środkiem transportu i na swój koszt. 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za warunki pobierania, przechowywania i transportu pobranego materiału biologicznego. 13) Wyniki badań laboratoryjnych dostarczane będą w formie pisemnej w dniu pobrania materiału biologicznego do punktu Rejestracji w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju najpóźniej do godziny 17.30. Wyjątek stanowią wyniki badań mikrobiologicznych i proteinogramu, które dostarczane będą do 4 dni od momentu pobrania. 14) Wyniki badań RTG wraz z opisem lekarza radiologa będą udostępnione w ciągu 3 dni od momentu wykonania. 15) Faktury za wykonane badania wystawiane będą przez Wykonawcę za każdy miesiąc kalendarzowy i dostarczone do Zamawiającego do 15-go dnia następnego miesiąca. Zapłata nastąpi w terminie 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. Wymaganym załącznikiem do faktury będzie wykaz wykonanych badań laboratoryjnych i RTG 16) Zamawiający nie pokryje kosztów badań innych niż wyszczególnione w załączniku Nr 3 - obowiązujące w podstawowej opiece zdrowotnej. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania weryfikacji skierowań lekarskich i eliminowania innych badań niż wyszczególnione w załączniku Nr 3. W przypadku wykonania takiego badania Wykonawca poniesie jego koszt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne 85.15.00.00 - Usługi obrazowania medycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) w przypadku publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej aktualny wypis z rejestru zakładów opieki zdrowotnej, b) inny wypis potwierdzający osobowość prawną - jeżeli dotyczy, c) aktualne zaświadczenie o wpisie laboratorium do ewidencji prowadzonej przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) certyfikat/zaświadczenie kontroli jakości badań laboratoryjnych, b) referencje poświadczające należyte i rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia z wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z podaniem ich kwalifikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające jakość wykonywanych usług: - certyfikaty/zaświadczenia kontroli jakości badań laboratoryjnych krajowe i międzynarodowe.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. procedury i zasady przygotowania pacjenta do badań laboratoryjnych i RTG, wykonania tych badań oraz transportu materiału do badań laboratoryjnych. 2. Wzór druku zlecenia na badania laboratoryjne. 3. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy Podwykonawcom (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ( Załącznik Nr 5 do SIWZ). 5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.6) SIWZ oraz jej podpisem. 6. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. 7. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8. Formularz oferty (Załącznik Nr 1). 9. Formularz oświadczeń (Załącznik Nr 2). 10. Arkusz asortymentowo cenowy (Załącznik Nr 3). 11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (Załącznik Nr 4) 12. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik Nr 5). 13. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (Załącznik Nr 6). 14. Projekt Umowy (Załącznik Nr 7).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spzpoz.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Przychodnia nr 1 w Busku-Zdroju
ul. Sądowa 9
28-100 Busko-Zdrój
Pokój 220.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Przychodnia nr 1 w Busku-Zdroju ul. Sądowa 9 28-100 Busko-Zdrój Pokój 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) na potrzeby Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju w roku 2025"
- Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju
- Dostawa pieczywa świeżego i wyrobów ciastkarskich dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MONITORING WETERYNARYJNY KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLANYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW W 2025 ROKU
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR.
- Świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych wykonywanych w celach diagnostycznych i profilaktycznych dot. osób osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.