Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Żarki: Mechaniczne odśnieżanie dróg i likwidacja gołoledzi w sezonach zimowych 2012/2013
i 2013/2014 na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg
w Myszkowie i powiatowych utrzymywanych na terenie powiatu Myszkowskiego
Numer ogłoszenia: 346570 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne odśnieżanie dróg i likwidacja gołoledzi w sezonach zimowych 2012/2013 i 2013/2014 na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie i powiatowych utrzymywanych na terenie powiatu Myszkowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w rozumieniu art.2 pkt.10 ustawy PZP, związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich i powiatowych pod nazwą: Mechaniczne odśnieżanie dróg i likwidacja gołoledzi w sezonach zimowych 2012/2013 i 2013/2014 na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie i powiatowych utrzymywanych na terenie powiatu Myszkowskiego Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy PZP oraz kopię zaświadczenia o którym mowa w art.33 ust.1 ustawy lub kopię licencji o której mowa w art.5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r Nr 125 poz.874, z póź. zm) Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg.formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi przynajmniej jedną usługę z zakresu zimowego utrzymania dróg o wartości powyżej 30.000,00zł (dla zadań od 1 do 10 i powyżej 10.000,00zł dla pozostałych zadań) z podaniem jej rodzaju i wartości,daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego,że usługa została wykonana należycie.Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy PZP oraz złożenia wykazu na druku stanowiącym załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg.formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie jednostek sprzętowych /potencjał techniczny/, które Wykonawca musi wykazać, że posiada lub będzie miał zapewniony dostęp (przez dzierżawę,wynajem,leasing,umowę kupna - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji potęcjału technicznego na okres korzystania z niego przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia / części zamówienia/wyszczególnionych w formularzu cenowym, do SIWZ.Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy PZP oraz złożenia wykazu na druku stanowiącym załącznik do SIWZ.Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg.formuły: spełnia - nie spełnia Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg.formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest przedstawienie wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wykonawca poda imiona i nazwiska wykwalifikowanego personelu z uprawnieniami do obsługi sprzętu i kierowania pojazdami oraz aktualne szkolenia z zakresu BHP. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na każde stanowisko dla obsadzenia wymaganej ilości jednostek sprzętowych .Wykonawca musi wykazać,że dysponuje osobami,którym powierzone zostanie wykonanie zadania/części zamówienia/.Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy PZP oraz złożenia wykazu na druku stanowiącym załącznik do SIWZ.Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg.formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie i przedstawienie opłaconej polisy o wartości min.50.000,00zł lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności,związanej z przedmiotem zamówienia - do oferty należy dołączyć dowód opłaty polisy. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg.formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy-wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Formularz cenowy -wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych ,zaakceptowany projekt umowy,Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających i podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych oraz jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub Wykonawca występuje jako konsorcjum. Zobowiązanie w oryginale i pozostałe dokumenty określone w Rozdziale VI pkt.2 SIWZ w przypadku ubiegający się o udzielenie zamówienia korzysta z zasobów innych podmiotów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w niżej wymienionym zakresie: 1 Ceny brutto na wykonanie zamówienia publicznego w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2.Cena przedstawiona w formularzu cenowym będzie obowiązywać w sezonie zimowym 2012/2013.W następnym sezonie zimowych 2013/2014 cena zostanie waloryzowana o współczynnik inflacji podany przez GUS za okres ostatnich 12-stu miesięcy tzn. wrzesień 2013 w stosunku do wrzesień 2012. Zmiana ceny po waloryzacji zostanie wprowadzona aneksem do zawartej umowy. 3. Danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany; 4. Osób odpowiedzialnych za prowadzenie usług z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną. 5. W zakresie powstania zmian w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach ul.Myszkowska 59 , 42-310 Żarki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie Żarki ul.Myszkowska 59 , 42-310 Żarki II piętro , Sekretariat pok nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarko -solarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko- solarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarko- solarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko- solarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarko- solarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarko -solarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarko -solarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie pług średni - własność Wykonawcy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: odśnieżanie pługiem ciężkim zamontowanym na samochodzie ( pług Wykonawcy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: odśnieżanie pługiem ciężkim zamontowanym na samochodzie ( pług Wykonawcy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: odśnieżanie równiarką wyposażoną w pług o zmiennej geometrii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: odśnieżanie równiarką wyposażoną w pług o zmiennej geometrii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki min. 3,5m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki min. 3,5m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: odśnieżanie pługiem wirnikowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: odśnieżanie koparko- ładowarką o pojemności łyżki od 1,0m3 do 2,0m3 wykonanie i załadunek mieszanek piaskowo solnych przy użyciu koparko-ładowarki o pojemności łyżki od 1,0m3 do 2,0m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: wykonanie i załadunek mieszanek piaskowo solnych przy użyciu koparko-ładowarki o pojemności łyżki min.0,6m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 117,7 - ilość kilometrów do odśnieżania - 117,7 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 157,80 - ilość kilometrów do odśnieżania - 157,80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŻARKI
więcej: przetargi ŻARKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.